PDA

View Full Version : preamp/booster



Lord Abortion
1 februari 2005, 17:56
Ik zou graag een preamp/booster inbouwen in mijn gitaar, maar ik ken enkel die EMG PA. Nu heb ik daar nog enkele vraagjes over.

1. Wat is er allemaal op de markt van zulke dingen, wat zijn de verschillen?
2. Kan dit gemonteerd worden op een push-pull pot, want mijn electronics cavity zit nogal vol.
3. Bestaat er ook passieve boosters?

Rubenios
1 februari 2005, 18:39
okeej daar gaan we

ze zijn van de switch af te solderen op een push pull idd.
en er zijn geen passieve boosters voor zover k weet.
tjah jackson heeft die preamp circuits ook wel geloof k

Rubenios
1 februari 2005, 18:39
okeej daar gaan we

ze zijn van de switch af te solderen op een push pull idd.
en er zijn geen passieve boosters voor zover k weet.
tjah jackson heeft die preamp circuits ook wel geloof k

Wormaap
1 februari 2005, 19:25
Een passieve booster is natuurlijk gewoonweg onmogelijk, als je gaat boosten voeg je vermogen toe aan je signaal, en dat gaat altijd ergens vandaan moeten komen.

Lord Abortion
1 februari 2005, 20:17
Een passieve booster is natuurlijk gewoonweg onmogelijk, als je gaat boosten voeg je vermogen toe aan je signaal, en dat gaat altijd ergens vandaan moeten komen.

daarom dat ik het vraag, ik heb wel ooit eens een passieve preamp gezien, dusja ...

Wormaap
1 februari 2005, 22:15
Een passieve booster is natuurlijk gewoonweg onmogelijk, als je gaat boosten voeg je vermogen toe aan je signaal, en dat gaat altijd ergens vandaan moeten komen.

daarom dat ik het vraag, ik heb wel ooit eens een passieve preamp gezien, dusja ...
Dat lijkt me héél sterk hoor...

LordRiffenstein
2 februari 2005, 07:35
Fender verkoopt de midboost van de EC Strat ook los en Alembic heeft ook een booster genaamd stratoblaster die makkelijk in te bouwen is.