PDA

View Full Version : Onderdelenvraag Fender



shredneck
1 februari 2005, 21:26
Hallo mensen,

Hoe kom ik aan 2 entrees voor een 2x65 watt Fender Ultimate Chorus?

Alleen Nederlandse adressen graag, als iemand wat weet....ik kan echt niets vinden!

Argh!

Groeten en bedankt!
Corvin.

dejohan
2 februari 2005, 13:16
entree? Heeft die amp deuren ofzo?

Negative K3 fan
2 februari 2005, 16:04
wtf s een entree?

Thom TK
2 februari 2005, 16:16
bedoel je geen input jack?

shredneck
3 februari 2005, 20:39
heel grappig....NOT!

Ik had de ijdele hoop dat er tussen de ontelbare amateurs op dit forum nog wel iemand zou zitten met enige kennis van zaken....had ik het even mis.

....

Ik heb de onderdelen inmiddels bij Van Weelden gevonden, de entrees dus.

Nielsje
3 februari 2005, 21:06
tjonge jonge..kan niet eens tegen een grapje..

en als je vragen over onderdelen van versterkers hebt en dat soort dingen, waarom vraag je het niet in 'de werkbank' daar zitten de meeste techneuten.

maar goed, als jij zo'n amateur bent die niet eens weet dat er hier zo'n subforum is...

mmrizio
3 februari 2005, 21:49
Mogen wij U nederig verzoeken een bijdrage te leveren aan de prille staat van onze educatie door ons amateuristische prutsers uit te leggen wat entrees zijn?

Maurice

shredneck
4 februari 2005, 00:15
en dat ging mis.

zie beneden.

shredneck
4 februari 2005, 00:15
Mogen wij U nederig verzoeken een bijdrage te leveren aan de prille staat van onze educatie door ons amateuristische prutsers uit te leggen wat entrees zijn?

Maurice :-D


:wink: uiteraard doelde ik op input jacks, dat moge duidelijk zijn. Ik werd echter lichtelijk geagiteerd door de reacties, mijn welgemeende excuses voor al het leed dat ik heb berokkend.

hadv
4 februari 2005, 01:05
ik ken entree wel als de rubberen/kunststoffen bescherming voor de netstroom-draad in het geval die niet met een plug wordt aangesloten