PDA

View Full Version : Anastacia?



telecastermaster
31 januari 2005, 11:04
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de meningen hier over deze dame. Het is natturlijk wel pop en glad geproduceerd maar ze lijkt me wel oke.

wietse
31 januari 2005, 11:07
lekker wijf met een dijk van een stem .

Swan
31 januari 2005, 11:16
manwijf met n stem die mn oren beschadigd

Mithrandir
31 januari 2005, 11:24
Behalve dat haar muziek gewoon commerciele pop herrie is, vind ik haar stem ook niet echt geweldig. Het is wel een krachtige stem, maar ook erg knauwerig en wat schreeuwerig. Nee, dan liever de tere saaiheid van een Norah Jones o.i.d.

Kitaarhiero
31 januari 2005, 12:49
Volgens mij is Anastacia een transsexueel... want zó lelijk!

Embryoyo
31 januari 2005, 15:07
lelijk wijf...

Mithrandir
31 januari 2005, 15:12
Sinds wanneer maakt het jullie wat uit hoe iemand eruit ziet om een oordeel te kunnen vellen over de muziek die de desbetreffende persoon maakt?

Toffe gozer
31 januari 2005, 19:05
Als iemand beroemd is geworden omdat ze er beter uitziet dan dat ze kan zingen (en dat kan bij haar snel omdat haar stem zeer irritant is ) heb ik er geen problemen mee dat haar muziek afgekraakt wordt door middel van haar uiterlijk.

Embryoyo
1 februari 2005, 17:22
Sinds wanneer maakt het jullie wat uit hoe iemand eruit ziet om een oordeel te kunnen vellen over de muziek die de desbetreffende persoon maakt?Nou, de muziek is ook gewoon KUT!

WICKED
1 februari 2005, 19:35
Sinds wanneer maakt het jullie wat uit hoe iemand eruit ziet om een oordeel te kunnen vellen over de muziek die de desbetreffende persoon maakt?Nou, de muziek is ook gewoon KUT!

Dat vind jij..

Azrael
1 februari 2005, 19:43
Sinds wanneer maakt het jullie wat uit hoe iemand eruit ziet om een oordeel te kunnen vellen over de muziek die de desbetreffende persoon maakt?Nou, de muziek is ook gewoon KUT!

Dat vind jij..

Include me......

wietse
1 februari 2005, 20:05
ach vind het beter klinken dan die herrie waar merijn van houdt.

Azrael
1 februari 2005, 20:08
ach vind het beter klinken dan die herrie waar merijn van houdt.

Include me to :-D

.ChiefRebelAngel.
2 februari 2005, 08:07
Anastacia kan wel zingen idd, maar daarom vind ik het nog niet goed.

Christina aguillera is volgens mij de beste zangeres van al die platgeproducete hitparade shit, echt waar! Volgens mij zou zij de nieuwe r&b/soul-stem kunnen zijn moest men haar niet zo in een pop-hok duwen...

wietse
2 februari 2005, 09:06
Christina aguillera is volgens mij de beste zangeres van al die platgeproducete hitparade shit, echt waar! Volgens mij zou zij de nieuwe r&b/soul-stem kunnen zijn moest men haar niet zo in een pop-hok duwen...
dat is waar die meid heeft echt een enorm goede stem had ze al toen ze een jaar of 10 was , ongelofelijk.
gelukkig voor haar krijgen vrouwen geen baard in de keel.
en volgens mij zit ze al aardig in de r&b hoek helaas is het de hedendaagse r&b , en de scheidslijn tussen die muziek en hip hop is helaas erg dun.
met anastacia heb ik altijd iets van " meid ga rock doen " denk dat haar stem daar enorm in tot z'n recht kan komen , krachtig en met een rauwe ondertoon.

Bouke
2 februari 2005, 10:07
gave stem!

Bouke

Embryoyo
2 februari 2005, 15:18
ach vind het beter klinken dan die herrie waar merijn van houdt.Maar blijft een lelijk wijf/kerel!

wietse
2 februari 2005, 15:46
als dat jouw definitie is van een lelijk wijf , bereid je dan maar voor op een eenzaam leven.
ze is niet de knapste van al die zangeressen , maar ik zou me in de handen wrijven met zo'n vriendin.
ik vergat effe dat jij eigenlijk maar 1 vrouw mooi vindt , arme jongen met je beperkte smaak.
liever anastacia dan carmen er zit vast minder plastic aan. :-D

woutB
2 februari 2005, 17:26
Er gaan inderdaad geruchten dat het een omgebouwde is. Ik vind het best een lekker wijf, maar heb haar nog nooit echt gedetailleerd bekeken. Je weet het tegenwoordig niet meer. Die aziatische omgebouwden kan je het ook vaak niet meer zien. Kelly is een goed voorbeeld hoe het niet moet.

