PDA

View Full Version : Ibanez Les Paul '76 pf200



lame-o
3 februari 2005, 21:24
Ik heb dus een Ibanez Les paul uit '76 en ik vraag me af waar de twee extra switches tussen mijn volume en toon regelaars doen is dit toegevoegd of standaard, ik vermoed single en double coil schakeling ik heb seymour duncan en een L500 bill lawrence elementen... kan iemand mij helpen met deze vraag.

stringer
3 februari 2005, 22:43
Deze switches zijn waarschijnlijk origineel. Ze dienen voor enkel/humb en een faseschakelaar. Kijk voor meer info op de vintage-pages van Ibanez.
Overigens heb je een prima gitaar, deze ibi's zijn super. Je moet alleen proberen de super70 pups te krijgen, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt. (who needs Gibson?)

stringer
3 februari 2005, 22:44
Deze switches zijn waarschijnlijk origineel. Ze dienen voor enkel/humb en een faseschakelaar. Kijk voor meer info op de vintage-pages van Ibanez.
Overigens heb je een prima gitaar, deze ibi's zijn super. Je moet alleen proberen de super70 pups te krijgen, dan weet je helemaal niet wat je meemaakt. (who needs Gibson?)

jorrit
4 februari 2005, 16:31
hehe das t leuke als je 2 keer post he.... want volgens mij zijn ze er later op gezet... check t ander topic..

lame-o
4 februari 2005, 22:13
thanx voor de reacties