PDA

View Full Version : Cheapass gitaarkoffer....NOT :o



Anders Destium
28 januari 2005, 23:30
:o

:amp:

http://www.absolutecase.atkinsounds.com/elec_guitar/cedar/cc825.htm

Stel je voor dat er een krasje op komt.....AAAAAAAAAARGHHhhhhh

Rizzle
28 januari 2005, 23:35
:o

Ritch
28 januari 2005, 23:57
wtf wat een onzin

Bobbel
29 januari 2005, 00:14
wow! ik neem wel genoegen met een gigbag!

Bins
29 januari 2005, 00:29
Lijkt natuurlijk een belachelijke prijs voor een koffer (Welke **** betaald nou 1000 eurs voor een koffer??).

Maar dezelfde gek heeft vast een of ander custum handgebouwde laatste boom-van-het-regenwoud gitaar van pak em beet 10.000,-, dus dan klopt het, relatief gezien, weer. Als je een gitaar van 1000,- in een koffer van 100,- stopt doet niemand er moeilijk over ;)

woutB
29 januari 2005, 00:53
Weet je wat een Samsonite kost of een toffe leren jas. Dan zit je aardig in de buurt hoor.
Zo'n koffer en dan een stagg eruit halen :D

Bins
29 januari 2005, 01:00
Ik zag trouwens op discovery channel (dus wetenschappelijk verantwoord) dat een goede bekleder altijd meer leer koopt dan hij daadwerkelijk nodig heeft, omdat elke huid imperfecties heeft, en je dus alleen de perfecte stukken gebruikt. Ging in dit geval om de bekleding van een klassieke Aston Martin.
"the price is not in the pieces you use, but in the ones you throw away".

(omg.. ik heb echt geen leven :oops: )

grayfink
29 januari 2005, 07:29
Ik vind het wel wat, zou trouwens wel een mooie stevige flightcase erbij kopen, om die koffer in te doen :-)

Diedo
29 januari 2005, 11:58
ik zie niet direct in waarom dat ding nou beter zou beschermen dan een gemiddelde koffer, dus in dat opzicht is het zeker weggegooid geld. je kan er natuurlijk wel mee aankomen bij de snobclub :)

schizo910
29 januari 2005, 12:02
Nieuwe MTV show: Pimp my Gear

Brianmayrulezzz
29 januari 2005, 14:07
:D
:o
:cool:


WTF, van dat geld kun je een goede gitaar kopen man! Maarja, wat Bins zegt, relatief gezien... maar het blijft gewoon gruwelijk veel geld voor een koffer!
En je hebt wel stijl als je met die koffer komt aanzetten en er dan een Rok Axe uithaalt ofzo :razz:

up-guitarman
29 januari 2005, 15:03
pfffff, dit is waanzin ... :-?

ruezzz
29 januari 2005, 17:42
Ik denk dat ie van mensenhuiden gemaakt is. :evil:

Ritch
29 januari 2005, 18:08
Ik denk dat ie van mensenhuiden gemaakt is. :evil:

Evenmooi besluit op een evennuttig topic... SLOTJE :angry:

guitartub
29 januari 2005, 18:51
Pecies als reeds eerder is gesteld: wat ga je daar dan in vervoeren, een gitaar gemaakt van bladgoud of zo. Maar volgens mij gaan de gitaren van meneer Zemaitis gewoon in een koffer.

Brianmayrulezzz
30 januari 2005, 04:31
Ik denk dat ie van mensenhuiden gemaakt is. :evil:

Evenmooi besluit op een evennuttig topic... SLOTJE :angry:

:???: :???: :???:

ToTaL FaKe
30 januari 2005, 09:24
1 keer klikke is genoeg hoor :roll: dan staat hij er gewoon.


maar goed...

Wie koopt er egt in vredesnaam zo'n koffer?? :???: Ok die hele rijke gaste, maar een normaal iemand zal denk ik niet zo snel zo'n koffer kopen...?

BassAgent
30 januari 2005, 10:53
Koop dan een gewone Les Paul voor 200 euro meer en je krijgt er een gibson-koffer bij die minstens net zo goed is.

Azrael
30 januari 2005, 10:59
Ooit koop ik ook een koffer voor mijn Ibanez. Maar dan niet zo'n dure.

Brianmayrulezzz
30 januari 2005, 12:38
1 keer klikke is genoeg hoor :roll: dan staat hij er gewoon.

Nee, werkte zelfs niet met op vorige in internet expl. drukken en dan op F5, na een tijdje wordt je dan heel geirriteerd en blijf je maar op ok drukken. Ook naar m'n profiel gaan en op het bericht klikken werkte niet,dus...
Mag onderhand wel es iets aan gedaan worden! :evil:

ToTaL FaKe
30 januari 2005, 13:39
1 keer klikke is genoeg hoor :roll: dan staat hij er gewoon.

Nee, werkte zelfs niet met op vorige in internet expl. drukken en dan op F5, na een tijdje wordt je dan heel geirriteerd en blijf je maar op ok drukken. Ook naar m'n profiel gaan en op het bericht klikken werkte niet,dus...
Mag onderhand wel es iets aan gedaan worden! :evil:


jup... ze moeten even de phpbb updaten... 2001/2002, geen wonder dat hij zo vaag doet... :roll:

Brianmayrulezzz
30 januari 2005, 14:22
waarom wordt dat dan niet "even" gedaan? Tis al maanden zo en heel veel klagen er over!

Wormaap
30 januari 2005, 14:35
Omdat dat niet 'even' snel kan.
En omdat het gigantisch buggen van het board waarschijnlijk niet aan de versie van de forumsoftware ligt (heb zelf op meerdere boards in ieder geval nog nooit dit soort problemen gehad) dus ik vermoed dat er andere problemen zijn.

Brianmayrulezzz
30 januari 2005, 17:48
Maar er wordt nog steeds niets aan gedaan, want dat betekent dat dit al sinds 2001/2002 speelt. Beetje raar!

Tupelo
30 januari 2005, 23:11
Wat maakt het uit? 'K zou er mijn geld niet aan verspillen. Than again er zullen best mensen zijn die zo'n ding kopen, maar dat zijn mensen met geld. K denk niet dat er veel mensen "zullen sparen" voor die koffer.
Goed idee van die maker om met zo'n snobbe ding op de proppen te komen zelfs!

Das Schaap
30 januari 2005, 23:16
Maar er wordt nog steeds niets aan gedaan, want dat betekent dat dit al sinds 2001/2002 speelt. Beetje raar!
Euhm nee, das toch gewoon de versie waarmee dit forum gemaakt is en waarmee het dus werkt. Die fouten zitten er echt niet al zo lang.

Anders Destium
30 januari 2005, 23:26
Het forum is een keer zodanig gehacked dat het een hele tijd stil heeft gelegen, voor die tijd waren er nooit problemen.

In de tussentijd zijn mensen of naar gitaar.net, of musician.nl of naar het forum van Bassie (poster hier die uit armoede zelf een forum heeft opgezet, waarvoor hulde) gegaan.

Vanaf het moment dat gitaarnet weer online was zijn er problemen geweest :-(

Brianmayrulezzz
31 januari 2005, 15:20
ok, dan begrijp ik het wel. Kutactie van die hackers :evil: