PDA

View Full Version : Nieuw amp Koch Twintone!!



Droffie
2 februari 2005, 12:45
He he eindelijk een nieuwe versterker...

Koch Twintone combo is mijn nieuwe liefde voorlopig.
Thanks Anders :wink:

Josdevos
2 februari 2005, 13:12
Hé, wat is die AD dan toch van plan... :lol:

Mitch
2 februari 2005, 13:47
Wat ? Koch verkocht ? Meneer gaat zeker voor de Powerball ? :wink:

Droffie
2 februari 2005, 13:51
Hij heeft wel een paar keer Engl genoemd. Alhoewel hij nog erg content lijkt met z'n 5150.
Je weet 't niet he. Bogner Ubershall hebben we ook nog even besproken. Iemand met zo'n ernstige vorm van GAS is moeilijk te peilen. :D

AART
2 februari 2005, 17:09
Wat ? Koch verkocht ? Meneer gaat zeker voor de Powerball ? :wink:

denk het niet als ie een 5150 heeft...

Droffie
2 februari 2005, 17:21
tja ik ben geen powerball kenner. Wel vind ik de clean op de 5150 niet om aan te horen. Wellicht dat hij overweegt te gaan voor een tweekanaals metal amp met goede clean. Powertone of Ubershall...mesa...keuze zat denk ik... :razz:

Anders Destium
2 februari 2005, 18:53
Veel plezier er van :lol:


Totdat ik een min of meer permanente woonruimte heb gevonden zal het bij de 5150 blijven :)

BartL
2 februari 2005, 20:31
Sure :wink: :-D

AART
2 februari 2005, 20:45
tja ik ben geen powerball kenner. Wel vind ik de clean op de 5150 niet om aan te horen. Wellicht dat hij overweegt te gaan voor een tweekanaals metal amp met goede clean. Powertone of Ubershall...mesa...keuze zat denk ik... :razz:

clean heeft ie niet, dat was rythm :razz:

Droffie
3 februari 2005, 09:16
Veel plezier er van :lol:


Totdat ik een min of meer permanente woonruimte heb gevonden zal het bij de 5150 blijven :)
thanks. Heb er gisteren tot diep in de nacht op zitten spelen. Zalig geluid komt uit amp.
Ben er wel achter dat ik de active ingang niet zal gebruiken. Passive ingang klinkt vele malen beter. veel meer gain. Hij knijpt 'm toch af op de een of andere manier.

Anders Destium
3 februari 2005, 17:49
moest je niet gewoon werken vandaag :razz:

Probleem van de meeste van mijn gitaren met de passive ingang was de onvermijdelijke feedback :lol:

cosmos
3 februari 2005, 19:31
Veel plezier ermee! Ik geniet er al jaren van.
Gek eigenlijk, ik gebruik eigenlijk altijd alleen de bovenste uitgang. Maar of dat passief of actief is, dat weet ik eigenlijk niet uit mijn hoofd... :oops: amp staat in de oefenruimte...

Droffie
7 februari 2005, 21:37
moest je niet gewoon werken vandaag :razz:

Probleem van de meeste van mijn gitaren met de passive ingang was de onvermijdelijke feedback :lol:
Ben een beetje laat.

tja werken de volgende dag. was ook mijn intentie maar 't is laat voor je door hebt. :D
Feedback heb ik niet zo'n last van. Les Paul pups hebben niet zo gek veel output.
ampje klinkt heel lekker verder!

Droffie
7 februari 2005, 21:38
moest je niet gewoon werken vandaag :razz:

Probleem van de meeste van mijn gitaren met de passive ingang was de onvermijdelijke feedback :lol:
Ben een beetje laat.

tja werken de volgende dag. was ook mijn intentie maar 't is laat voor je door hebt. :D
Feedback heb ik niet zo'n last van. Les Paul pups hebben niet zo gek veel output.
ampje klinkt heel lekker verder!