PDA

View Full Version : jackson's en NAMM 2005....



Orpheo
30 januari 2005, 00:00
Wat dienen wij ons hierbij voor te stellen??

http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/images/1879_xl.jpg :roll:

Ritch
30 januari 2005, 00:02
O Lord.... Michael heeft weer iemand overgehaald om... *zucht*










hijs wel snel :-?

mijnechtenaamisalvergeven
30 januari 2005, 00:19
Cooool... een flying z!
Nou nog zon gitaarband waarmee je je gitaar kunt laten ronddraaien (zztop!) en je bent het mannetje!

Toffe gozer
30 januari 2005, 00:24
Vind ik toch wel aardig van Jackson ze hebben speciaal voor siamese tweelingen een gitaar ontworpen . :-D

robzilla
30 januari 2005, 01:09
:roll:

H.Manback
30 januari 2005, 01:53
Jullie zien het helemaal verkeerd, dit is gewoon de toekomst.

Jackson probeert het leven makkelijker te maken voor links en rechtshandige gitaristen! Als andere fabrikanten dit oppikken heeft niemand ooit nog last van het fenomeen "die gitaar wil ik maar hij is verkeerd om"!

NeeraDJ
30 januari 2005, 02:38
WOW SUPERVET! :o
Vreemd genoeg nog steeds geen GAS, het is gewoon ziekelijk hoe blij ik met mijn eigen spul ben aangezien ik eerst een tonefreak was, maar dat gitaartje is echt vet. Jackson does it again!

Izegrim
30 januari 2005, 02:56
Check de rest gelijk ook maar! (http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/)

Orpheo
30 januari 2005, 08:06
De meesten vind ik lelijk, maar deze heeft vind ik toch nog wel een vette inlay op de 12e fret!

http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/images/1875_front_xl.jpg

Orpheo
30 januari 2005, 08:06
De meesten vind ik lelijk, maar deze heeft vind ik toch nog wel een vette inlay op de 12e fret!

http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/images/1875_front_xl.jpg

Maiden Michiel
30 januari 2005, 09:30
Dat is idd wel een mooie ja!
Waarom is het opeeens allemaal EMG?

Diedo
30 januari 2005, 09:48
ik vind die inlay nou niet echt een staaltje creativiteit hoor... wel geinig, maar niet opmerkelijk.

BassAgent
30 januari 2005, 10:50
Jammer bij die Kelly dat ie maar 1 pu heeft, hou ik niet zo van.

BassAgent
30 januari 2005, 10:51
Jammer bij die Kelly dat ie maar 1 pu heeft, hou ik niet zo van.

BLOK182
30 januari 2005, 11:07
Als ze nou eens een gitaar maakten zoals die bas in bengal finish, zupah! 8-)

Rubenios
30 januari 2005, 11:11
24 frets rhoads gitaren

kwijl :)

Azrael
30 januari 2005, 11:12
LOL.....

Toch super dat Jackson Jenna Jameson als model heeft :-D

("film star" staat er op de site gnegne)

pol
30 januari 2005, 11:14
mooie beestjes , bijna zo mooi als mijn soloist :-D

BassAgent
30 januari 2005, 11:34
http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/images/1881_front_xl.jpg

Deze mag er ook wel wezen, maar dan met 2 Duncans

Diedo
30 januari 2005, 11:37
beetje overkill vind ik hoor... het idee is wel leuk.

Ibanez RuleZ
30 januari 2005, 11:46
NAMM is toch alleen maar show off doen, al vind ik dat setje natural finish gitaren supermooi, die SL2 met die 12e fret inlay is meesterlijk. t leukste is dat het shannon modellen zijn, wat zoveel wil zeggen als "klassiek", de hoek van de neck is dusdanig dat er geen extra routing nodig is, wat mooi is. is te vergelijke met de bouw van een oude soloist/charvel model 6 en 650xl.

maw, gave gitaren, dat setje

harrald

Rizzle
30 januari 2005, 16:24
http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/images/1887_front_xl.jpg

Moet dit een soort COB signature voorstellen?!

http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/images/1881_front_xl.jpg
http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/images/1885_Mike_Learn_graphic_xl.jpg

Zupahgeil jah! :P Mooi zeg, dat die nek nog schuin doorloopt.

