PDA

View Full Version : [SRV] Pride and Joy fillumpie!



JorisBos
31 januari 2005, 22:26
Opgenomen @ bluesfestival Assen.

http://www.floatingcorner.nl/movies/assen.wmv

@bouke, helaas alleen dus een nummer van SRV opgenomen :S maja, beter iets dan niets.

Graag jullie meningen!

Bouke
31 januari 2005, 22:46
Ey Joris,

Hehehe, geeft niet hoor, klinkt lekker, heb je nog meer? Toeval wil dat ik hier net El Mocambo op heb staan en een beetje aan het meejammen ben met SRV :D Echt waar! Op m'n nieuwe Rockinger Tele (aaaaaaaaanrader btw, heerlijke gitaar) die twee week terug binnenkwam. Mjammie, me heeft een nieuwe favo axe!

Maareh, was een leuke gig, lekker druk en tof gespeeld. Ik was vooral onder de indruk van je eigen nummers, vooral Love me no more, die de mensen hier waarschijnlijk wel kennen. Dat was helemaal top. Het was zowieso top, ik heb genoten en ben dus ook maar bij 1 van de twintig+ bands geweest en ik heb daar geen spijt van! Nu nog een beetje meer en nieuwe nummers erbij en gaan met die banaan! Right back was trouwens ook erg te gek evenals... de rest eigenlijk :D.

Ik kom vaker kijken!

Bouke

Equalizer
1 februari 2005, 00:02
Koel! 8-)

krizz
1 februari 2005, 00:42
http://www.usarc.army.mil/91div/3bde/images/Bush%20thumbs%20up%20copy.gif

Stratman70
1 februari 2005, 16:25
Te gek man!
Zag ik daar een Fender Blues DeLuxe staan? te gekke versterkers vind ik dat!

Mooi gespeeld!

Robbert v.d. Hanenberg
1 februari 2005, 16:40
Vet! 8-) Lekker gespeeld man!

Goeie strot ook!

Azrael
1 februari 2005, 18:43
Gaaf! De stem had iets harder gekunt dat vond ik jammer maar het is prima gitaarspel. Goed gedaan! 8-)

c.hultermans
2 februari 2005, 00:16
Klinkt lekkerrrrr Joris!!!!

www.cafedietwee.nl

Das ook een leuk cafe voor jullie om te spelen!!!

En dan ben ik er ook zeker bij.............

Grtz,

Conrad

erwin_ve
2 februari 2005, 09:28
Hoi Joris,

Klinkt goed, lekkere dampende blues 8-), lekker geluid heb je trouwens ook!

GuitarMaster
2 februari 2005, 13:25
Klinkt erg goed, lekkere vibrato's speel je ook

ResNovae
2 februari 2005, 20:03
Hier moest ik gewoon even op reageren!

Puik werk Joris.

Heel natuurlijk gespeeld: net of je dit hele dagen doet. Een SRV nummer met een Joris Bos-sausje, wat het origineel houdt.

Meer van dit!

JorisBos
2 februari 2005, 20:19
Allereerst natuurlijk tnx voor de commentaren, ik vind het zelf jammer dat ik jullie geen eigen nummer live ter gehore kan brengen, maja, dan maar een keer LIVE op een van de podia :D

@stratman
Jazeker, Fender Blues Deville 4x10, geniale machine.

@krizz
LOL!

@Azreal
Het geluid is opgenomen door een digitale fotocamera, dus helaas is het geluid niet echt optimaal..

@hultermans
Ik zal er een demo'tje heen sturen ;)

ruezzz
2 februari 2005, 21:00
Lekkere sound, goeie feel: super!
(Bij zaal 'de Vos', in Westendorp is een populair jaarlijks bluesfestival - ook met buitenlandse namen - misschien moet je daar ook es een CD-tje naartoe passen)