PDA

View Full Version : wow!! 14 jarige blues gitarist!!



wietse
3 februari 2005, 10:26
die jongen kan spelen , z'n zang is niks maar wie weet wat er gebeurt als hij de baard in de keel krijgt.(en wat zanglessen neemt)
hij wordt volgens mij een grote in de blues wereld.

http://www.ericsteckel.com/

http://www.ericsteckel.com/multimedia/esb_skippers112004/somepeople00213.MPG

Set Wenker
3 februari 2005, 10:39
Tering! Ongelovelijk dit. Op die leeftijd zat ik nog te klooien met het goed pakken van de barre akkoorden.

Negative K3 fan
3 februari 2005, 12:59
hehe jammer dat iemand zo veel talent zoiets afgezaagds als standaard gitaarblues moet spelen :)

maar wel veel respect hoor!

Roy K.
3 februari 2005, 13:23
Tja, wie begint er niet met blues... Over een paar jaar speelt ie dat vast niet meer....

Maar dit gastje, wat een talent, werkelijk niet normaal...14 jaar...

Z'n stemgeluid is trouwens niet mooi nee, maar met dat lelijke stemgeluid vind ik hem best goed kunnen zingen...

:cool:

sambofan
3 februari 2005, 14:13
ja hij is absoluut heel goed, maar 'k vind het wel zo'n voorbeeld van een overgesubsideerd talentje

wietse
3 februari 2005, 15:28
overgesubsideerd?
hoe dat zo , verklaar je nader.
omdat hij al een op een echte fender speelt soms? , wie zegt dat hij daar op begonnen is?
als je veel optreedt dan spaar je heus wel wat geld bij elkaar.

bloodboiler
3 februari 2005, 16:04
hehe jammer dat iemand zo veel talent zoiets afgezaagds als standaard gitaarblues moet spelen :)

maar wel veel respect hoor!

Idd wel erg voorspelbaar, maar ik kon dat ieg niet op die leeftijd

Les Paul
3 februari 2005, 17:55
die jongen kan spelen , z'n zang is niks maar wie weet wat er gebeurt als hij de baard in de keel krijgt.(en wat zanglessen neemt)


Wat moet hij een rot jeugd gehad hebben als je zo de Blues al speelt :D

Die stem trekt wel bij. Er moeten gewoon nog de nodige flessen whiskey langs zn stembanden. :seriousf:

sambofan
4 februari 2005, 14:49
ik verklaar me nader; hij heb goede spullen, en dat op 14 jarige leeftijd - misschien ben ik licht paranoide :lol: maar ik heb zo'n idee dat er een ouder bij is die dat jochie koste wat het kost de beste wil laten lijken

sambofan
4 februari 2005, 14:49
ik verklaar me nader; hij heb goede spullen, en dat op 14 jarige leeftijd - misschien ben ik licht paranoide :lol: maar ik heb zo'n idee dat er een ouder bij is die dat jochie koste wat het kost de beste wil laten lijken

WICKED
4 februari 2005, 15:00
Heeft ie dat nummer wat ie op dat filmpie speelt zelf geschreven?

Blijepanda
4 februari 2005, 19:19
Ziek :o

Luca P
4 februari 2005, 20:02
Rot jong!
Een goede rot jong dan wel....
Wacht maar mijn zoontje van 3 krijgt morgen mijn Les Paul!

Ome Henk
4 februari 2005, 21:28
ik verklaar me nader; hij heb goede spullen, en dat op 14 jarige leeftijd - misschien ben ik licht paranoide :lol: maar ik heb zo'n idee dat er een ouder bij is die dat jochie koste wat het kost de beste wil laten lijken
Wat een jaloezie :roll: :-?

Ik vind het trouwens knap beroerd klinken (vals en veelsteveel distortion), maar ja... wie ben ik :roll: Ach, wie weet, ben ik ook wel jaloers :wink:

wietse
4 februari 2005, 22:04
veel distortion?
ik hoor wat overdrive en meer niet , verdomme wilde dat ik zo kon spelen.
14 jaar had ik nog nooit een gitaar beet gehad , verzamelde nog postzegels en speelde met treintjes toen.

Bouke
4 februari 2005, 22:50
hehe jammer dat iemand zo veel talent zoiets afgezaagds als standaard gitaarblues moet spelen :)

maar wel veel respect hoor!


Tja, wie begint er niet met blues... Over een paar jaar speelt ie dat vast niet meer....

