PDA

View Full Version : Zangeres met stevige strot gezocht (Amsterdam en omg.)



jeroenmoore
28 juni 2002, 09:18
Hoi, Gitarist(Jeroen), Bassist(Johan), en Drummer(Boudy) zijn op zoek naar een pittige Zangeres met stevige strot, type (Mothers Finest, Anouk, Sass Jordan) De opzet is om eerst 1 keer per maand te oefenen, en als het klikt natuurlijk meer. Het belangrijkste is natuurlijk het plezier in muziek maken, dat staat nummer 1, als het allemaal lekker gaat, kunnen er altijd optredens uit voortkomen. Eigen nummers zijn natuurlijk ook van harte welkom.

Je moet wel over ervaring beschikken


We hopen op een spoedige reactie

Groetjes

Johan, Jeroen, Boudewijn

e-mail :jeroenmoore@hotmail.com

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jeroenmoore op 2002-06-28 08:19 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jeroenmoore op 2002-06-28 08:22 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: jeroenmoore op 2002-08-06 15:31 ]</font>

regna
28 augustus 2002, 00:32
Hallo Johan, Jeroen en Boudewijn,

Behalve Anouk natuurlijk heb ik geen idee wie die zangeressen zijn en met Anouk heb ik niet heel hoog zitten, maar ze heeft wel een lekkere strot. Zelf kan ik wel hard, maar of jullie mijn strot ook mooi vinden, kunnen jullie misschien beter zelf beslissen. Qua ervaring: ik heb zangles, ik schrijf nummers (vooral tekst, gitaarspel nog in de kinderschoenen) en heb wel bij 2 bands gezongen,maar die hielden ermee op voordat we aan optreden toe waren. Zelf zing ik graag Led Zeppelin en Skunk Anansie (qua lekkere strot), maar ook Tori Amos en Kate Bush (though I'm still working on the highest parts)Ik woon in Amstelveen, ben 24 en net afgestudeerd. Ik vind plezier in muziek maken natuurlijk het allerbelangrijkste, maar ik wil ook niet maar een beetje aankloten.

Liefs,
Wenda