PDA

View Full Version : Marshall jcm 2000 tsl 100w head



TheXrookie
3 februari 2005, 13:30
Ik verkoop men marshall jcm 2000 tsl 100w head footswitch included!De reden dat ik hem verkoop is omdat ik een ander geluid wil,er is dus niks aan de amp! De amp is 2 jaar oud en ik vraag er een 1000 euro voor!

Bij intresse Pm of mail oakwoodhardcore@hotmail.com

http://www.marshallamps.com/images/products/tsl/tsl100unit.html

marc_o
3 februari 2005, 13:43
Één tip, zet 'm in je onderschrift te koop, dan heeft het grootste gedeelte van de forumgebruikers er geen moeite mee. Hier gaan er vast een paar over klagen. En je prijs is te hoog. Zak gerust tot € 800,-

TheXrookie
3 februari 2005, 16:47
Één tip, zet 'm in je onderschrift te koop, dan heeft het grootste gedeelte van de forumgebruikers er geen moeite mee. Hier gaan er vast een paar over klagen. En je prijs is te hoog. Zak gerust tot € 800,-

MM ik wil wel tot 900 euro gaan dan zou ik ook nog tevreden zijn,maar de cataloog prijs van deze amp bedraagt 1800 euro wat neer komt dat ie toch nog verkocht wordt nieuw voor een 1500 euro, ik vraag 1000 of 900 wil ik hem ook wel verkopen ,dus zo een slechte prijs is dat niet!En problemen mee hebben,uh is dit een gitaarforum of niet I mean of heb ik een ik buy & sell afdeling van dit forum over het hoofd gezien wees vrij me daar op attent te maken!Voilla heb hem ook op de adverteer afdeling geplaatst , bij deze mag de moderator deze add verwijderen!

Grts

Lord Abortion
3 februari 2005, 16:52
MM ik wil wel tot 900 euro gaan dan zou ik ook nog tevreden zijn,maar de cataloog prijs van deze amp bedraagt 1800 euro


1800 euro? dikke rip!

Nielsje
3 februari 2005, 18:40
En problemen mee hebben,uh is dit een gitaarforum of niet I mean of heb ik een ik buy & sell afdeling van dit forum over het hoofd gezien wees vrij me daar op attent te maken!Voilla heb hem ook op de adverteer afdeling geplaatst , bij deze mag de moderator deze add verwijderen!

Grts

hehe je bent idd een rookie :D

er is zelfs een hele afgeleide site voor het verkopen van versterkers enzo

we noemen het www.gitaarmarkt.nl

hier kan je naar hartelust je TSL op dumpen :)

verder wil ik bij graag de eventuele discussie hierover beindigen..dit verhaal hebben we al vaker meegemaakt.. en 1000 e vind ik ook te veel voor een TSL...

Baker
4 februari 2005, 21:29
let wel dat het een 100 watter is he,
die zijn iets duurder. (meer watt, maar ook ook GEEN gedeelde EQ op het overdrive/lead kanaal....)

NeeraDJ
4 februari 2005, 22:16
let wel dat het een 100 watter is he,
die zijn iets duurder. (meer watt, maar ook ook GEEN gedeelde EQ op het overdrive/lead kanaal....)

Nou ze zijn niet duurder, de anderen zijn goedkoper :lol:
800 is zo'n beetje de standaardprijs op de Nederlandse tweedehandse markt voor een TSL100, jaywalker vroeg dat voor de zijne en betaalde dat ook voor die van hem en wanneer ik marktplaats nog weleens check zie ik ze ook altijd gaan voor 800, dus ik denk dat je naar de 1000 euro kunt fluiten tenzij je puur geluk hebt

TheXrookie
5 februari 2005, 13:55
Ik maakte er 900 van als iemand 800 biedt wil ik deze ook nog wel laten gaan!

spanky_franky
5 februari 2005, 15:27
hehe je bent idd een rookie :D

er is zelfs een hele afgeleide site voor het verkopen van versterkers enzo

we noemen het www.gitaarmarkt.nl

hier kan je naar hartelust je TSL op dumpen :)

jaywalker
6 februari 2005, 00:02
Één tip, zet 'm in je onderschrift te koop, dan heeft het grootste gedeelte van de forumgebruikers er geen moeite mee. Hier gaan er vast een paar over klagen. En je prijs is te hoog. Zak gerust tot € 800,-


ja precies, voor die top alleen krijg je niet meer dan 800 euro.
Je kan ook proberen hem te ruilen, ik hem iemand zo ver gekregen om zijn ac30 er voor te ruilen :-D

Jim Marshall
6 februari 2005, 12:34
Ik zie ze ook wel voor 700,-
:wink:

Phyrexian
7 februari 2005, 10:48
Hmmm. Zoals gezegd een beetje hoge tweedehands prijs. Onze tweede gitarist heeft vorig jaar een TSL 100 voor 1100 euro gekocht (nieuwprijs!) in Gent... go figure.