:( Volgens mij snappen jullie het niet helemaal. Voor sommige mensen is het 'afgezaagde' 'cliche'-muziekstrominkje blues meer dan alleen maar wat makkelijk gepiel over twaalf maten etc. Dat je 't zelf niet leuk vindt, oke, maar ik lees wel erg vaak negatieve output over blues. Ik weet het, een kwestie van smaak en ik weet ook eigenlijk niet meer precies waarom ik hier nou weer op reageer :D... zal de metaxa wel zijn :D

Maar goed, 't gastje is lekker op weg en om NK3F toch een beetje tegemoet te komen... over een tijdje gaat hij zijn gitaarspel waarschijnlijk een beetje aanvullen met wat andere ladders en modes en dan wordt het echt interessant (luister eens naar Matt Schofield). Deze knaap heef een goeie tone voor blues, heeft goed naar grootmeesters geluisterd en beheerst z'n stijl al behoorlijk, maakt weinig fouten etc.

Ik vind iemand die goed de blues kan spelen net zo bewonderenswaardig als iemand die in moordend tempo de gitaarhals op en neer kan racen. Ook dat wordt pas interessant als je daar onverwachte dingen doorheen gaat gooien (bijv. Bosch).

"Tja, wie begint er niet met de blues..." Nou veel gitaristen beginnen met 12 maten I-IV-V schema's die misschien een beetje aan blues doen denken en komen er dan achter dat het achterlijk moeilijk is om daar iets interessants mee te doen. Blues wordt pas gaaf als je het beheerst en da's niet als je die drie akoorden over twaalf maten kunt spelen. Veel beginners stappen dan ook maar snel over op andere muziekstijlen en gaan dan over blues zeuren als ware het minderwaardige simpele muziek. "Iedereen kan dat toch!" Not! Oké, blues is in veel gevallen nog niet een tiende zo technisch als de race-your-neck-rock, maar het gaat erom dat je er een bepaalde feel aan mee kunt geven en da's dan weer de kunst van blues. Maar dat geldt natuurlijk ook voor de meer technische gitaarstijlen. Iedereen kan leren het alfabet in 3 tellen op te zeggen, maar om er een mooi woord mee te maken is al een stuk moeilijker (thanks Elton voor deze zin).

Goed, oke, genoeg gezeurd, ik moest hier even op reageren. Normaal lach ik alleen maar om dit soort uitspraken, maar nu kon ik het niet laten. Zoals gezegd, het zal de Metaxa wel zijn :wink: en nogmaals, het blijft een kwestie van smaak, maar de ietwat minderwaardige manier van reageren moest even worden beantwoord :D

Bouke

Richwoodje
4 februari 2005, 22:52
jezus, ik word over anderhalve maand 14, maar dat ga ik niet redden :lol:

(hoewel dat kloten met barréakkoorden nu wel voorbij is :-D )

Richwoodje
4 februari 2005, 22:54
"Tja, wie begint er niet met de blues..." Nou veel gitaristen beginnen met 12 maten I-IV-V schema's die misschien een beetje aan blues doen denken"

ik iig wel :P

mijn leraar is een ouwe bluesgek (ik ga dr ook steeds meer op lijken trouwens :-D ) dus die vond het wel leuk :P twee van die onzekere jongetjes die zo'n schemaatje spelen, kon hij lekker soleren :-D

Bouke
4 februari 2005, 22:56
"Tja, wie begint er niet met de blues..." Nou veel gitaristen beginnen met 12 maten I-IV-V schema's die misschien een beetje aan blues doen denken"

ik iig wel :P

mijn leraar is een ouwe bluesgek (ik ga dr ook steeds meer op lijken trouwens :-D ) dus die vond het wel leuk :P twee van die onzekere jongetjes die zo'n schemaatje spelen, kon hij lekker soleren :-D

Hehehe, way to go man! Hou vol en ga de blues ontdekken. Koop wat goede bluesplaten en je zult zien dat blues meer is dan gitaarspelen :D

Bouke

moretel
4 februari 2005, 23:29
Bij blues kan je soleren en begeleiden tegelijk,
als solist kan je lekker pentatonisch pielen en dan klinkt het maar wil je verder dan is het andere koek, dan gaan de meesten over naar rock, of nog makkelijker metal (veelal ook drie accoorden hoor).
Als je dit als veertienjarige kan is het niet echt verkeerd, wie kan mij er ook maar 1 gitarist noemen die op die leeftijd al een eigen geluid had ?

Sim Simon
5 februari 2005, 07:58
Zo goet is hij toch ook weer niet. :-? Er zitten honderden 14-jarigen op hun kamertje met een Squier die het vast beter kunnen alleen deze jongen is toevallig bekend. Op mijn 13e speelde ik ook al Steve Vai maar ik heb geen CD's.

Ik moet wel zeggen dat ik een tikje jaloers ben dat hij met Solomon Burke en John Mayall mag spelen. :lol:

sambofan
5 februari 2005, 12:17
ja, ik zag gister een site van een mannetje die ook 14 was (nick nogwat) die zat toen ie 4 was met fender strat deluxe te oefenen en nu zit ie met tom anderson, sunburst les pauls en prs customs joe satriani en alle rockhelden te coveren....als dat niet overgesubsideerd is :lol:

WICKED
5 februari 2005, 17:20
Hee maar is het nou zijn eigen song of een cover wat ie daar speelt?

