PDA

View Full Version : !@$% ik kan deze tele niet vinden



stimmt
29 januari 2005, 20:26
ik speelde pas in een zaak op een telecaster van koreaanse makelij.
Het was een natural finish, ik dacht ook ash. Zwarte slagplaat en gouden zadeltjes behoren ook tot de kenmerken.

Prijs was dacht ik 650 euro, maar dat was bij een zaak die normaal erg duur is.
Ik wil nu weten of deze in een andere winkel goedkoper is maar ik kan hem niet vinden, weet iemand waar?
of de naam?

Ritch
29 januari 2005, 20:29
Silverstar?

Ash ketchum
29 januari 2005, 20:57
Je bedoelt waarschijnlijk de lite ash serie met alnico II pickups. Feedback moet ze hebben althans, ik heb er toen 1tje in Apeldoorn geprobeerd. Ze zijn wel lekker licht en de pickups zijn perfect, ik heb ze namelijk ook in me eigen tele zitten :P prijs is plus minus 600 euro als ik me niet vergis. Na een goed afstelbeurtje heb je wereldgitaartje met fender er op. Helaas voor de echte snobs komt ie niet uit de USA maar dat maakt het er niet minder op vind ik.

Ritch
29 januari 2005, 23:32
ooh een fender! :P mijn poging íéts te ver gezocht? :razz:

Bij Heins in Sneek is hij ook rond die prijs die jij noemde

iam
29 januari 2005, 23:41
normale prijs is rond de 500, soms 450...
is idd de lite ash serie, ziet er erg goed uit, heb er wel nog niet op kunnen spelen...

tillens
30 januari 2005, 12:43
Ik heb er ook op gespeeld, die seymour duncans klinken errug goed hoor! en een hele fijne prijs. prima ding, kun je gerust kopen. mooi hout, goede hardware, en goede pickups, dus wat wil je nog meer! grtz peter

BartL
30 januari 2005, 14:53
normale prijs is rond de 500, soms 450...
Waar?

stimmt
30 januari 2005, 15:13
die zoek ik dus ja, met de seymour duncans erin.
is dat de lite ash korea?

ik kan hem nergens vinden (op internet) alleen bij pietjoosten en daar is ie idd 486 euro
http://www.muziekhandeljoosten.nl/index.html?lang=nl&target=d282.html

Maar hij heeft wel wat 'grauwere' kleuren dan dat ik hem ken. Weet iemand anders nog adressen waar ik hem kan halen voor die prijs? of iig op internet?

stimmt
30 januari 2005, 15:14
die zoek ik dus ja, met de seymour duncans erin.
is dat de lite ash korea?

ik kan hem nergens vinden (op internet) alleen bij pietjoosten en daar is ie idd 486 euro
http://www.muziekhandeljoosten.nl/index.html?lang=nl&target=d282.html

Maar hij heeft wel wat 'grauwere' kleuren dan dat ik hem ken. Weet iemand anders nog adressen waar ik hem kan halen voor die prijs? of iig op internet?
Oh ja, en er zitten dus seymour duncans in... houd je dan nog wel die lekkere telecastersound, of wordt het toch totaal anders

Mitch
30 januari 2005, 15:50
Ik heb er één bij Rockpalace in Den Haag zien hangen maar heb geen flauw idee meer wat -ie moet kosten. Ik vond het wel een begerenswaardige Tele trouwens..... effe googlen en bellen zou ik zeggen !

Negative K3 fan
30 januari 2005, 22:11
i heb er wel eens 1 uitgecheckt in hengelo, had er nog nooit van gehoord en een koreaanse fender met seymour duncans een opgeschuurde birdseye neck voor zon prijs?

het was wel een lekkere gitaar, volle sound, maar ik heb hem vergeleken met een usa deluxe series en die deluxe was toch beter kwa afwerking, afstelling en de algemene impressie was gewoon lekkerderen de elementen kleurden het geluid wat minder.

prijsverschil was dan ook 1000 euro.

tillens
31 januari 2005, 10:37
hangt ook bij feedback Rotterdam. ik geloof voor 500 euro, prima gitaar.

telecastermaster
31 januari 2005, 15:04
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46647&item=3778722007&rd=1

tillens
31 januari 2005, 15:15
Zit nu al op de 402 euro. dan moet ie nog verzonden worden en er zijn nog 4 dagen te gaan, dus zal nog wel stijgen. kan je beter nieuw kopen lijkt me. groet Peter

stimmt
31 januari 2005, 19:23
bij musikhaus thomann hangt ie nieuw voor 450, dus idd...

http://www.netzmarkt.de/thomann/fender_telecaster_lite_ash_natural_prodinfo.html?s n=2a4aa9914d08d2e8795fa39f005bac25

Heeft iemand ervaring met deze winkel? Zo ja, tell me about it
En over die 'tele sound', heeft deze die, of klinkt ie toch wat 'moderner' door de seymour duncans?

Raytheman
31 januari 2005, 19:34
Deze koreaan heeft zeer zeker absoluut de tele-twang; misschien nog wel meer dan zn amerikaanse broertjes ( of zusjes)
In Beverwijk 500 en bij Piens ( belgie) 478..

tillens
31 januari 2005, 21:12
Hi de gitaar klinkt gewoon goed. moeilijk om zelf te bepalen, gewoon testen. als je bij zoon webshop koopt zonder te tesetn weet je nooit wat je thuis gestuurd krijgt. plus verzendkosten, is tie waarschijnlijk net zo duur als bij joosten of feedback. meestal kun je wel bij feedback prijs bedingen als het ergens anders goedkoper is. groet Peter

Cubensis
3 februari 2005, 19:50
ik heb deze gitaar vandaag bij feedback zien hangen en ff onversterkt bespeeld en speelde/klonk oversterkt gewoon goed :)

stimmt
3 februari 2005, 21:41
Feedback in rotterdam of...?
En voor welke prijs? Hing er meer dan 1?

Cubensis
4 februari 2005, 14:34
rotterdam ja, weet niet hoeveel ie was....4-500 ofzo en er hangt e daar overal maar 1 van (de rest in 't magazijn ;) )