Die rhoads en die V zijn ook wel vet, alhoewel ik toch een andere finish prefereer...

Toffe gozer
30 januari 2005, 17:35
LOL.....

Toch super dat Jackson Jenna Jameson als model heeft :-D

("film star" staat er op de site gnegne)

komt er straks ook een signature Jackson Jenna Jameson op de markt een gitaar met de vorm van haar body, die gitaar zal wel lekker aanvoelen lijkt mij :-D

BassAgent
30 januari 2005, 17:38
In 3d 8-) :D

Izegrim
30 januari 2005, 17:49
http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/images/1887_front_xl.jpg

Moet dit een soort COB signature voorstellen?!

Nee... Die is van die gast van Death Angel. Ik vind hem wel vet als basis voor graphics. Eigenlijk ga ik hem steeds mooier vinden, alleen die uitvoering niet zo.

BassAgent
30 januari 2005, 17:50
Die kerel van Death Angel heeft er nog gave graphics op zitten.

Azrael
30 januari 2005, 18:47
LOL.....

Toch super dat Jackson Jenna Jameson als model heeft :-D

("film star" staat er op de site gnegne)

komt er straks ook een signature Jackson Jenna Jameson op de markt een gitaar met de vorm van haar body, die gitaar zal wel lekker aanvoelen lijkt mij :-D

Liever een van Aria Giovanni dan :-D

BassAgent
30 januari 2005, 18:57
http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/images/1887_front_xl.jpg

Moet dit een soort COB signature voorstellen?!

Nee... Die is van die gast van Death Angel. Ik vind hem wel vet als basis voor graphics. Eigenlijk ga ik hem steeds mooier vinden, alleen die uitvoering niet zo.
Dit is niet van Rob Cavestany
Dit is van Rob Cavestany
http://www.jcfonline.com/gallery/groupshots/Cavestany4.jpg

BassAgent
30 januari 2005, 18:57
http://www.jacksonguitars.com/whatshot/winternamm2005/images/1887_front_xl.jpg

Moet dit een soort COB signature voorstellen?!

Nee... Die is van die gast van Death Angel. Ik vind hem wel vet als basis voor graphics. Eigenlijk ga ik hem steeds mooier vinden, alleen die uitvoering niet zo.
Dit is niet van Rob Cavestany
Dit is van Rob Cavestany
http://www.jcfonline.com/gallery/groupshots/Cavestany4.jpg

Rizzle
30 januari 2005, 21:23
Aha, daar kende ik die body dus van. Volgens mij is Jackson wel trots op dat ding van Cavestany, is een van de bekendere cs modellen.

Ik refereerde naar COB omdat ze een zeis als inlay gebruikt hebben.

Brianmayrulezzz
30 januari 2005, 22:14
die eerste idd echt een michael angelo gitaar. Zal wel comfortabel zijn :roll:

vester86
30 januari 2005, 23:37
Standje 69 ofzo, die jackson ??? :???:

Lacrymosa
31 januari 2005, 09:27
Die rhoads is wel uber geil, daaar krijg ik nou extreme gas aanvallen van

ae
31 januari 2005, 10:30
Gaan alle nieuwe gitaren die op NAMM worden gepresenteerd in productie? Of zijn sommige customshop opties? (voor die 2neks-rhoads lijkt me dat logisch :razz: )

BassAgent
31 januari 2005, 10:37
Grootste gedeelte gaat wel in productie ja.

D3vLiN
10 februari 2005, 14:15
wat ik nou niet snap is dat je hier weer een Rhoads model ziet met 24 frets terwijl ze die niet in productie hebben. Betekent dat dat er die in de toekomst wel een gaat zijn? Dat zou dromen waar maken....

NeeraDJ
10 februari 2005, 14:50
Grootste gedeelte gaat wel in productie ja.

Vandaar dat het in de Custom Shop Namm gedeelte staat hmm :roll:

Mr Freeze
10 februari 2005, 16:44
Prima gitaren. Jammer dat ze in Nederland zo duur zijn. Jackson gitaren zijn naar mijn mening kwalitatief veel beter dan bijvoorbeeld Ibanez.