Roy K.
5 februari 2005, 18:00
Tja, wie begint er niet met blues... Over een paar jaar speelt ie dat vast niet meer....

:( Volgens mij snappen jullie het niet helemaal. Voor sommige mensen is het 'afgezaagde' 'cliche'-muziekstrominkje blues meer dan alleen maar wat makkelijk gepiel over twaalf maten etc. Dat je 't zelf niet leuk vindt, oke, maar ik lees wel erg vaak negatieve output over blues. Ik weet het, een kwestie van smaak en ik weet ook eigenlijk niet meer precies waarom ik hier nou weer op reageer :D... zal de metaxa wel zijn :D

Maar goed, 't gastje is lekker op weg en om NK3F toch een beetje tegemoet te komen... over een tijdje gaat hij zijn gitaarspel waarschijnlijk een beetje aanvullen met wat andere ladders en modes en dan wordt het echt interessant (luister eens naar Matt Schofield). Deze knaap heef een goeie tone voor blues, heeft goed naar grootmeesters geluisterd en beheerst z'n stijl al behoorlijk, maakt weinig fouten etc.

Bouke

Hooh, misverstand! :-D

Er is niks mis met blues, ik kan Robben Ford of Scott Henderson ook enorm waarderen. Wat ik bedoelde, is dat hij waarschijnlijk niet deze clichematige blues (die hij mijn inziens in dit filmpje toch wel speelt) over een tijdje nog zal spelen... :P


Op mijn 13e speelde ik ook al Steve Vai maar ik heb geen CD's.


Kleine stukjes uit nummers van denk ik? :razz:

Negative K3 fan
5 februari 2005, 19:35
ja, ik zag gister een site van een mannetje die ook 14 was (nick nogwat) die zat toen ie 4 was met fender strat deluxe te oefenen en nu zit ie met tom anderson, sunburst les pauls en prs customs joe satriani en alle rockhelden te coveren....als dat niet overgesubsideerd is :lol:

nick sterling, spuuglelijk ventje, maar wel bekend!

Azrael
5 februari 2005, 19:47
Op mijn 13e speelde ik ook al Steve Vai maar ik heb geen CD's.

Gnegne........sure.........keep on dreaming..... :roll:

Richwoodje
5 februari 2005, 23:57
"Tja, wie begint er niet met de blues..." Nou veel gitaristen beginnen met 12 maten I-IV-V schema's die misschien een beetje aan blues doen denken"

ik iig wel :P

mijn leraar is een ouwe bluesgek (ik ga dr ook steeds meer op lijken trouwens :-D ) dus die vond het wel leuk :P twee van die onzekere jongetjes die zo'n schemaatje spelen, kon hij lekker soleren :-D

Hehehe, way to go man! Hou vol en ga de blues ontdekken. Koop wat goede bluesplaten en je zult zien dat blues meer is dan gitaarspelen :D

Bouke

ik ben binnen tweeëneenhalf jaar al qua 'main muziek' van Nirvana via Metallica, terug Nirvana, nieuwe RHCP (met John), daarna oude RHCP (met Hillel), tot voor kort Hendrix, toen even alleen SRV

nu luister ik alleen wat ik speel: momenteel Sultans of Swing (is dat niet wat hoog gegrepen? ja, dat is het ook, maar met open A-D-E spelen word ik ook nooit een fatsoenlijke gitarist), wat SRV, de makkelijkere Hendrix-nummers en dan nog wat Lenny Kravitz-zooi

kortom: ik begin me muzikaal best wel te ontwikkelen :-D

Svenson
6 februari 2005, 03:07
Hmm, van zo'n klein manneke kan ik wel een gitaar afpakken... :)

stewartfan
6 februari 2005, 12:55
ik verklaar me nader; hij heb goede spullen, en dat op 14 jarige leeftijd - misschien ben ik licht paranoide :lol: maar ik heb zo'n idee dat er een ouder bij is die dat jochie koste wat het kost de beste wil laten lijken

nou ik zou je eens wat vertellen ik zat op mijn 13 e in een bandje dat in zeeland echt veel optrad ik heb maanden gehad waarin in ik 3 optredens had en dat voor een 13 jarige, en wat mij altijd zo tegen stond was dat mensen dachten dat ik alles van mijn ouders kreeg, terwijl het enigste wat ze deden was mij naar gigs brachten wachten en weer ophalen.
Ik speelde toen over een godin radiator en een valvestate en daar heb ik een hele zomer voor in een warme gore keuken gestaan.
ik vind het wel vaak jammer om jonge gitaristen te zien, die alles krijgen van huh rijke ouders ik keur dit af.
maar wie weet heeft deze jongen ook wel alles gespaart !
en ik heb het nog best vaak hor dat ik nu met m,n setup de vraag krijg van zooo heb je dat van je ouders gekeregen.

stinkhippie
6 februari 2005, 13:49
kheb het geluisterd en gekeken.
nix nieuws onder de zon, klinkt net als elke andere kenny wayne shepherd en die klinkt ook al jaren doorsnee.
Typische opbouw ook, eerst maar beetje kutten en dan hoog gillen, vervolgens wah-wah intrappen en dan weer doorgillen.
Zijn solos zullen ook wel iedere avond hetzelfde klinken
laten we maar doorschuiven naar het volgende talent.

