PDA

View Full Version : ====== Vedy Rifficult - Stratman70 ======



Stratman70
28 januari 2005, 15:22
Ik doe niet mee (ben jurylid), maar wilde voor de grap toch iets inzenden.

Wat vinden jullie ervan?

Vedy Rifficult (http://www.digitalsoundplanet.com/Members/000142907_000025162.mp3)

Axl Rose
28 januari 2005, 15:28
Vedy good!


Zonde dat je niet meedoet want deze zou wel 1 van de beste inzendingen zijn denk ik. Hoewel er nog natuurlijk erg veel inzendingen bij moeten komen. Maar deze rocked zeker de pan uit.

Kasper
28 januari 2005, 17:33
Hmm, aangezien je jurylid bent:


FANTASTISCH!!!!





:-D

Azrael
28 januari 2005, 17:47
Vedy good!


Zonde dat je niet meedoet want deze zou wel 1 van de beste inzendingen zijn denk ik. Hoewel er nog natuurlijk erg veel inzendingen bij moeten komen. Maar deze rocked zeker de pan uit.

Lekker voorbarig :roll:

@Stratman

Leuk riffje....opname kwaliteit is niet geweldig maar dat mag de pret niet drukken. Netjes gespeeld!

Hempo
28 januari 2005, 17:56
ik snap jouw stijl neit....

het is altijd wat anders :-D
coole riff!

Axl Rose
28 januari 2005, 18:32
Vedy good!


Zonde dat je niet meedoet want deze zou wel 1 van de beste inzendingen zijn denk ik. Hoewel er nog natuurlijk erg veel inzendingen bij moeten komen. Maar deze rocked zeker de pan uit.

Lekker voorbarig :roll:



Als je m'n post eens goed had gelezen...... dan zou je zien dat er staat "denk IK" wat IK dus DENK. Maar wat nog belangrijker is de zin erna. "Hoewel er nog natuurlijk erg veel inzendingen bij moeten komen". Ja? gelezen?

Dus om even samengevat: Het ZOU wel 1 van de beste inzendingen zijn DENK IK. HOEWEL er nog natuurlijk ERG VEEL inzendingen BIJ moeten komen. MAAR DEZE rocked zeker de pan uit.

De voorbarigheid van mijn eerste zin nuanceer ik met m'n tweede zin. :roll:

Kasper
28 januari 2005, 19:35
Klein vraagje, waar heb je die drumloop vandaan?

Zelf gemaakt, zoja met elk programma?

VHsologitarist
28 januari 2005, 20:23
Klinkt lekker hoor ;)

leuk dat dubbel stemmig

greetz

Mithrandir
29 januari 2005, 21:09
Het lijkt in ieder geval het meest op wat het merendeel als riff zal opvatten, klinkt ook lekker maar wel rete-cliche.

Roy K.
31 januari 2005, 17:38
ik wist niet dat Malcolm Young op gitaarnet poste onder de naam Stratman 70...

:roll:

Stratman70
1 februari 2005, 13:52
dank voor jullie reacties. Het was maar gewoon wat voor de gein opgenomen, maar ook een beetje om mensen te inspireren om een riff te verzinnen. Maar ondertussen heb ik al dingen gehoord in hele andere stijlen die erg goed klinken.

@ Hempo: ik snap mijn stijl soms zelf ook niet hoor. :D

@ Roy K.: All Right, you cought me! :D haha, was dat maar waar. Maar Malcolm roelt inderdaad op slaggitaargebied. Trouwens, heb hem ooit wel eens wat sologitaar horen spelen en dat is dus ook beslist niet mis hè! Maar bedankt voor het reuze compliment. Ik vind Malcolm erg goed.

Roy K.
1 februari 2005, 21:43
Klopt, ook hij kan soleren maar voor het image van Angus hebben ze waarschijnlijk besloten dat alleen hij de solo's doet.

Vandaar dat Malcolm dus altijd de riffs speelt, en deze van jou deed me erg denken aan zo'n pakkende riff van hun :cool: