PDA

View Full Version : SUPER MARIO II



skabouter
2 februari 2005, 09:58
jaja, met onze skapunk band (Jablecna Stava) hadden we op het eerste album al een cover van Super Mario, nu is ons 2e album uit, met een nieuwe cover erop, Super mario II. zeker weer leuk geworden, maar deze heb ik zelf in mijn home-studio nog voorzien van de nodige geluids effectjes :)

hoor het resultaat:

*EDIT* direct linking niet mogelijk.......wees dan zo goed om naar de site (onder) te gaan, daar op MP3`s te klikken, en dan op Super Mario II :)

en als iemand geinteresseerd is in meer van onze band, hier is de site, laatst nog vernieuwd :) (meer MP3`s, foto`s en troep)

www.jcska.tk

JvD.
2 februari 2005, 11:43
erg leuk, hoe dat zo'n instrument, ronde bak van metaal waar op ge slagen word me een stokdie verzacht is aan het uiteinden, dat je he hele nummer door hoort ?

voor dat spring geluidje kun je je hoge e aanslaan en sliden =P [eerste wat ik uitvond om me gitaar]

Equalizer
2 februari 2005, 11:43
Whaa stoer man! 8-)

skabouter
2 februari 2005, 12:08
erg leuk, hoe dat zo'n instrument, ronde bak van metaal waar op ge slagen word me een stokdie verzacht is aan het uiteinden, dat je he hele nummer door hoort ?

voor dat spring geluidje kun je je hoge e aanslaan en sliden =P [eerste wat ik uitvond om me gitaar]

zo`n ronde bak heet een Steeldrum. natuurlijk hebben we die zelf niet, maar ik speel het op het keyboard :)

ja, met die slide kan je leuk zo`n sprongetje nadoen. en met harmnonics op de 5e fret van de hoge E en B kan je ook leuk die muntjes nadoen :D

(ok, niet zelf bedacht, maar gezien in dit filmpje :wink: http://media.ebaumsworld.com/marioguitar.wmv )

BassAgent
2 februari 2005, 21:03
Dat filmpje, juist:D Die kerel kan echt wel spelen!

skabouter
2 februari 2005, 23:39
zeker:) kwil het ook kunnen (zou ik echt moeten, aangezien mijn band vaak supermario coverd). maar ik kom er niet uit. zowieso niet goed te horen, maar ook vrij moeilijk, vooral de sweeps.......

iemand een tabje ?:D

UnbrokenGuitarPlayer
3 februari 2005, 18:41
Dat filmpje, juist:D Die kerel kan echt wel spelen!

volgens mij i sdat een vrouw :-?

Duane
11 februari 2005, 16:54
Klinkt leuk!
Toevallig Mr Bungle geluisterd?? Die zijn volgens mij begonnen met de muziek Nintendo spelletjes.