PDA

View Full Version : Beste gitaarwinkel voor afstellen gitaar in R'dam?



pinchaholic
3 februari 2005, 12:00
Ja, ik woon dus al een tijdje in R'dam en fiets wel eens langs de gitaar winkels hier. Maar nu wil het feit dat ik mijn ibanez met floyd toch eens goed wil laten afstellen, waar kan ik dat het beste doen in R'dam?

Hakkert?
Pro Music?
Feedback?
Ergens anders in R'dam?

Alvast bedankt!!! 8-)

Pinch

tillens
3 februari 2005, 12:13
Hey je kan bij feedback terecht, daar kunnen ze het, maar je kan em ook direct naar hun gitaarman brengen, scheelt weer tijd en dergelijke. Hij heet Ad Vermeer, breng daar ook mijn spullen. Zit op de honingerdijk/oostzeedijk. aan het begin, dus bij excelsiorstadion. in de tussentijd kun je dan genieten van zijn tele collectie ;)

Swan
3 februari 2005, 13:01
hakkert is failliet

jelmer
3 februari 2005, 13:16
www.degiergitaarbouw.nl in schiedam. Zit tegen Rotterdam aan, vlak bij de Metro.

ToTaL FaKe
3 februari 2005, 13:26
En vox humana?? dat is in Vlaardingen..
dat is tog vlakbij rotterdam...??

FNaRK
3 februari 2005, 13:31
www.degiergitaarbouw.nl in schiedam. Zit tegen Rotterdam aan, vlak bij de Metro.

+1
Sander de Gier
niet goedkoop. wel goed

pinchaholic
3 februari 2005, 13:53
Oostzeedijk/Honingerdijk?

Het moet gvd niet gekker worden: die kerel is praktisch mijn buurman! :o
6 seconden lopen :-D

Had al eens een bordje zien staan dat hij akoestische snaarinstrumenten afsteld, maar ik zal mijn weapon of mass destruction eens bij hem langs brengen!

Bedankt! :P

Pinch

tillens
3 februari 2005, 15:00
Hij kan van jou weapon of balalala, ook een goedklinkende gitaar maken! :razz:

Floris1984
3 februari 2005, 16:06
Oostzeedijk/Honingerdijk?

Het moet gvd niet gekker worden: die kerel is praktisch mijn buurman! :o
6 seconden lopen :-D

Had al eens een bordje zien staan dat hij akoestische snaarinstrumenten afsteld, maar ik zal mijn weapon of mass destruction eens bij hem langs brengen!

Bedankt! :P

Pinch

Lol ik dacht precies hetzelfde!

* Oostzeedijk bewoner meldt zich :)

Moet ik ook maar eens langs gaan!

Anders Destium
3 februari 2005, 16:16
Nog een stem voor Sander De Gier.

groovyB3
3 februari 2005, 17:25
Nog een stem voor Sander De Gier.

+1! Zelfde verhaals als Roadkill. Niet goedkoop, maar wel goed.
Maar aan de andere kant. Het is enkel afstellen en geen refret oid. Dan kan je op zich best bij Feedback terecht.

bert k
3 februari 2005, 19:35
Niet goedkoop? Kom op zeg, hij is hartstikke goedkoop. :o

Cubensis
3 februari 2005, 19:38
hakkert is failliet
las t ook, gelukkig wel zeg, wat een ballentent was dat, niemand met enig verstand van electrische gitaren, naja, ben er sinds 2000 niet meer geweest ofzo :), dus in dat nieuwe filliaal ben ik nooit geweest

groovyB3
3 februari 2005, 19:50
Niet goedkoop? Kom op zeg, hij is hartstikke goedkoop. :o

Nee man, Sjak Zwier is goedkoop. Sander is niet duur, heeft vrij normale prijzen. Is dus zeker niet goedkoop.

Anders Destium
3 februari 2005, 19:57
Vlissingen, need I say more :razz:

Archie
5 februari 2005, 07:46
Minder gelukkige ervaring gehad bij Feedback: ruim 6 weken mijn gitaar kwijt geweest voor een garantie gevalletje. Fijnafstelmechanieken waren niet joepie meer.
En men was zeer verbaasd dat ik na een week of 6 wachten en bellen 'onredelijk' begon te worden. Ikke nooit meer voor zoiets naar feed back.

Heb goede verhalen gehoord over Vox humana in Vlaardingen.