PDA

View Full Version : Je kunt maar proberen hè



Kasper
2 februari 2005, 22:00
http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=2328&item=3871634022&rd=1


:-?

Cubensis
2 februari 2005, 22:01
vreselijk uniek ja....is gewoon een standaard fabrieksmodel van ESP (KH-2 vintage)

persoonlijk vind ik m niet meer dan 200 euro waard :D

http://www.espguitars.com/sig_kirk.htm gelijk de eerste :)

Das Schaap
2 februari 2005, 22:01
Lol zelfs een sticker waarop staat Kirks Guitar. :-D

ToTaL FaKe
2 februari 2005, 22:08
en om nog maar te zwijgen over ze teaken handoeken rekjes :wink:

Baco
2 februari 2005, 22:45
Die heeft nog niet door dat we nu in euro's rekenen, vrees ik. 30000 Bef, tot daar aan toe (ruw gerekend 750 euro voor onze Nederlands vrienden :wink: )...

Kasper
2 februari 2005, 22:51
Die heeft nog niet door dat we nu in euro's rekenen, vrees ik. 30000 Bef, tot daar aan toe (ruw gerekend 750 euro voor onze Nederlands vrienden :wink: )...

Dat dacht ik ook eerst, maar als je dan weer kijkt naar de andere dingen die ie verkoopt:
http://search.benl.ebay.be/_W0QQsassZbout_bvba
24Bef voor een glazen bijtafeltje? Dat denk ik toch wel niet ... (€0,6 voor onze Ned. vrienden :razz: )

En die Kirk Hammet Signature kost nieuw €3.000, dus 30.000Bef lijkt mij weinig. Tenzij ie een typfout heeft gedaan (0 te veel) EN zijn gitaar aan de nieuwprijs wil verkopen ....

up-guitarman
2 februari 2005, 22:52
Hehe, ik had hem daarstraks ook al zien staan ... Echt waanzin :roll:

wietse
3 februari 2005, 06:54
Die heeft nog niet door dat we nu in euro's rekenen, vrees ik. 30000 Bef, tot daar aan toe (ruw gerekend 750 euro voor onze Nederlands vrienden :wink: )...
waar zie jij 30000 Bef staan?
er staat toch duidelijk 30000 euro , deze kerel wil er dik aan verdienen gitaar is van hammet geweest met certificaat van echtheid en al.
en dat stinkt zo'n certificaat , net als bij schilderijen zit dat erbij is de kans veel groter dat het nep is.
ik vertrouw het niet en daarbij is hij toch veel te duur.

Baco
3 februari 2005, 07:32
waar zie jij 30000 Bef staan?
er staat toch duidelijk 30000 euro , deze kerel wil er dik aan verdienen gitaar is van hammet geweest met certificaat van echtheid en al.
en dat stinkt zo'n certificaat , net als bij schilderijen zit dat erbij is de kans veel groter dat het nep is.
ik vertrouw het niet en daarbij is hij toch veel te duur.
Hehe, ik probeerde maar een reden te zoeken waarom hij zo verschrikkelijk duur is die gitaar. Mij zegt dat ding niets en zou er helemaal niks aan willen uitgeven ook trouwens. Hoe je het ook draait of keert 30000 euro is way over the top :roll:

Droffie
4 februari 2005, 09:17
jesus al is het echt Kirk's gitaar. Welke moron betaald daar 30.000 voor? Hendrix's oude gitaar is nog niet zo duur. Overigens kan 't het me daarbij wel voorstellen dat iemand betaald.
Kirk is nou niet echt een gitaargod...
die belgen zijn een stelletje oplichters. Net als die fake LP Custom net die chrome hardware van de week.
Ze denken zeker dat we net zo dom zijn als zij :D

Josdevos
4 februari 2005, 09:54
jesus al is het echt Kirk's gitaar. Welke moron betaald daar 30.000 voor? Hendrix's oude gitaar is nog niet zo duur. Overigens kan 't het me daarbij wel voorstellen dat iemand betaald.
Kirk is nou niet echt een gitaargod...
die belgen zijn een stelletje oplichters. Net als die fake LP Custom net die chrome hardware van de week.
Ze denken zeker dat we net zo dom zijn als zij :D

Bedoel je die '73 met 3 pickups? Wat was daar fake aan?

UnbrokenGuitarPlayer
4 februari 2005, 10:43
zie ik dat nu mis of verkoopt hij 2 "gitaren van Kirk"? :-?

Lord Abortion
4 februari 2005, 10:52
Dennis Black Magic had een echte gitaar van Kirk, en die is geveild samen met de rest van zijn inboedel. De duurste gitaar bracht slechts 700 euro op. Dat was een koopje, dit is afzetterij!

Riffcrusher
4 februari 2005, 21:23
Hallo iedereen...Ik ben 'nieuw' hier... (Dit is mijn eerste post...)

Op zo'n momenten schaam ik me bijna dat ik een Belg ben...
Wat een oetlul ! LOL !!!

Greetz,

Jo D.

turboblues
5 februari 2005, 20:14
jesus al is het echt Kirk's gitaar. Welke moron betaald daar 30.000 voor? Hendrix's oude gitaar is nog niet zo duur. Overigens kan 't het me daarbij wel voorstellen dat iemand betaald.
Kirk is nou niet echt een gitaargod...
die belgen zijn een stelletje oplichters. Net als die fake LP Custom net die chrome hardware van de week.
Ze denken zeker dat we net zo dom zijn als zij :DNiet veralgemenen. Oplichters vind je overal, ja ook in Nederland. En een Les Paul Custom met chrome hardware is ook mogelijk. Ik heb er een. In '86-'87 was gouden hardware een optie! Kan misschien ook in andere jaren zo geweest zijn!

BassAgent
5 februari 2005, 20:19
Afgekort, die belg is gewoon een idioot.