PDA

View Full Version : Everman Fuzz Drive G2



Calexico
3 februari 2005, 15:01
Heeft iemand een idee waar ie nog te krijgen is? Liefst in de buurt van Belgisch Limburg... En wat ie ongeveer kost?
Alvast bedankt!

Antal
3 februari 2005, 15:38
Je zou hem kunnen bestellen bij v/d haar, of bij musictoyz.com. Die zitten alleen niet in belgisch limburg.

Quink
3 februari 2005, 16:49
Je zou hem kunnen bestellen bij v/d haar, of bij musictoyz.com. Die zitten alleen niet in belgisch limburg.

Weet niet zeker of v.d Haar hem nog in het assortiment heeft. Toen ik een tijdje geleden bij Jukebox was heeft Bluesbreaker er een gekocht en volgens hen was dat de laatste die vd H. op voorraad had, en zou hebben. Maar misschien heeft hij zijch inmiddels bedacht?

Kan natuurlijk sowieso geen kwaad om na te vragen of hij ze nog heeft.

Calexico
3 februari 2005, 17:14
Je zou hem kunnen bestellen bij v/d haar, of bij musictoyz.com. Die zitten alleen niet in belgisch limburg.

Weet niet zeker of v.d Haar hem nog in het assortiment heeft. Toen ik een tijdje geleden bij Jukebox was heeft Bluesbreaker er een gekocht en volgens hen was dat de laatste die vd H. op voorraad had, en zou hebben. Maar misschien heeft hij zijch inmiddels bedacht?

Kan natuurlijk sowieso geen kwaad om na te vragen of hij ze nog heeft.

Heb v.d. Haar al gecontacteerd maar hij heeft ze niet meer in stock en kan ze ook niet meer bestellen...
Had vanmorgen een mailtje gestuurd naar Everman zelf en heb inmiddels ook al een reactie gekregen... ze kunnen ze rechtstreeks opsturen... zou me 30 dollar aan verzending kosten... mhh... en nog +/- 15 EUR bankkosten erbij tellen schat ik om de overschrijving naar de States uit te voeren... op de website van Everman zelf staat ie momenteel op 220 dollar... met de lage dolarkoers ist misschien toch wel te overwegen...

Mike McCready
3 februari 2005, 17:31
Je zou hem kunnen bestellen bij v/d haar, of bij musictoyz.com. Die zitten alleen niet in belgisch limburg.

Weet niet zeker of v.d Haar hem nog in het assortiment heeft. Toen ik een tijdje geleden bij Jukebox was heeft Bluesbreaker er een gekocht en volgens hen was dat de laatste die vd H. op voorraad had, en zou hebben. Maar misschien heeft hij zijch inmiddels bedacht?

Kan natuurlijk sowieso geen kwaad om na te vragen of hij ze nog heeft.

Heb v.d. Haar al gecontacteerd maar hij heeft ze niet meer in stock en kan ze ook niet meer bestellen...
Had vanmorgen een mailtje gestuurd naar Everman zelf en heb inmiddels ook al een reactie gekregen... ze kunnen ze rechtstreeks opsturen... zou me 30 dollar aan verzending kosten... mhh... en nog +/- 15 EUR bankkosten erbij tellen schat ik om de overschrijving naar de States uit te voeren... op de website van Everman zelf staat ie momenteel op 220 dollar... met de lage dolarkoers ist misschien toch wel te overwegen...

Bankoverschrijvingen kennen ze niet echt in de USA. Of credit card of via een money order (daarvoor moet je naar het postkantoor of gwk denk ik)
Money order kost wel een paar euro trouwens...

Antal
3 februari 2005, 17:47
Het goedkoopste is met Paypal. Weet alleen niet of Everman die accepteerd.

groovyB3
3 februari 2005, 17:53
Jawel, Justin accepteert volgens mij wel paypal


Maar v/d Haar kan ze nog wel bestellen, maar wil ze niet meer bestellen. Das een heel ander verhaal... ;)

@calexico: Heb je trouwens m'n soundfile gehoord op de site van Justin?

jero
3 februari 2005, 22:45
tip: als je vaak optreedt (en dus wat exposure hebt) kan Justin je wel een aardige korting geven, omdat hij graag bekendheid aan deze kant van de plas wil krijgen.

Antal
4 februari 2005, 01:46
Maar v/d Haar kan ze nog wel bestellen, maar wil ze niet meer bestellen. Das een heel ander verhaal... ;)

Vreemd.... :???:

jero
4 februari 2005, 22:41
ze gingen niet echt als warme broodjes over de toonbank, pas toen ze in de aanbieding gingen kwam er schot in, maar veel kopers kwamen later bij hem terug omdat ze hem toch wat vonden tegenvallen...

kan me dus best voorstellen dat ze even niet wil bestellen

Robbert
4 februari 2005, 22:58
ze gingen niet echt als warme broodjes over de toonbank, pas toen ze in de aanbieding gingen kwam er schot in, maar veel kopers kwamen later bij hem terug omdat ze hem toch wat vonden tegenvallen...

kan me dus best voorstellen dat ze even niet wil bestellen

Dat pedaal werkt -fantastisch- met 6V6 buizen. Sash vond em iets minder met een Marshall, maar voor Fenders: een prettigere boost ken ik niet.