PDA

View Full Version : Analog Man's guide to Vintage Effects



Lucluc
3 februari 2005, 14:44
Ik heb hem drie dagen geleden besteld en nu al in huis! Leuk voor de winteravond; prachtige kleurenfoto's en wat veel voor mij nog onbekende effecten. Naast de vintage ook veel nieuwe boutique effecten en ze laten veelal de ontwerpers aan het woord. Jammer dat de Ibanez PUE5-Tube ontbreekt, dat is een gemiste kans!

robzilla
3 februari 2005, 15:07
Leuk boek lijkt me dat! Hoeveel blz heeft het?

BramVersteeg
3 februari 2005, 15:15
Nice! Ik ben wel benieuwd, maar ik denk niet dat het goed voor me zal zijn :razz: .

Lucluc
3 februari 2005, 20:43
Boek heeft 280 pagina's, met wat geschiedenis van de meeste bouwers en een kleurenfotogalerie, Hall of Fame, technical explanation, World's rarest effects etc.

Die Wahy Huge moet ook een grote viezerik zijn met z'n Aqua Puss en Screaming Beaver om over de Swollen Pickle nog maar te zwijgen.

Wat mij betreft is de pagina met Ibanez effecten het mooiste: Flying Pan, Jetlyzer, FL-305 Flanger. Wat een super gave designs zijn dat!

robzilla
3 februari 2005, 20:45
Boek heeft 280 pagina's, met wat geschiedenis van de meeste bouwers en een kleurenfotogalerie, Hall of Fame, technical explanation, World's rarest effects etc.

Die Wahy Huge moet ook een grote viezerik zijn met z'n Aqua Puss en Screaming Beaver om over de Swollen Pickle nog maar te zwijgen.

Wat mij betreft is de pagina met Ibanez effecten het mooiste: Flying Pan, Jetlyzer, FL-305 Flanger. Wat een super gave designs zijn dat!

Er staat toch ook een interview in met Zachery Vex in? Of was dat in een ander boek?

Lucluc
3 februari 2005, 20:52
Ja, maar ook met Mike Matthews (EH), Keith Barr (MXR) en Roger Mayer. En wat nieuwere boutique bouwers.

robzilla
3 februari 2005, 20:53
Ja, maar ook met Mike Matthews (EH), Keith Barr (MXR) en Roger Mayer. En wat nieuwere boutique bouwers.

hmm tof. wat was je in totaal kwijt incl. shipping?

Lucluc
3 februari 2005, 21:27
zo'n 40 euro

Marco5150
4 februari 2005, 20:20
zo'n 40 euro

Geen invoerrechten hoeven te betalen? (dacht van niet bij 40 euro, maar ff voor de zekerheid :wink: )

Lucluc
4 februari 2005, 23:07
Invoerrechten komen toch later? Ten minste bij UPS krijg je later een rekening en dit is van US Postal, dus ik weet het niet.

AutoStatic
1 maart 2005, 16:45
Waar heb je 'm vandaan trouwens?

AutoStatic
1 maart 2005, 16:59
Ok, sorry... http://www.formusiciansonly.com/

Dirk_Hendrik
1 maart 2005, 17:19
Geen invoerrechten hoeven te betalen? (dacht van niet bij 40 euro, maar ff voor de zekerheid :wink: )



van:
http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm

Douanerechten: 0, BTW: 6%

Marco5150
1 maart 2005, 20:55
Geen invoerrechten hoeven te betalen? (dacht van niet bij 40 euro, maar ff voor de zekerheid :wink: )



van:
http://www.belastingdienst.nl/9229237/v/index.htm

Douanerechten: 0, BTW: 6%


bedankt voor de info! Ik heb m een tijdje geleden al besteld, en die gast heeft een lagere waarde op het pakje aangegeven. (10 dollar ofzo) Dus ik hoefde niks te betalen in elk geval! :)