PDA

View Full Version : QOTSA



Carpe Diem
31 januari 2005, 18:20
zijn er hier nog meer mensen die naar queens of the stoneage gaan in paradiso?

ik heb gehoord dat het heel erg snel uitverkocht was. ik heb geen enkel risico genomen en stond om 9 uur 's ochtends al voor het postkantoor afgelopen zaterdag. samen met ongeveer 30 kneuzen die kaarten voor Queen gingen halen.

naja, ben erg blij met mijn kaarten.

Blijepanda
31 januari 2005, 19:54
Queen was nog sneller uitverkocht volgens mij.

Kasper
31 januari 2005, 19:56
Carpe Diem, kheb PM gestuurd...

Queens of the Stoneage zijn wel goed! 'k heb ze geloof ik ook al eens gezien. Weet wel niet meer waar of wanneer, weet het zelfs al niet meer zeker (beneveling door alcoholmisbruik kon een feit zijn), maar ze rocken de pan uit!

Jollert
31 januari 2005, 20:34
Ik wilde er ook heen, maar was helaas te laat. Geen kaartjes :(

Casseman
31 januari 2005, 20:51
zijn er hier nog meer mensen die naar queens of the stoneage gaan in paradiso?

ik heb gehoord dat het heel erg snel uitverkocht was. ik heb geen enkel risico genomen en stond om 9 uur 's ochtends al voor het postkantoor afgelopen zaterdag. samen met ongeveer 30 kneuzen die kaarten voor Queen gingen halen.

naja, ben erg blij met mijn kaarten.

Dat had ik dus ook, alleen stond ik er om 10 uur, maar er was verder niemand die qotsa kaarten ging halen, alleen allemaal mensen die queen kaarten gingen halen.
Ik had mazzel, want ik had me kaartje om 5 voor half 11 en ze waren om half 11 uitverkocht.

Casseman
31 januari 2005, 20:52
zijn er hier nog meer mensen die naar queens of the stoneage gaan in paradiso?

ik heb gehoord dat het heel erg snel uitverkocht was. ik heb geen enkel risico genomen en stond om 9 uur 's ochtends al voor het postkantoor afgelopen zaterdag. samen met ongeveer 30 kneuzen die kaarten voor Queen gingen halen.

naja, ben erg blij met mijn kaarten.

Dat had ik dus ook, alleen stond ik er om 10 uur, maar er was verder niemand die qotsa kaarten ging halen, alleen allemaal mensen die queen kaarten gingen halen.
Ik had mazzel, want ik had me kaartje om 5 voor half 11 en ze waren om half 11 uitverkocht.

JvD.
31 januari 2005, 21:17
ook geen kaartjes meer kunnen krijgen =[

Nielsvdam
1 februari 2005, 11:29
Ik stond ook tussen de queen liefhebbers. Maar ik heb wel een kaartje kunnen krijgen :-D Ben erg blij als je inderdaad hoort hoe snel het uitverkocht was. Ik heb zelfs verhalen gehoord dat het binnen 5min al was uitverkocht maar dat lijkt me een beetje te overdreven.

Fuhgawz
1 februari 2005, 11:54
AAAAAARRRRGGGHHH!!!! :evil:

Heeft er iemand hier toevallig kaartjes over voor een mede-forumlid!? :razz:

Jollert
1 februari 2005, 13:52
AAAAAARRRRGGGHHH!!!! :evil:

Heeft er iemand hier toevallig kaartjes over voor een mede-forumlid!? :razz:

I second that :-D

Fuhgawz
2 februari 2005, 18:45
Pfff... op marktplaats gaan ze al voor ongeveer 75 euro per kaartje...

nilfisk
3 februari 2005, 16:12
Die vrouw bij mijn postkantoortje deed er zo lang over dat ik bijna bang werd dat de kaarten aan m'n neus voorbij gingen... maar gelukkig!! 8-) ga IK ook rocken :-D

RS-Rik
4 februari 2005, 19:33
Die baardmans is echt eng