PDA

View Full Version : PRS SE EG gekocht



suzanne
29 januari 2005, 13:00
Ik heb een metallic rode PRS SE EG gekocht. Ik weet niet hoe ik hier een afbeelding moet plaatsen dus ik kan hem jullie niet laten zien. Ik heb er zelf niet zo veel verstand van maar heb me laten informeren dat dit wel een goede gitaar is.
Wat zijn jullie meningen?[/tab][/list]

Bobbel
29 januari 2005, 13:04
ik ken die gitaar niet...maar als je een afbeelding wilt laten zien, dan moet je op de pagina waar je een berichtje stuurd op deze knopt drukken: Img ... plaats dan je plaatje tussen de ... ... succes

CustomBlood
29 januari 2005, 13:07
http://www.electriccitymusic.com/EBayPics/PRS/SE-EG-Red/SE-EG-Red1.jpg

http://www.musik-schmidt.de/osc-schmidt/catalog/images/PRS-Santana-SE-EG.JPG

http://www.musikermagasinet.com/bilder/artikel/prs_0404.jpg

zo 1 bedoel je?

Kasper
29 januari 2005, 13:18
Hmm, niet echt mijn ding.
Het is een combinatie van strat en prs, die eigenlijk wel nog goed samengaat! Maar ik vind het nogal zonde om die 2 types met elkaar te vermengen.
Ik vind het een erg mooie strat, maar een lelijke prs, om het zo te omschrijven :wink:

Veel plezier ermee, de kwaliteit zal wel in orde zijn, prs zijn goede gitaren!

P****Fred
29 januari 2005, 13:39
vind ze wel mooi,
de se EG's zijn trouwens een soort reissue van de EG's die begin de jaren 90 geïntroduceerd zijn


http://users.pandora.be/fschutyser/Fotos/PRSeg.jpg

Vind de originele wel mooier :amp:

suzanne
29 januari 2005, 13:51
Ok precies die rode op het eerder geposte plaatje is hem!! Ik ben er weg van! Ik snap niet zo veel van al die cobinatie's maar ik ben natuurlijk een vrouw en ja....die spelen ook andere dingen en voor de stijlen die ik speel schijnt ie goed te zijn. Ik verwacht idd ook wel een beetje kwaliteit voor 675 euries!!
Geen miskoop vinden jullie dus?

suzanne
29 januari 2005, 13:52
Ok precies die rode op het eerder geposte plaatje is hem!! Ik ben er weg van! Ik snap niet zo veel van al die cobinatie's maar ik ben natuurlijk een vrouw en ja....die spelen ook andere dingen en voor de stijlen die ik speel schijnt ie goed te zijn. Ik verwacht idd ook wel een beetje kwaliteit voor 675 euries!!
Geen miskoop vinden jullie dus?

suzanne
29 januari 2005, 13:52
Ok precies die rode op het eerder geposte plaatje is hem!! Ik ben er weg van! Ik snap niet zo veel van al die cobinatie's maar ik ben natuurlijk een vrouw en ja....die spelen ook andere dingen en voor de stijlen die ik speel schijnt ie goed te zijn. Ik verwacht idd ook wel een beetje kwaliteit voor 675 euries!!
Geen miskoop vinden jullie dus?

suzanne
29 januari 2005, 13:56
Sorry er ging iets mis. Leuk om die informatie te lezen trouwens....Die van mij heeft overigens geen geschroefte hals.

Brianmayrulezzz
29 januari 2005, 14:03
had je dat niet beter kunnen vragen voor je aankoop :wink:
Je kunt trouwens ook altijd op hamrony-central.com kijken voor revieuws, staan er echt honderden.

Ik vind 'm trouwens niet echt super eruit zien, vind ik de Santana SE mooier. Maar jij bent er blij mee en daar gaat het om!

fred dons
29 januari 2005, 14:23
ik heb toevallige deze week van een mede forumite een witte met tortoise slagplaat gekocht en het zijn inderdaad hele goede gitaren (en niet alleen voor het geld)
ik ga de pups nog vervangen maar dat is omdat ik een gitaar gewoon niet ongemoeid kan laten :-D (er komen 3 creme kleurige p90's in)

de neck is precies het zelfde als mijn PRS SAS (us model) wide fat en voelt perfect aan (goed fret werk)
en de trem heeft ook de zelfde feel als zijn amerikaanse counterpart (blijft goed op stemming!)

bassel
29 januari 2005, 14:28
mooi hoor!

up-guitarman
29 januari 2005, 15:00
Mja, op het eerste zicht vond ik ze niet zo geslaagd, nadat ik ze wat beter had bekeken valt het wel mee... Heeft iets weg van een Godin vind ik, ze trekt niet echt op een of andere godin maar het had er een kunne zijn (hoewel ik dan de godins mooier vind :razz: )

Ritch
29 januari 2005, 15:43
Vind de originele wel mooier :amp:

+1

als jij ze mooi vind god bless :)

Brianmayrulezzz
29 januari 2005, 15:45
Mja, op het eerste zicht vond ik ze niet zo geslaagd, nadat ik ze wat beter had bekeken valt het wel mee... Heeft iets weg van een Godin vind ik, ze trekt niet echt op een of andere godin maar het had er een kunne zijn (hoewel ik dan de godins mooier vind :razz: )

:???: ik vind 'm dus absoluut helemaal niks weg hebben van godin! Kan aan mij liggen hoor :wink:

suzanne
29 januari 2005, 16:04
thja....ieder zn ding he!

Wormaap
29 januari 2005, 20:02
Persoonlijk vind ik het wel wat weg hebben van een Carvin DC :)
Maar ziet er niet slecht uit, en als'ie ook nog fijn speelt en klinkt is't top :-D

Rizzle
30 januari 2005, 16:38
:???: ik vind 'm dus absoluut helemaal niks weg hebben van godin! Kan aan mij liggen hoor :wink:

De vorm van de bodies komt wel aardig overeen (lekkere kont!), maar het blijven wel 2 ontzettend verschillende gitaren...

Dean Hardtail, anyone?

suzanne
30 januari 2005, 16:47
Ik vind hem wel fijn spelen. ik alleen nog niet de juiste versterker, dus die moet ik nog een keer aanpassen.