PDA

View Full Version : Epiphone!!!



rhirschmann
2 februari 2005, 13:24
@demetalenman

Epiphone heeft mijn voorkeur ook alleen in Duitsland heeft niemand iets op voorraad (levertijd > 1,5 mnd). In NL willen ze voor dezelfde gitaar +150 eurie hebben!!!!!

Ik ben best bereid om iets meer te betalen maar dit is toch ruim 300 oude guldens.....


Ik weet ik ben een echte nl-er :wink:

Daarom zoek ik naar een goed alternatief of is Epiphone 't wachten waard? Heb jij een goed adres in NL/Duitsland?

Thnxs

rhirschmann
2 februari 2005, 13:28
Sorry ik had op "Reageer" moeten klikken ipv een nieuw onderwerp creeeren.

:oops:

ToTaL FaKe
2 februari 2005, 16:41
Er zijn zat winkels in duitsland die Ephones verkopen:

Music Store Koln www.musicstore.de
Music Produktiv www.musikproduktiv.de

om even een paar te noemen..

rhirschmann
2 februari 2005, 23:38
Verkopen wel maar hebben ze niet op voorraad en wanneer je besteld moet je ongeveer 1,5 maand wachten.... Op de levertijd wordt natuurlijk geen garantie gegeven. :???:

Ic3gl0vE
2 februari 2005, 23:52
Nou dan wacht je toch even als je niet meer wilt betalen... Voor die 150 euro kun je in de tussentijd wel een andere gitaar kopen (harley benton ofzo :))

ToTaL FaKe
3 februari 2005, 13:04
ik zou ook wachten. Is wel de moeite waard vind ik. Voor 150 kan je mooi setje humbuckers kopen voor in je Epiphone

UnbrokenGuitarPlayer
3 februari 2005, 18:08
Verkopen wel maar hebben ze niet op voorraad en wanneer je besteld moet je ongeveer 1,5 maand wachten.... Op de levertijd wordt natuurlijk geen garantie gegeven. :???:

bwaa, ik heb mijn vorige donderdag besteld in thomann , maandag mail gekregen dat ze het geld hadden, en vanaf dan was het nog een 5 - 8 dagen wachten .
valt nog wel mee vind ik :wink:

rhirschmann
4 februari 2005, 12:36
@UnbrokenGuitarPlayer

Ik ben op zoek naar een EPI Les Paul Left Handed.....

In de Duitsland heeft niemand deze op voorraad, dwz niet de shops die ik benarderd heb. :cry:

Of heb jij een linkshandige EPI LP besteld? :D

UnbrokenGuitarPlayer
4 februari 2005, 14:03
nee sorry :) , een rechtshandige

BassAgent
4 februari 2005, 19:27
Ga naar de dichtstbijzijnde gitaarshop en vraag of ze er een voor je willen bestellen, of zeg ik nu iets heel vreemds?