PDA

View Full Version : Waveworld



Dionyios
26 juni 2002, 15:05
Hé ik las vandaag in het Metro-krantje dat Waveword Zaandam een opheffingsuitverkoop heeft met wel redelijke kortingen.

Kan iemand mij vertellen of die winkel een beetje de moeite waard is om langs te gaan en even te gaan kijken? Want als het een winkeltje is waar toch niks is, dan vind ik het een beetje héél erg zonde van mijn tijd/benzine!

Alvast bedankt...

Ibanez
26 juni 2002, 16:03
Ik zou niet gaan. Ik ben zelf naar de uitverkoop in waveworld rijswijk gegaan, maar daar was niks boeiends. Ze hebben ook niet zulke boeiende dingen. T' zijn kleine winkels. En het allerergste: ze hebben geen ibanez.... :grin:

Dionyios
26 juni 2002, 16:57
Hehe ik kan me wel voorstellen dat jij je daar aan ergert :grin:

Zal d'r nog ff goed over na gaan denken of ik ga, want het is voor mij toch iets van 80 km. Ook maar ff mening vragen van de persoon waarmee ik heen zou, anders voelt die zich ook weer zo gepasseerd :razz:

Stefan16384
26 juni 2002, 21:04
D'r was een paar maanden geleden daar in Zaandam ook al een uitverkoop. Ik ben er toen geweest. Tis inderdaad een kleine winkel. Ze hadden ook niet veel echt spectaculaire aanbiedingen. Die kortingen van 80% waarover ze toen spraken in de spits waren er simpelweg gewoon niet. Ik keek naar elektrische gitaarjes, er stonden een paar Cort's, wat Squiers, een extreem laag aantal Epi's, en een zooitje duurdere gitaren, Fender strats, Gibson lp e.d.

Anyway, mij viel het zwaar tegen, gezien de mooie advertentie...

gangsta
26 juni 2002, 21:30
klein, en die uitverkoop is k"t
Ik zou niet gaan

Dionyios
26 juni 2002, 22:02
Ok, lijkt mij duidelijk!

Bedankt voor de info!

Ibanez
27 juni 2002, 19:19
Op 2002-06-26 21:04, schreef Stefan16384:
D'r was een paar maanden geleden daar in Zaandam ook al een uitverkoop. Ik ben er toen geweest. Tis inderdaad een kleine winkel. Ze hadden ook niet veel echt spectaculaire aanbiedingen. Die kortingen van 80% waarover ze toen spraken in de spits waren er simpelweg gewoon niet. Ik keek naar elektrische gitaarjes, er stonden een paar Cort's, wat Squiers, een extreem laag aantal Epi's, en een zooitje duurdere gitaren, Fender strats, Gibson lp e.d.

Anyway, mij viel het zwaar tegen, gezien de mooie advertentie...
Dit is precies wat ik bedoel...

plukker
28 juni 2002, 20:44
Het is maar net wat je wilt. Ik ga altijd naar waveworld culemborg en ik moet zeggen, dat de service die je daar krijgt uitstijgt boven die van de meeste gitaarzaken in NL. Het zijn inderdaad kleine zaken, maar de grotere zaken zijn over het algemeen uitzuigers. Behalve feedback 2 keer per jaar als de snaren 3 euro kosten. Als je regelmatig naar waveworld gaat, krijg je bovendien leuke kortingen buiten de opruimingstijden om. Maar ja, het is maar net wat je wilt, veel keus of goed spul op een plek waar je normaal behandelt word.

Ic3gl0vE
28 juni 2002, 20:52
veel keus EN een plek waar je goed behandelt wordt... gaat naar Enschede en gij zult vinden :smile:

bij guitar center in wierden zijn ze ook erg aardig maar ook niet zo veel keus en (toen ik er was) geen jackson gitaren

Dionyios
29 juni 2002, 18:58
Wat betreft een kleine zaak met errug goede service ben ik al voorzien!!! Voor mij geen megawinkels hoor, ik hou het bij mijn vaste winkel.

Ik vroeg naar Waveworld omdat ik dus die advertentie in de krant had gezien, en ik was van plan om daar misschien wat leuke assescoires oid op te pikken. Maar als het een kleine winkel is (onderhand 'was' denk ik), is het niet de moeite om daarvoor een uur heen en een uur terug te rijden.

Dus vandaar...

Dude
29 juni 2002, 19:19
ik vind die marshall jimi hendrix fullstack die in dat filiaal in rijswijk staat wel erug cool