PDA

View Full Version : Digitech the weapon



Jeroenvanhulsteijn
1 februari 2005, 11:48
test

Jeroenvanhulsteijn
1 februari 2005, 11:52
Digitech The Weapon - overdrive/distortion (http://home.student.utwente.nl/j.s.vanhulsteijn/MyMusic/Distortions.mp3)

Ik wilde hem even laten horen aan jullie. Wat overdrive/distortions van The Weapon. Ik moet zeggen dat het geluid best aardig is zo direct van mixer output vd digitech naar mic input van mn onboard geluidskaart. Mn timing zuigt af en toe maar ik hoop dat het niet teveel stoort :).

De sample in mn sig is ook met de Digitech opgenomen.

Kasper
1 februari 2005, 12:50
Ik vind de distortion op de achtergrond wel cool, maar door de andere 2 gitaren is het niet goed te horen. Ik vind het wel cool gespeeld, maar de opname of uitbalancering zou nog iets beter mogen. (Maar dat is niet hoofdbedoeling van de topicstarter).

Klein vraagje: gaat je opnamemeter in het rood tijdens het opnemen?
Ik heb namelijk wat problemen met geknetter (niet echt storing te noemen) in mijn boxen. Bij sommige mp3's op mijn pc heb ik het, en bij andere niet. Het heeft niet onmiddellijk met het volume te maken, maar met de kwaliteit van de mp3's denk ik. Laat weten of hier nog iemand last van heeft tijdens deze mp3, zodat ik gerust kan zijn dat het niet aan mijn pc/boxen ligt. :wink:

Bloodline
13 februari 2005, 17:41
ben ik mee eens. mischien moet je gewoon iets spelen van disturbed alleen de riff dan. . . . waarom hoef ik zker niet te zeggen :lol: