PDA

View Full Version : John Entwistle overleden



SchaapOpJeHoofd
28 juni 2002, 00:09
Kort berichtje ter informatie.
De bassist van the Who, John Entwistle is vannacht overleden

Thomasvv
28 juni 2002, 10:37
en nu waren er nog maar 2...

Ik had ze graag nog eens live willen zien.. enige kans dat ze nog met zn 2en op tournee gaan?

SchaapOpJeHoofd
28 juni 2002, 15:39
Ik had begrepen dat er over twee weken ofzo weer eens een eenmalig reunie concert zou zijn.
Opnieuw bij elkaar komen hoeft van mij niet per se. Leuk om te zien, maar de sfeer is toch compleet anders als je met zoveel gast artiesten moet spelen.

Heeft iemand trouwens de Nederlandse uitvoering van Tommy gezien? Was ooit bij Kopspijkers een medley met de hoofdrolspelers en koor. Klonk niet verkeerd, maar absoluut niet de stem/emotie als het origineel.

stinkhippie
28 juni 2002, 19:41
godverdegodver!

rockandsoccer
28 juni 2002, 23:25
Inderdaad vet klote dat de Classic Rock alweer een van zijn pioniers kwijt is. Ook het feit dat Keith Moon in '78 stierf was al een grote klap en een reden dat ze toen bijna geen nummers meer gemaakt hebben. Een ding is zeker , we'll never forget the legendary Who.

We don't get fooled again!!

Thomasvv
29 juni 2002, 12:28
The Who is zeeeker een van mijn favo's... zeker in het classic-rock-genre...

Maar we moeten er maar aan wennen dat alle helden van toen nu allemaal een beetje dood zullen gaan... Ik bedoel, die gasten hebben niet echt een kosjer leven geleden en dr zullen tussen nu en 10 jaar heel veel overlijden... T is triest... maar zo is het leven..