Wormaap
10 februari 2005, 17:04
Prima gitaren. Jammer dat ze in Nederland zo duur zijn. Jackson gitaren zijn naar mijn mening kwalitatief veel beter dan bijvoorbeeld Ibanez.
Helemaal mee eens. Alleen... 2300 euro voor'n SL1 in Duitsland is gewoon belachelijk, daar heb je er in de VS 2 voor, LETTERLIJK!

Orpheo
10 februari 2005, 17:23
Prima gitaren. Jammer dat ze in Nederland zo duur zijn. Jackson gitaren zijn naar mijn mening kwalitatief veel beter dan bijvoorbeeld Ibanez.
Helemaal mee eens. Alleen... 2300 euro voor'n SL1 in Duitsland is gewoon belachelijk, daar heb je er in de VS 2 voor, LETTERLIJK!

haha vet!! koop ik gelijk een ticketje USA voor die 2300 euro:D koop ik m daar! (en betaal ik wel belasting...boeie! of nee...neem ik n gigbag mee, en verstuur de lege koffer...)

naja, toekomstzang

Orpheo
10 februari 2005, 17:23
Prima gitaren. Jammer dat ze in Nederland zo duur zijn. Jackson gitaren zijn naar mijn mening kwalitatief veel beter dan bijvoorbeeld Ibanez.
Helemaal mee eens. Alleen... 2300 euro voor'n SL1 in Duitsland is gewoon belachelijk, daar heb je er in de VS 2 voor, LETTERLIJK!

haha vet!! koop ik gelijk een ticketje USA voor die 2300 euro:D koop ik m daar! (en betaal ik wel belasting...boeie! of nee...neem ik n gigbag mee, en verstuur de lege koffer...)

naja, toekomstzang

pol
10 februari 2005, 17:38
haha, en ik heb onlangs een sl1 met flamed maple top, (sunburst kleur, van geel - rood - naar zwart, hele mooie gitaar dus) gekocht van ebay duitsland, de gitaar was in splinternieuwe staat voor 1200 euro :-D
niks dan lof over die jackson, ik wil er nog wel een, maar dan met een vaste brug voor de verandering.

Mr Freeze
10 februari 2005, 18:02
haha, en ik heb onlangs een sl1 met flamed maple top, (sunburst kleur, van geel - rood - naar zwart, hele mooie gitaar dus) gekocht van ebay duitsland, de gitaar was in splinternieuwe staat voor 1200 euro :-D
niks dan lof over die jackson, ik wil er nog wel een, maar dan met een vaste brug voor de verandering.

Goed gedaan kerel. Gefeliciteerd.

En wat betreft Orpheo ze zouden jou moeten opsluiten met je fraude ideeen.

Orpheo
10 februari 2005, 18:14
haha, en ik heb onlangs een sl1 met flamed maple top, (sunburst kleur, van geel - rood - naar zwart, hele mooie gitaar dus) gekocht van ebay duitsland, de gitaar was in splinternieuwe staat voor 1200 euro :-D
niks dan lof over die jackson, ik wil er nog wel een, maar dan met een vaste brug voor de verandering.

Goed gedaan kerel. Gefeliciteerd.

En wat betreft Orpheo ze zouden jou moeten opsluiten met je fraude ideeen.

ghehe, is nie eens mijn idee :wink:

ik heb alleen zo'n verschrikkelijke hekel aan dit KUTLAND, dat ik de staat echt niet wil spekken met nog s een slordige 300 euro extra als ik dat ding gekocht heb.

nederland is toch al gewoon TE duur. in IEDER opzicht (nederland zuigt! en zeg niet: verhuis dan, ben ik nl al mee bezig!)

Orpheo
10 februari 2005, 18:15
haha, en ik heb onlangs een sl1 met flamed maple top, (sunburst kleur, van geel - rood - naar zwart, hele mooie gitaar dus) gekocht van ebay duitsland, de gitaar was in splinternieuwe staat voor 1200 euro :-D
niks dan lof over die jackson, ik wil er nog wel een, maar dan met een vaste brug voor de verandering.

Goed gedaan kerel. Gefeliciteerd.

