PDA

View Full Version : GIBSON NIGHTHAWK



muffcase
3 februari 2005, 23:14
Hallo welkom op de kutste dag van mn leven. Een goede vriend heeft in de n8 van 1 op 2 februari zijn GIBSON NIGHTHAWK 1996 in onze project studio laten staan. Deze is nu zonder braakschade verdwenen :???:
Hij was iig bordeau rood goud humb. aan de nek en n zwarte bij de brug. Had verder gouden hardware en een vlakke body.
Als er mensen zijn die hem toevallig hebben gezien of tips hebben wat te doen..... reageer a.u.b. Ik weet iig dat hij gewoon terug moet komen koste wat kost... Ik zag al mensen die het over duitse forum sites hadden enz... laat maar horen.
alvast bedankt een rouwende gedesilusioneerde muzikant..... :evil:

wietse
3 februari 2005, 23:22
klote man , goed ebay , marktplaats en andere verkoop sites in de gaten houden.

nickbongers
3 februari 2005, 23:25
echt goed lelijk, maar dit is de kutste dag in jou leven omdat? ok natuurlijk verschrikelijk voor je vriend, maare... ??

natuurlijk wel naar de juten he.. mja das logisch

muffcase
4 februari 2005, 09:14
omdat dit een plek is waar ik nu al 3 jaar muziek maak en waar ik me veilig voel. Zelfs dit stukje geilussioneerde veiligheid is nu weg... :evil:

muffcase
4 februari 2005, 09:14
omdat dit een plek is waar ik nu al 3 jaar muziek maak en waar ik me veilig voel. Zelfs dit stukje geilussioneerde veiligheid is nu weg... :evil:

The Mule
4 februari 2005, 15:40
Als er geen braakschade is maar de ruimte wel op slot kan (en zat!) zou ik maar eens nagaan en rondvragen wie er allemaal een sleutel (kunnen) hebben. Hoe rot ook, vaker dan je lief is, is het bij zoiets als dit een bekende. Trust no-one... :-(

ieme
7 februari 2005, 11:57
kut voor je, Feedback Apeldoorn heeft een nighthawk in sunburst staan voor 599, misschien dat dat enigsinds kan troosten...

RS-Rik
19 februari 2005, 02:32
Tis gelukkig wel een zeldzaam instrument, de kans dat iemand hem herkent is groter dan bij een strat of LP

ardk
24 februari 2010, 16:27
Beste,
Ik lees je reactie op dit forum.
Er staat nu een Nighthawk op MP die voldoet aan jouw specificaties.
Ik sta op het punt om hem te kopen van iemand. Heb jij je serienr nog? Dan kan ik checken of dit toevallig de gestolen gibson is van jou.
Laat maar weten.
Gr. Ard

beruk
24 februari 2010, 16:35
3 februari 2005, 22:14
Yes! Hoe goed bedoeld ook, de bump vd maand!!! Wat denk je.... zou ie echt nog op zoek zijn?

Woml
24 februari 2010, 16:37
Dat zal hem niet zijn. Hij is niet rood, en het serienummer uit de advertentie is uit '97.

lindstrom
24 februari 2010, 16:58
wellicht even per email laten weten?

5 jaar na dato zou ik nog steeds mijn gibson terug willen..

ER!K
24 februari 2010, 18:33
volgens het profiel van de TS is hij/zij ook al niet meer op GN geweest sinds 4 februari 2005, kleine kans op een reactie dus denk ik :)

lindstrom
25 februari 2010, 09:38
volgens het profiel van de TS is hij/zij ook al niet meer op GN geweest sinds 4 februari 2005, kleine kans op een reactie dus denk ik :)

Nogmaals,... Email???