PDA

View Full Version : Custom onderdelen



EpiCenturiesAWAy
30 januari 2005, 20:30
Hallo,
Zou er ergens een plaats kunnen zijn waardat ik een soort van custom onderdelen zou kunnen bestellen .
Bijvoorbeeld heel WITTE straplocks of pickup rings en knoppen ?
Ik vind wel ivoor witte^pickup rings maar echt witte niet ?
Kan iemand me helpen ?

Squier4ever
30 januari 2005, 20:34
www.voxhumana.nl

www.stewmac.com
www.warmoth.com

Rizzle
30 januari 2005, 21:19
Pas kwam ik in een winkeltje in Breda, hadden ze allemaal van dat soort onderdelen. Van die doodskop knopjes enzo, best grappig als je je axe wat persoonlijker wilt maken (maar dan zonder stikkers)...

EpiCenturiesAWAy
30 januari 2005, 21:23
Ja zoiets wil ik doen =) m'n les paul een beetje customizen zonder teveel uit te geven .

Rizzle
30 januari 2005, 21:28
Ja zoiets wil ik doen =) m'n les paul een beetje customizen zonder teveel uit te geven .

Toch geen echte Gibson zeker? :o

EpiCenturiesAWAy
30 januari 2005, 22:10
Nee =) spijtig genoeg niet
Komt ooit nog wel

eng elfjuh
30 januari 2005, 22:16
hoe heette dat zaakje dan Rizzle???

Rizzle
31 januari 2005, 18:54
Ik weet niet precies meer hoe die tent heette, ik weet wel dat er daar 2 'grotere' muziekwinkels zijn. In de ene (overigens niet waar ze die spullen hadden) kwam ik Arjen Lucassen tegen.

Rizzle
31 januari 2005, 18:57
Nee =) spijtig genoeg niet
Komt ooit nog wel

Het was meer mn intentie je af te houden van het verminderen van de waarde van een echte Gibson LP... 8-)

Wormaap
31 januari 2005, 19:15
Mwah, dingen als pickup ringen en knopjes enzo zijn even makkelijk terug te zetten als te veranderen, daarmee ga je dus echt de waarde niet verminderen, al helemaal niet als je de originele gewoon bewaart :)

BramVersteeg
1 februari 2005, 18:29
Ja zoiets wil ik doen =) m'n les paul een beetje customizen zonder teveel uit te geven .

Toch geen echte Gibson zeker? :o

Hahaha, dan moet je eens bij 'live' onder mijn webshots kijken. Dat is ook een originele Gibson. Ondertussen voor meer verkocht dan je voor een originele gibson LP studio zou krijgen 8-)

BassAgent
1 februari 2005, 18:59
Pas kwam ik in een winkeltje in Breda, hadden ze allemaal van dat soort onderdelen. Van die doodskop knopjes enzo, best grappig als je je axe wat persoonlijker wilt maken (maar dan zonder stikkers)...
Hoe heet die zaak?

Rizzle
1 februari 2005, 23:41
Ik weet niet precies meer hoe die tent heette, ik weet wel dat er daar 2 'grotere' muziekwinkels zijn. In de ene (overigens niet waar ze die spullen hadden) kwam ik Arjen Lucassen tegen.

Rizzle
1 februari 2005, 23:43
Mwah, dingen als pickup ringen en knopjes enzo zijn even makkelijk terug te zetten als te veranderen, daarmee ga je dus echt de waarde niet verminderen, al helemaal niet als je de originele gewoon bewaart :)

Weet niet wat hij verder nog voor infernale plannen heeft... 8-)