Richwoodje
6 februari 2005, 14:16
ik verklaar me nader; hij heb goede spullen, en dat op 14 jarige leeftijd - misschien ben ik licht paranoide :lol: maar ik heb zo'n idee dat er een ouder bij is die dat jochie koste wat het kost de beste wil laten lijken

nou ik zou je eens wat vertellen ik zat op mijn 13 e in een bandje dat in zeeland echt veel optrad ik heb maanden gehad waarin in ik 3 optredens had en dat voor een 13 jarige, en wat mij altijd zo tegen stond was dat mensen dachten dat ik alles van mijn ouders kreeg, terwijl het enigste wat ze deden was mij naar gigs brachten wachten en weer ophalen.
Ik speelde toen over een godin radiator en een valvestate en daar heb ik een hele zomer voor in een warme gore keuken gestaan.
ik vind het wel vaak jammer om jonge gitaristen te zien, die alles krijgen van huh rijke ouders ik keur dit af.
maar wie weet heeft deze jongen ook wel alles gespaart !
en ik heb het nog best vaak hor dat ik nu met m,n setup de vraag krijg van zooo heb je dat van je ouders gekeregen.

ik speel over een Richwood Strat en een Roland Micro Cube, dus dat gezeik krijg ik niet snel :-D

Igor
7 februari 2005, 14:26
Nick Sterling:
http://www.nicksterling.com/

deedee
8 februari 2005, 17:25
jezus, ik word over anderhalve maand 14, maar dat ga ik niet redden :lol:

(hoewel dat kloten met barréakkoorden nu wel voorbij is :-D )

dan heb je daarna nog een jaar voordat je 15 wordt, dus nog tijd zat, ik wordt over anderhalve maand 15 en zit nog te kloten met barreakkoorden. :cry: :cry: :-( :-( :x :x :-? :-? :( :( :o :o :razz: :razz: :lol: :lol: :P :P :) :) :D :D :D :D :-D :-D :-D :-D :wink: :wink: :wink: :wink: :oops: :oops: :oops: :oops:

Snaar'n Bennie
9 februari 2005, 16:41
Tering! Ik ben nou 25 en smijt m'n gitaar meestal dan direkt aan gort als ik dit soort dingen zie...!!! :-?

Negative K3 fan
9 februari 2005, 17:10
ik heb trouwens weer een filmpje van nick sterling op namm met HC member/THD kerel ed degenaro (sp)

http://www.eddegenaro.com/namm05/ednick.wmv klein
http://www.eddegenaro.com/namm05/NickEd.wmv groot

WICKED
9 februari 2005, 18:37
Ik heb die korte bekeken, omg wat een saaie jamtrack :)

Negative K3 fan
9 februari 2005, 18:47
maar dat jochie kan wel spelen!

stinkhippie
10 februari 2005, 00:14
inspiratieloos gerammel
en al die covers......noot voor noot hetzelfde
techniek is aan te leren, muzikaliteit is een heel ander verhaal.
laat hem maar die gitaar in zijn bek dauwen, plaats genoeg.......

Negative K3 fan
10 februari 2005, 10:40
niet zo grof!

stinkhippie
10 februari 2005, 23:10
:roll:

sambofan
12 februari 2005, 13:39
gelijk heb je stinkhippie !! ik vind dat gerammel ook maar nix, hij is gewoon een slap aftreksel van helden als eddie van halen en satriani. hij is op zich wel goed, maar ik denk niet dat ie me compleet de pan in zou hakken als je een battle ala crossroads houdt, maar z'n gitaren zijn verdomd mooi :cry:

Richwoodje
12 februari 2005, 20:44
je zal dr op je 14e maar zo bijlopen :o

ik kan me niet voorstellen dat die jongen veel vrienden heeft eigenlijk :-?

dat lijkt me toch ook erg belangrijk (en vooral op je 14e, dan ga je toch niet zo serieus met iets bezig zijn :o )

en ik zal vast wel weer jaloers zijn enzo, want gitaar spelen kan ie... maar gitaar spelen is niet alles

