PDA

View Full Version : Squire Strat SQ series



L-L
28 januari 2005, 18:28
Weet iemand hoe het gesteld is met deze versie?? De vraag prijs ligt rond de 500 Euro. De gitaar is nog in originele staat.

Is dit een goede prijs en wat zijn de +jes en de - tjes??

jero
28 januari 2005, 19:08
de minnetjes:

hout
constructie
hardware
electronica

de plusjes:

Cubensis
28 januari 2005, 19:52
het hout is echt geen minnetje...SQ zijn jappen, da's gewoon echt hout enzo

Stratman70
28 januari 2005, 20:01
De eerste SQ's zijn nog gemaakt van Alder. Later werd het basswood. Ofschoon het een jaren 70 reïssue is, werd er geen ash meer gebruikt bij deze gitaren. Dit i.t.t. de JV strats, zoals de mijne. :)

L-L
28 januari 2005, 21:16
De eerste SQ's zijn nog gemaakt van Alder. Later werd het basswood. Ofschoon het een jaren 70 reïssue is, werd er geen ash meer gebruikt bij deze gitaren. Dit i.t.t. de JV strats, zoals de mijne. :)

Nou weet ik waarom de verkoper niet wist welk hout het was! Altijd goed wat advies in te winnen, ik koop dat ding dus niet tenzij het voor weinig is.

Mijn JV-tje heeft wel alles wat je nodig hebt voor een goede Strat. Het serienummer is JV 25671, Datum op neck 17-6-82. All Amercan parts!

Welk serienummer heeft jouw JV Stratman?? Ik kwam er laatst nog 1 tegen van 2 hoger, ongeloofelijk. Zeker als je bedenkt dat de mijne door de vorige eigenaar in de USA is gekocht. Wat is de wereld toch weer klein!