En wat betreft Orpheo ze zouden jou moeten opsluiten met je fraude ideeen.

ghehe, is nie eens mijn idee :wink:

ik heb alleen zo'n verschrikkelijke hekel aan dit KUTLAND, dat ik de staat echt niet wil spekken met nog s een slordige 300 euro extra als ik dat ding gekocht heb.

nederland is toch al gewoon TE duur. in IEDER opzicht (nederland zuigt! en zeg niet: verhuis dan, ben ik nl al mee bezig!)

Richwoodje
10 februari 2005, 18:19
haha, en ik heb onlangs een sl1 met flamed maple top, (sunburst kleur, van geel - rood - naar zwart, hele mooie gitaar dus) gekocht van ebay duitsland, de gitaar was in splinternieuwe staat voor 1200 euro :-D
niks dan lof over die jackson, ik wil er nog wel een, maar dan met een vaste brug voor de verandering.

Goed gedaan kerel. Gefeliciteerd.

En wat betreft Orpheo ze zouden jou moeten opsluiten met je fraude ideeen.

ghehe, is nie eens mijn idee :wink:

ik heb alleen zo'n verschrikkelijke hekel aan dit KUTLAND, dat ik de staat echt niet wil spekken met nog s een slordige 300 euro extra als ik dat ding gekocht heb.

nederland is toch al gewoon TE duur. in IEDER opzicht (nederland zuigt! en zeg niet: verhuis dan, ben ik nl al mee bezig!)

welk land gaat het worden? :-D

Wormaap
10 februari 2005, 19:20
eBay prijzen in de VS heb ik het nog nieteens over gehad ;)
Er ging laatst een USA made Warrior weg voor 'n slordige 800 euro (omgerekend) uit 1991 bloedmooi en bijna in nieuwstaat.

NeeraDJ
10 februari 2005, 19:25
haha, en ik heb onlangs een sl1 met flamed maple top, (sunburst kleur, van geel - rood - naar zwart, hele mooie gitaar dus) gekocht van ebay duitsland, de gitaar was in splinternieuwe staat voor 1200 euro :-D
niks dan lof over die jackson, ik wil er nog wel een, maar dan met een vaste brug voor de verandering.
Mooie prijs, maar tipt niet aan mijn CS KE2 IMO at least :-D, heb ik ook uit Duitsland gehaald en ik heb die van Jack Frost bespeeld (een medehagenaar had wat puike Jacksontjes en heb ik ze met genoegen mogen testen). Koop anders een Rockinger Blackbox, die heb ik ook in de brug van m'n CS KE2 en fixed hem als het ware, maar maakt de trem nog zeer bruikbaar en bevordert sustain!

Wat betreft Jackson in Nederland. Sja er werden hier eigenlijk vooral koreaantjes verkocht. Er zijn dan ook zeer weinig mensen met USA Jacksons omdat een nieuwe KE2 volgens mij iets van 3500 euro op moet brengen en dat is belachelijk aangezien het 2000 dollar is in de USA en 2600 euro in Duitsland. Best wel jammer want ik was echt hooked toen ik een San Dimas Rhoads en KE2 uitprobeerde. Ik had ook een CS King V uitgeprobeerd maar die speedneck ligt mij niet

Orpheo
10 februari 2005, 20:15
@Richwoodje:

kwil naar australie. is logisch denk ik :wink:

pol
11 februari 2005, 09:18
hmmm, een KE2 wil ik ook nog wel derbij, en Jack Frost heeft idd een mooie collectie , ik heb em es gezien in de Musikbunker in Aken met Seven Witches.
Wat doet zo een rockinger blackbox precies ? Kan ik mijn trem dan nog gebruiken ?

Alain
11 februari 2005, 09:47
Ik wil ook nog wel een USA Jackson.... mijn eerste bevalt me nogal

Johannes
11 februari 2005, 14:01
@Orpheo

Succes, volgens mij zijn de grenzen van Australië zo goed als dicht voor emigranten.

Orpheo
11 februari 2005, 14:14
@Orpheo

Succes, volgens mij zijn de grenzen van Australië zo goed als dicht voor emigranten.

klopt. je komt er ook als buitenlander niet zomaar in.

tenzij je een baan hebt, of een opleiding hebt, waar ze wat aan hebben. mensen die de economie kunnen bevorderen mogen wel naar binnen...

en met de opleiding die ik binnenkort ga doen, denk ik wel binnen te komen..(en anders nieuw-zeeland. die lui zijn IIIEETS vriendelijker tegenover buitenlanders...)