SteavisSmokin
18 februari 2005, 00:29
Lache om dit ook hier tegen te komen, ik heb die eric steckel al eens op het fender forum voorbij zien komen. Spelen kan hij inderdaad erg lekker voor een jochie van 14 en hij kan erg ver komen, maar er zijn er wel meer die al heel jong heel volwassen klonken, hierbij denk ik aan sean costello en monster mike welch (in maart tourt hij door europa met mijn band) die allebei op hun 16e hun eerste album uithadden waarop fantastisch gitaarwerk staat. Ik hoop dat eric steckel het SRV cliche gehalte een beetje laat varen in de komende jaren.
Ik ken ook een verhaal van een zogenaamd wonderkind die erg goed kon spelen en waar waarschijnlijk een mooie toekomst voor uitgestippeld lag die na zijn puberteit bij wijze van spreken geen noot meer kon raken. 't kan altijd alle kanten opgaan natuurlijk...

Over zijn gear: als je met mensen als john mayall en shemekia copeland speelt dan vang je per gig echt wel genoeg geld om binnen een paar maanden een goede strat en amp van te kopen...

Richwoodje
18 februari 2005, 17:49
je zal dr op je 14e maar zo bijlopen :o

ik kan me niet voorstellen dat die jongen veel vrienden heeft eigenlijk :-?

dat lijkt me toch ook erg belangrijk (en vooral op je 14e, dan ga je toch niet zo serieus met iets bezig zijn :o )

en ik zal vast wel weer jaloers zijn enzo, want gitaar spelen kan ie... maar gitaar spelen is niet alles

Gitaar spelen is voor de meeste gitaristen wel eigenlijk alles, je gitaar laat je eigenlijk nooit in de steek, zeurt niet, heeft nooit een grote bek tegen je, kortom het is iets wat altijd bij je kan blijven: je hele leven lang...........

klinkt vrij vreemd... ow, een gitaar zeurt niet, laat je nooit in de steek enz, dus kan je er je leven aan geven...

Ik vind het toch ook wel leuk om wat aan sport te doen, met mensen om te gaan, games te spelen en weet ik wat meer ipv de hele dag op mijn kamertje te zitten en gitaar spelen :-?

nopster
20 februari 2005, 14:56
Ik vind dat zijn stem wat gelijkt op die van Robin Trower. :-?

nopster
20 februari 2005, 14:57
Ik vind dat zijn stem wat gelijkt op die van Robin Trower. :-?

BassAgent
20 februari 2005, 15:02
Hij kan niet zingen maar wle verrekte goed spelen!

Ravanelli
22 februari 2005, 14:01
Tegenwoordig kom je er niet meer met alleen goede techniek en goed spel. Wie een beetje muzikaal is en fanatiek speelt in een jaar fatsoenlijk gitaar. Tegenwoordig draait het allemaal om uitstraling, stijl en passie! Zo kun je onderscheiden.

(Clapton begon ook pas op zijn 17e :o )

Ravanelli
22 februari 2005, 14:02
Tegenwoordig kom je er niet meer met alleen goede techniek en goed spel. Wie een beetje muzikaal is en fanatiek speelt in een jaar fatsoenlijk gitaar. Tegenwoordig draait het allemaal om uitstraling, stijl en passie! Zo kun je onderscheiden.

(Clapton begon ook pas op zijn 17e :o )

groovyB3
22 februari 2005, 20:53
omdat hij al een op een echte fender speelt soms? , wie zegt dat hij daar op begonnen is?
als je veel optreedt dan spaar je heus wel wat geld bij elkaar.


Een echte Fender uit '65 ja. Ook al treed je veel op heb je ook dat niet zomaar ff snel bij elkaar. Doet me denken aan dat kereltje dat zo mega kon shredden. Nick nog iets.

Zulk soort talentjes zijn best leuk, maar als ze eenmaal wat ouder worden is iedereen ze vergeten. Denk aan Joe Bonamassa, die is nou niet echt beroemd geworden ofzo.

Negative K3 fan
22 februari 2005, 21:48
omdat hij al een op een echte fender speelt soms? , wie zegt dat hij daar op begonnen is?
als je veel optreedt dan spaar je heus wel wat geld bij elkaar.


Een echte Fender uit '65 ja. Ook al treed je veel op heb je ook dat niet zomaar ff snel bij elkaar. Doet me denken aan dat kereltje dat zo mega kon shredden. Nick nog iets..

nick sterling, wordt ook genoemd in dit topic

en sash, als ik me het wel herinner had jij ook een aardige collectie gear op je 15e en nu ben je net 18 en ben je een van de grootste gear sluts op het forum (no offence).

SteavisSmokin
23 februari 2005, 00:28
Een echte Fender uit '65 ja. Ook al treed je veel op heb je ook dat niet zomaar ff snel bij elkaar.

Hahahaahahaha.....says WHO?!?!?!?! :-D :o :-?

