PDA

View Full Version : Pedalen in mijn 19"-rack



Angel
27 januari 2005, 12:39
Ik ben op zoek naar een goedwerkend en eenvoudig te bedienen systeem om mijn pedalen in mijn 19"-rack te kunnen plaatsen en te kunnen besturen met mijn midi-controller. Het gaat om meer dan 4 pedalen die ik er wil in plaatsen. Prijs moet een beetje aanvaardbaar zijn. Een vriend van me rade me de Patch Mate van Rocktron aan, maar daar lees ik toch wat negatieve kritiek van? Klopt dat? :???:

LordRiffenstein
27 januari 2005, 13:41
DMC GCX en Ground Control Pro, werken prima samen, 8 loops voor pedalen en andere spullen en een goed midi-pedaal.

Angel
27 januari 2005, 13:43
DMC GCX en Ground Control Pro, werken prima samen, 8 loops voor pedalen en andere spullen en een goed midi-pedaal.

Hey,
en over welke prijs praten we dan?

LordRiffenstein
27 januari 2005, 13:59
Hey,
en over welke prijs praten we dan?

SoundFactory in Gent verkoopt ze en ik heb ooit een quote gevraagd en dat was toen 999 euro. VD Haar verkoopt ze ook, 515 het stuk.

Het nadeel aan die loopers is dat het inderdaad een smak geld kost als je iets goed wil. Je kan goedkoper gaan zoals een Kitty Hawk looper maar dan hoor je het ook aan je toon. Ik werk momenteel met een Axess GRX4 en die is HEEL goed maar heeft slechts 4 loops en ik zit dus nu ook vast want ik wil nog wat extra's in mijn rack stoppen.

charlie45
27 januari 2005, 15:25
lordriffenstein: ik neem je grx4 wel over.. dan kan jij iets groters kopen :)

LordRiffenstein
27 januari 2005, 15:40
lordriffenstein: ik neem je grx4 wel over.. dan kan jij iets groters kopen :)

LOL

GRX4 verkopen kan geen probleem zijn, geld voor iets anders, groter en dus duurder is dan weer een ander verhaal!

BramVersteeg
27 januari 2005, 23:21
lordriffenstein: ik neem je grx4 wel over.. dan kan jij iets groters kopen :)

LOL

GRX4 verkopen kan geen probleem zijn, geld voor iets anders, groter en dus duurder is dan weer een ander verhaal!

Hey Yoeri, weet je al iets meer over die switchblade? Misschien kan die je uit de brand helpen. :wink:

LordRiffenstein
27 januari 2005, 23:43
Hey Yoeri, weet je al iets meer over die switchblade? Misschien kan die je uit de brand helpen. :wink:

Inderdaad en die komt er wel maar eerst wat zooi verkopen ed. Ik zit voorlopig wel safe met mijn troep :-D