PDA

View Full Version : Blij met mezelf: 1 op 1 ruil MPX1 tegen MPXg2



BeeJee
2 februari 2005, 21:09
Ik heb vandaag een goede ruil gedaan. Mijn trusty good old mpx1 bij een PA-bedrijf 1 op 1 kunnen ruilen tegen een G2. :cool: :cool: :cool:
Mijn dag kan niet meer stuk!

kokeleko
3 februari 2005, 09:33
Goede deal ik heb de G2 inmiddels 5 jaar ik zweer erbij ideaal all in one oplossing(voor mij dan).

Veel speeel plezier ermee.

BeeJee
3 februari 2005, 12:18
Ik had de voordelen ook al in de gaten Ko.
Superrelaxte midi-implementatie: je kunt gewoon pc's gebruiken alsof het cc's zijn. Waardoor ik met mijn fc200 ineens mega-flexibel ben. Onderste rij (1-5) programma's switchen en de Rover schakelen en op de bovenste vijf(6-10) stompboxen maar!
De JamMan vind ik ook kicken, maar ik weet alleen niet of je daar buiten de huiskamer ook iets aan hebt. Met jammen wel, maar op het podium (in mijn band in iede geval)?
Tot mijn verbazing klinkt de octafuzz gewoon superlekker (is natuurlijk ook niet het meest complexe pedaal om na te bouwen): Instant Hendrix. De twee signaalpaden zijn ook briljant. Helemaal omdat je (correct me if i'm wrong) alle effectblokken ook gewoon van het pre- naar het postpad en andersom kan slepen schijnt? (daar ben ik nog niet aan toegekomen). Zo ja, weet jij hoe dat te doen Ko? Is dat gewoon een kwestie van het effectblok in de effectchain helemaal naar voren slepen?.
Ik kan de komende tijd in ieder geval weer lekker gaan stoeien en knutselen 8-)

kokeleko
3 februari 2005, 17:49
Je kunt idd de fx blokkies van pre naar post slepen, met de matrix knop.
Let er wel op dat als je de fxloop op de G2 gebruikt de send na de G(gain) eruit gaat naar de preamp(amp), daarna wordt het post fx.