En ik ben het ook nog eens niet met je eens sas...als je als speciale gast meegaat op een tour met john mayall dan verdien je echt wel MINSTENS een paar honderd euro per avond. Doe dat twee weken en je kan dus makkelijk een '65 strat kopen.

En Joe Bonamossa is in amerika behoorlijk aan de weg aan het timmeren overigens. Hij is afgelopen jaar pas voor het eerst aan deze kant van de plas gekomen en daardoor heb je er nog niet zo veel over gehoord. Ik verwacht dat hij de komende jaren zijn naam hier ook gaat vestigen. Alleen vind ik wat hij tegenwoordig speelt nou niet zo super....het is allemaal wel erg goed technisch gezien maar niet echt mijn smaak.

VHsologitarist
26 februari 2005, 15:01
Zo heb da filmje gezien van die eric nog wa ;) blues!!
Super de super!! wat een lekkere solo zit daarin! Vraag me af ofdat improvisatie is zo ja, dan issie helemaal goed!! klinkt onwijs gaaf!

Respect!
8-)

boudewijn
27 februari 2005, 09:16
ik verklaar me nader; hij heb goede spullen, en dat op 14 jarige leeftijd - misschien ben ik licht paranoide :lol: maar ik heb zo'n idee dat er een ouder bij is die dat jochie koste wat het kost de beste wil laten lijken


Jesus man doe is effe normaal zeg !!!


Ik zou ook het beste spul voor mijn kinderen willen hebben daarvoor is nederland bij uitstek een goed land .De spullen die die daar heeft zijn toch niet zo duur meer he .Wat zou jij doen als jou kind zo'n onvoorstelbaar talent heeft zou jij hem dan een gitaar geven met een actie waar je vanaf kan bungeejumpen :-D

Gooi je playstation ,stereoset , tv , scooter etc etc dan ook maar de deur uit dat is pas materialisme !!

RESPECT !!!!

Je reactie zegt mij iig genoeg.

Groet ,

Boudewijn

boudewijn
28 februari 2005, 09:16
foutje

pimpdoll
3 maart 2005, 00:11
je zal dr op je 14e maar zo bijlopen :o

ik kan me niet voorstellen dat die jongen veel vrienden heeft eigenlijk :-?

dat lijkt me toch ook erg belangrijk (en vooral op je 14e, dan ga je toch niet zo serieus met iets bezig zijn :o )

en ik zal vast wel weer jaloers zijn enzo, want gitaar spelen kan ie... maar gitaar spelen is niet alles

Gitaar spelen is voor de meeste gitaristen wel eigenlijk alles, je gitaar laat je eigenlijk nooit in de steek, zeurt niet, heeft nooit een grote bek tegen je, kortom het is iets wat altijd bij je kan blijven: je hele leven lang...........

klinkt vrij vreemd... ow, een gitaar zeurt niet, laat je nooit in de steek enz, dus kan je er je leven aan geven...

Ik vind het toch ook wel leuk om wat aan sport te doen, met mensen om te gaan, games te spelen en weet ik wat meer ipv de hele dag op mijn kamertje te zitten en gitaar spelen :-?

vreemd is het niet, het is iets wat jij nog niet begrijpt dat voor veel mensen een gitaar, een erg belangerijk bezit is.

Richwoodje
5 maart 2005, 22:14
je zal dr op je 14e maar zo bijlopen :o

ik kan me niet voorstellen dat die jongen veel vrienden heeft eigenlijk :-?

dat lijkt me toch ook erg belangrijk (en vooral op je 14e, dan ga je toch niet zo serieus met iets bezig zijn :o )

en ik zal vast wel weer jaloers zijn enzo, want gitaar spelen kan ie... maar gitaar spelen is niet alles

Gitaar spelen is voor de meeste gitaristen wel eigenlijk alles, je gitaar laat je eigenlijk nooit in de steek, zeurt niet, heeft nooit een grote bek tegen je, kortom het is iets wat altijd bij je kan blijven: je hele leven lang...........

klinkt vrij vreemd... ow, een gitaar zeurt niet, laat je nooit in de steek enz, dus kan je er je leven aan geven...

Ik vind het toch ook wel leuk om wat aan sport te doen, met mensen om te gaan, games te spelen en weet ik wat meer ipv de hele dag op mijn kamertje te zitten en gitaar spelen :-?

vreemd is het niet, het is iets wat jij nog niet begrijpt dat voor veel mensen een gitaar, een erg belangerijk bezit is.

dit slaat dus echt als een lul op een drumstel, want ik ben net terug van vakantie, en het eerste wat ik heb gedaan is gitaar zitten spelen, daarna pas naar mn vrienden enz.

maar je leven zowat geven voor gitaar spelen, daar zie ik dus echt niets in...
ik wielren ook, maar ook dat zou ik niet alleen maar willen doen. Als ik in de zomer kan kiezen tussen wielrennen en met mn vrienden op het strand liggen, dan zit ik al op mn fietsie in mn zwembroek richting Wijk aan Zee.