Embryoyo
2 februari 2005, 18:29
als dat jouw definitie is van een lelijk wijf , bereid je dan maar voor op een eenzaam leven.
manwijf met n stem die mn oren beschadigd
Volgens mij is Anastacia een transsexueel... want zó lelijk!

ik vergat effe dat jij eigenlijk maar 1 vrouw mooi vindt , arme jongen met je beperkte smaak.Neuh, er zijn wel meer vrouwen die ik wel mooi vind, maar dat is Anastacia in ieder geval niet...Met dr rotkop...


Er gaan inderdaad geruchten dat het een omgebouwde is.Dat heb ik ook gehoord...

Stratman70
2 februari 2005, 19:11
Te gekke stem. Toen ik haar voor het eerst hoorde dacht ik dat ik een negerin hoorde. Uiterlijk is niet zo verkeerd, maar er zijn mooiere vrouwen ja.

Azrael
2 februari 2005, 19:39
ach vind het beter klinken dan die herrie waar merijn van houdt.Maar blijft een lelijk wijf/kerel!

Nee , die bandleden van jou zijn lekker knap...............



:roll:

Embryoyo
3 februari 2005, 17:34
http://members.lycos.nl/mindwasp/gorecity/Gronibard6.JPG

Dai
3 februari 2005, 17:46
Christina aguillera is volgens mij de beste zangeres van al die platgeproducete hitparade shit, echt waar! Volgens mij zou zij de nieuwe r&b/soul-stem kunnen zijn moest men haar niet zo in een pop-hok duwen...
dat is waar die meid heeft echt een enorm goede stem had ze al toen ze een jaar of 10 was , ongelofelijk.
gelukkig voor haar krijgen vrouwen geen baard in de keel.
en volgens mij zit ze al aardig in de r&b hoek helaas is het de hedendaagse r&b , en de scheidslijn tussen die muziek en hip hop is helaas erg dun.
met anastacia heb ik altijd iets van " meid ga rock doen " denk dat haar stem daar enorm in tot z'n recht kan komen , krachtig en met een rauwe ondertoon.

christina vind ik heel erg tegenvallen (als ze ooit live zingt). dr hoge loopjes komen misschien goed uit op de cd, en dr stem is misschien niet verkeerd, maar anastacia kan beter zingen. of je nou van dr stem/stijl houdt of niet, het is iig altijd zuiver.

Roy K.
3 februari 2005, 21:56
van al die plastic top 40-zangeresjes vind ik Christina juist altijd de enige die het live wel kan waarmaken...

Over Anastacia...die stem werkt enorm op mijn zenuwen en datzelfde geldt voor d'r uiterlijk...

dat laatste nummer van haar vind ik trouwens nog niet zo gek...

sambofan
5 februari 2005, 12:33
nou ik moet zeggen dat ik 'r geweldig vind hoor :P
mooie uitstraling, goede stem en leuke muziek !!
ze heb trouwens tijdens een diva festival in las vegas 'you shook me all night long' van onze geliefdste rockers gedaan en dat klonk ook best wel moet ik zeggen :P
ik heb 2 cd's van 'r en dat kan ik prima luisteren naast steve vai enz.
maarja, smaken verschillen :wink:

Embryoyo
6 februari 2005, 17:19
Britney Spears vind ik ook erg goed.

stewartfan
6 februari 2005, 21:28
ik vind er erg goed ook haar live band ooow tering dat zou je eens moeten zien joh !
verder vind ik Shania Twain beter ik heb er een album van en ik vind het nog steeds retegoed !

Negative K3 fan
6 februari 2005, 22:30
ik haat haar en alles van haar etc.

en haar stem dus ook

Mithrandir
6 februari 2005, 23:14
Dat heb je mooi gezegd kerel!

Jim Marshall
7 februari 2005, 01:17
Anastacia?? HAHA, de enige invloed die zij heeft gehad is dat er nu heel veel meisjes met een tattoo op de onderrug rondlopen.
Ze zou inderdaad meer de rockmuziek in moeten gaan want ze heeft wel 'ballen'
Over ballen gesproken, het schijnt dat ze borstkanker heeft gehad. Lijkt me lastig als je een trafo bent.