PDA

View Full Version : Wat vindt je van de Line6POD?



anoniem
25 september 2001, 10:20
Ik wil graag van jullie, medegitaristen horen wat je vindt van de Line6 POD of de GT5, vandegene die hier ervaring mee hebben, ik heb ze beide, maar ben nog niet echt enthousiast. Laat jullie reactie horen !!

peterendeRest@hetnet.nl

Rectifier
25 september 2001, 12:09
Haai,
Ik heb de Pod gehad en de Pod Pro een weekje geprobeerd. Voor de overstuurde geluiden klinkt ie fantastisch. Vooral Rectified en ModernHiGain klinken erg goed.
Maar het clean blijft ver zoeken,geen dynamiek,geen attack.
De GT5 heb ik nog niet gehoord,misschien wat makkelijker omdat je er meteen een footcontroller bij hebt!

master G
26 september 2001, 21:48
ikk heb heel veel positieve dingen gehoord over de line 6 pod die ander weet ik niksvan

idono
27 september 2001, 11:18
Hey,

Ik weet alleen dat de GT3 van Boss een hele goede is, vanwege de verschillende PreAmps. En de super coole effecten. En de GT5 is de opvolger dus die zal wel nog beter zijn!

Greetz Idonon

anoniem
27 september 2001, 12:05
uhm. die post hierboven is niet helemaal correct..

eerst kwam Boss met de GT-5..
toen werd de GT-3 uitgebracht.. een aantal dingen zijn er uit gehaald (speakersimulatie etc.) en er zitten meer effecten in ..

binnenkort komt ook de GT-6 op de markt..

anoniem
5 oktober 2001, 19:26
Ik ken ze alletwee niet maar wel de Yamaha DG stomp die veel gebruiksvriendelijker is dan de POD en bovendien veel beter klinkt, vooral het cleane is super (met de juiste versterker erachter!) Nogmaals, ik kan het niet echt vergelijken omdat ik de andere twee niet ken, maar ik ben erg tevreden over mijn DG stomp. Het is ook zo dat de yamaha DG-serie in bijna alle bladen uiteindelijk als beste uit de bus komt waar het digitaal modelleren betreft. Het blijft natuurlijk nog steeds een beetje behelpen want mijn Mesa Boogies vol buizen klinken gewoon beter, maar als je dan toch digitaal wilt kan ik je de DG-stomp dus van harte aanraden. (misschien inruilen?) groeten en succes ermee.

Ic3gl0vE
6 oktober 2001, 15:08
Op 2001-09-27 11:05, schreef anoniem:
uhm. die post hierboven is niet helemaal correct..

eerst kwam Boss met de GT-5..
toen werd de GT-3 uitgebracht.. een aantal dingen zijn er uit gehaald (speakersimulatie etc.) en er zitten meer effecten in ..

binnenkort komt ook de GT-6 op de markt..


GT-3 meer effecten dan GT-5???
naja zal wel ik geloof je meteen :smile:
weer wat geleerd