Als ik nu, vanaf m´n 13e tot m´n 55e mijn leven zou geven voor gitaar, en dus acht uur per dag oefenen, dan zou ik toch echt grote delen van mijn leven weggooien: dat jij 13 was zat je toch ook niet alleen in je kamertje gitaar te spelen, maar ging je ook wel eens de stad in, sporten, met vrienden ergens heen en dat soort dingen?

Dat ik dan geen topgitarist word kan me niet zoveel schelen, ik heb liever een vrolijke jeugd zoals anderen die hebben dan dat ik 40 jaar lang niets anders doe dan aan mijn muzikale carrière werken

Richwoodje
5 maart 2005, 22:24
je zal dr op je 14e maar zo bijlopen :o

ik kan me niet voorstellen dat die jongen veel vrienden heeft eigenlijk :-?

dat lijkt me toch ook erg belangrijk (en vooral op je 14e, dan ga je toch niet zo serieus met iets bezig zijn :o )

en ik zal vast wel weer jaloers zijn enzo, want gitaar spelen kan ie... maar gitaar spelen is niet alles

Gitaar spelen is voor de meeste gitaristen wel eigenlijk alles, je gitaar laat je eigenlijk nooit in de steek, zeurt niet, heeft nooit een grote bek tegen je, kortom het is iets wat altijd bij je kan blijven: je hele leven lang...........

klinkt vrij vreemd... ow, een gitaar zeurt niet, laat je nooit in de steek enz, dus kan je er je leven aan geven...

Ik vind het toch ook wel leuk om wat aan sport te doen, met mensen om te gaan, games te spelen en weet ik wat meer ipv de hele dag op mijn kamertje te zitten en gitaar spelen :-?

vreemd is het niet, het is iets wat jij nog niet begrijpt dat voor veel mensen een gitaar, een erg belangerijk bezit is.

dit slaat dus echt als een lul op een drumstel, want ik ben net terug van vakantie, en het eerste wat ik heb gedaan is gitaar zitten spelen, daarna pas naar mn vrienden enz.

maar je leven zowat geven voor gitaar spelen, daar zie ik dus echt niets in...
ik wielren ook, maar ook dat zou ik niet alleen maar willen doen. Als ik in de zomer kan kiezen tussen wielrennen en met mn vrienden op het strand liggen, dan zit ik al op mn fietsie in mn zwembroek richting Wijk aan Zee.

Als ik nu, vanaf m´n 13e tot m´n 55e mijn leven zou geven voor gitaar, en dus acht uur per dag oefenen, dan zou ik toch echt grote delen van mijn leven weggooien: dat jij 13 was zat je toch ook niet alleen in je kamertje gitaar te spelen, maar ging je ook wel eens de stad in, sporten, met vrienden ergens heen en dat soort dingen?

Dat ik dan geen topgitarist word kan me niet zoveel schelen, ik heb liever een vrolijke jeugd zoals anderen die hebben dan dat ik 40 jaar lang niets anders doe dan aan mijn muzikale carrière werken

Brianmayrulezzz
5 maart 2005, 23:09
ik verklaar me nader; hij heb goede spullen, en dat op 14 jarige leeftijd - misschien ben ik licht paranoide :lol: maar ik heb zo'n idee dat er een ouder bij is die dat jochie koste wat het kost de beste wil laten lijken


Jesus man doe is effe normaal zeg !!!


Ik zou ook het beste spul voor mijn kinderen willen hebben daarvoor is nederland bij uitstek een goed land .De spullen die die daar heeft zijn toch niet zo duur meer he .Wat zou jij doen als jou kind zo'n onvoorstelbaar talent heeft zou jij hem dan een gitaar geven met een actie waar je vanaf kan bungeejumpen :-D

Gooi je playstation ,stereoset , tv , scooter etc etc dan ook maar de deur uit dat is pas materialisme !!

RESPECT !!!!

Je reactie zegt mij iig genoeg.

Groet ,

Boudewijn

+1 heb je mooi gezegd!

Brianmayrulezzz
5 maart 2005, 23:10
ik verklaar me nader; hij heb goede spullen, en dat op 14 jarige leeftijd - misschien ben ik licht paranoide :lol: maar ik heb zo'n idee dat er een ouder bij is die dat jochie koste wat het kost de beste wil laten lijken


Jesus man doe is effe normaal zeg !!!


Ik zou ook het beste spul voor mijn kinderen willen hebben daarvoor is nederland bij uitstek een goed land .De spullen die die daar heeft zijn toch niet zo duur meer he .Wat zou jij doen als jou kind zo'n onvoorstelbaar talent heeft zou jij hem dan een gitaar geven met een actie waar je vanaf kan bungeejumpen :-D

Gooi je playstation ,stereoset , tv , scooter etc etc dan ook maar de deur uit dat is pas materialisme !!