Mr Freeze
11 februari 2005, 14:20
@Orpheo

Succes, volgens mij zijn de grenzen van Australië zo goed als dicht voor emigranten.

klopt. je komt er ook als buitenlander niet zomaar in.

tenzij je een baan hebt, of een opleiding hebt, waar ze wat aan hebben. mensen die de economie kunnen bevorderen mogen wel naar binnen...

en met de opleiding die ik binnenkort ga doen, denk ik wel binnen te komen..(en anders nieuw-zeeland. die lui zijn IIIEETS vriendelijker tegenover buitenlanders...)

Als je een (universitaire neem ik aan) opleiding afgerond en een papiertje in je zak hebt, bevorder je niet direct de economie. Je denkt dat het allemaal zo makkelijk gaat, maar dat is niet zo. Je moet goede contacten hebben en al een reputatie hebben als een '' economisch bevorderend '' persoon. Met een diplomaatje kom je daar niet zomaar binnen. Ik wil je toekomstplannen niet afkraken, maar je zal realistisch moeten blijven knul.

Orpheo
11 februari 2005, 14:49
@Orpheo

Succes, volgens mij zijn de grenzen van Australië zo goed als dicht voor emigranten.

klopt. je komt er ook als buitenlander niet zomaar in.

tenzij je een baan hebt, of een opleiding hebt, waar ze wat aan hebben. mensen die de economie kunnen bevorderen mogen wel naar binnen...

en met de opleiding die ik binnenkort ga doen, denk ik wel binnen te komen..(en anders nieuw-zeeland. die lui zijn IIIEETS vriendelijker tegenover buitenlanders...)

Als je een (universitaire neem ik aan) opleiding afgerond en een papiertje in je zak hebt, bevorder je niet direct de economie. Je denkt dat het allemaal zo makkelijk gaat, maar dat is niet zo. Je moet goede contacten hebben en al een reputatie hebben als een '' economisch bevorderend '' persoon. Met een diplomaatje kom je daar niet zomaar binnen. Ik wil je toekomstplannen niet afkraken, maar je zal realistisch moeten blijven knul.

neuh, zover was ik ook al.

maar via je opleiding kan je in t buitenland studeren...en aldaar onderzoek doen. pak je het een beetje slim aan, en werk je je daar gewoon helemaal de tering, dan krijg je daar wel degelijk een baan aangeboden, en dan kan je bedrijf ook voor jou een " greencard" regelen.

kan discutabel klinken, maar ik heb t nogal vaak gezien om mij heen, dus tis wel zeker goed mogelijk.

Orpheo
11 februari 2005, 14:49
@Orpheo

Succes, volgens mij zijn de grenzen van Australië zo goed als dicht voor emigranten.

klopt. je komt er ook als buitenlander niet zomaar in.

tenzij je een baan hebt, of een opleiding hebt, waar ze wat aan hebben. mensen die de economie kunnen bevorderen mogen wel naar binnen...

en met de opleiding die ik binnenkort ga doen, denk ik wel binnen te komen..(en anders nieuw-zeeland. die lui zijn IIIEETS vriendelijker tegenover buitenlanders...)

Als je een (universitaire neem ik aan) opleiding afgerond en een papiertje in je zak hebt, bevorder je niet direct de economie. Je denkt dat het allemaal zo makkelijk gaat, maar dat is niet zo. Je moet goede contacten hebben en al een reputatie hebben als een '' economisch bevorderend '' persoon. Met een diplomaatje kom je daar niet zomaar binnen. Ik wil je toekomstplannen niet afkraken, maar je zal realistisch moeten blijven knul.

neuh, zover was ik ook al.

maar via je opleiding kan je in t buitenland studeren...en aldaar onderzoek doen. pak je het een beetje slim aan, en werk je je daar gewoon helemaal de tering, dan krijg je daar wel degelijk een baan aangeboden, en dan kan je bedrijf ook voor jou een " greencard" regelen.

kan discutabel klinken, maar ik heb t nogal vaak gezien om mij heen, dus tis wel zeker goed mogelijk.

Mr Freeze
11 februari 2005, 14:57
Ik moet het nog maar eens zien.