RESPECT !!!!

Je reactie zegt mij iig genoeg.

Groet ,

Boudewijn

+1 heb je mooi gezegd!

Svenson
6 maart 2005, 07:02
Hee, dat zei je net ook al...

Richwoodje
7 maart 2005, 17:16
je zal dr op je 14e maar zo bijlopen :o

ik kan me niet voorstellen dat die jongen veel vrienden heeft eigenlijk :-?

dat lijkt me toch ook erg belangrijk (en vooral op je 14e, dan ga je toch niet zo serieus met iets bezig zijn :o )

en ik zal vast wel weer jaloers zijn enzo, want gitaar spelen kan ie... maar gitaar spelen is niet alles

Gitaar spelen is voor de meeste gitaristen wel eigenlijk alles, je gitaar laat je eigenlijk nooit in de steek, zeurt niet, heeft nooit een grote bek tegen je, kortom het is iets wat altijd bij je kan blijven: je hele leven lang...........

klinkt vrij vreemd... ow, een gitaar zeurt niet, laat je nooit in de steek enz, dus kan je er je leven aan geven...

Ik vind het toch ook wel leuk om wat aan sport te doen, met mensen om te gaan, games te spelen en weet ik wat meer ipv de hele dag op mijn kamertje te zitten en gitaar spelen :-?

vreemd is het niet, het is iets wat jij nog niet begrijpt dat voor veel mensen een gitaar, een erg belangerijk bezit is.

dit slaat dus echt als een lul op een drumstel, want ik ben net terug van vakantie, en het eerste wat ik heb gedaan is gitaar zitten spelen, daarna pas naar mn vrienden enz.

maar je leven zowat geven voor gitaar spelen, daar zie ik dus echt niets in...
ik wielren ook, maar ook dat zou ik niet alleen maar willen doen. Als ik in de zomer kan kiezen tussen wielrennen en met mn vrienden op het strand liggen, dan zit ik al op mn fietsie in mn zwembroek richting Wijk aan Zee.

Als ik nu, vanaf m´n 13e tot m´n 55e mijn leven zou geven voor gitaar, en dus acht uur per dag oefenen, dan zou ik toch echt grote delen van mijn leven weggooien: dat jij 13 was zat je toch ook niet alleen in je kamertje gitaar te spelen, maar ging je ook wel eens de stad in, sporten, met vrienden ergens heen en dat soort dingen?

Dat ik dan geen topgitarist word kan me niet zoveel schelen, ik heb liever een vrolijke jeugd zoals anderen die hebben dan dat ik 40 jaar lang niets anders doe dan aan mijn muzikale carrière werken

ik vind je nu al zow triest praten, dat ik al eigenlijk geen zin meer heb om te je beantwoorden :razz:

jij luistert niet wat ik zeg, en je bent toch steeds je mening aan het verkondigen ga lekker sporten of wat dan ook, maar een normaal
gesprek over gitaar zou ik nooit met je kunnen beginnen.

ik schat btw dat je rond de 15 bent?

jongen, rustig aan :oops:

ik begrijp heus wel dat gitaar alles voor iemand is, maar ik moet er niet aan denken dat het voor mij ook zo zou moeten zijn :wink:

ik heb morgen weer gitaarles, ik kijk er al dagen naar uit, en ik kan geen week zonder mn gitaar.

bovendien zeg je eerst dat gitaar "voor veel mensen alles is", en later dat een gitaar een belangrijk bezit is. Het eerste is toch wel wat sterker dan het eerste, want het tweede geldt zeker voor mij, maar het eerste zeker niet.

en dat ik 15 zou zijn klopt niet, in m'n berichten staat veelvuldig dat ik pas 13 ben :-D

scholier
15 maart 2005, 14:56
en dat ik 15 zou zijn klopt niet, in m'n berichten staat veelvuldig dat ik pas 13 ben :-D
Muhaha, als je een dommen opmerking maakt zeg je dat zeker :wink: Daar kan ik wat mee want ik mak ook vet vaak domme noob opmerkingen en ik ben 12(en nog steeds de jongste muahahahahha :-D :-D :razz: )

Sim Simon
15 maart 2005, 15:52
Toch heb ik wel medelijden met dat joch.

LuukieRayVaughan
21 maart 2005, 23:07
klote ik ben een jaar ouder maar lang niet zo goed als die gast... helaas.
Maar toch baal ik er niet zo erg van ik bedoel ik speel al veel per dag ik wil niet weten wat voorn leven hij leid. Ik denk dat hij van zijn ouders tot in de late uurtjes van de dag moet oefenen maarja het kan ook een mazzelbal zijn met teveel talent voor woorden.