PDA

View Full Version : de horror!!!



wietse
27 januari 2005, 11:48
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=38085&item=3778595293&rd=1

welke mongool dit heeft gedaan :o

Azrael
27 januari 2005, 11:56
Geen gezicht........

bat
27 januari 2005, 12:52
OMFG...

dat degene die dit op zijn geweten heeft, niet ook heeft beseft dat dit niet de te prefereren manier kon zijn om bij die jack te komen...

BassAgent
27 januari 2005, 12:59
Die Bigsby is wel vet, maar dat gat is echt vaag, bagger voor je geluid en ontzettend lelijk!

Wormaap
27 januari 2005, 13:19
:o

Anders Destium
27 januari 2005, 13:26
Eigenlijk hadden ze ducttape over het gat heen moeten plakken, om het te camoufleren :D

Maar inderdaad erg zonde, verder ziet hij er nog tiptop uit...

pimmetje
27 januari 2005, 13:35
Zowel bigsby als gat zijn zonde...
Trouwens wel een leuk oud oahu versterkertje linksboven in de eerste en derde foto.

bat
27 januari 2005, 13:44
Aangezien dit een custom order gitaar is, zou die Bigsby er best wel eens af fabriek op kunnen zitten...

Kasper
27 januari 2005, 13:53
Klasse!

:roll:

marc_o
27 januari 2005, 13:59
En ook zo mooi gedaan...vakmanschap is meesterschap!

oktober
27 januari 2005, 14:58
Tragisch

Snaar'n Bennie
27 januari 2005, 15:27
Tering!!! Doej toch niet?!?! Echt erg!!! :-(
Die Bigsby vind ik nog niet eens een grote ramp, maar dat gapende gat!!!! Ongeloveloos... :???:

Snaar'n Bennie
27 januari 2005, 15:28
Tering!!! Doej toch niet?!?! Echt erg!!! :-(
Die Bigsby vind ik nog niet eens een grote ramp, maar dat gapende gat!!!! Ongeloveloos... :???:

Blijepanda
27 januari 2005, 15:29
:o

wtf, wat een lul :o

john.3001
27 januari 2005, 15:42
Verbaast me dan toch nog wat voor een astronomisch bedrag hiervoor wordt gevraagd...

MrHammett
27 januari 2005, 15:55
Die gast zegt der nog bij:
'I have thought about parting it out but will try to sell the whole deal...otherwise, let me know what you think. '

Bedoelt ie nou dat hij em helemaal uit elkaar wilde halen?? :???:
Gek in zn hoofd wat mij betreft..

RS-Rik
27 januari 2005, 18:19
Ja! Wie schroeft daar nou zo'n lelijk Custom Made plaatje op!

bassel
27 januari 2005, 20:14
Q: UN F______ BELIEVABLE !!! I always wanted to replace the jack in mine--now I know how, THANKS !!! answered on: Jan-27-05

A: I'll loan ya my Makita "SawsAll" and maybe it'll cut thru to the top and then you can hardwire an extension cord to the old jack so ya don't have to worry...

prachtig :-D

Stratman70
27 januari 2005, 21:15
Last van muizen gehad? :o :???: Dit doet toch geen enkel mens??? :roll:

Brianmayrulezzz
27 januari 2005, 22:30
OMG, dan ben je echt een mongool ja!!! Echt heel zonde. Idd weer een moment waar duct tape van pas komt :razz:

wietse
27 januari 2005, 22:35
die bigsby vind ik mooi , maar dat gat hoe haal je het in je hoofd ,je kan zien dat er een plaatje overheen heeft gezeten , de schroefgaatjes zijn zichtbaar.
een goede reperateur kan dat gat weer maken maar je blijft het altijd wel iets zien.
dat hij nog zo'n hoge prijs durft te vragen dat verbaast me , denk niet dat hij dat er voor vangt.

Svenson
28 januari 2005, 08:12
Klootmongool... Stuur die gast een Sunn stratje voor zijn verjaardag, kan hij daar mee gaan kloten...

Firebird
28 januari 2005, 11:57
De Bigsby en dat 'Custom Made' plaatje zijn waarschijnlijk orgineel.
Ik citeer uit de 'Gitarist' van deze maand:

"In sommige gevallen is er een Bigsby vibrato bevestigd, iets wat zeker met de trapeze-vromige staartstukken een eenvoudige ingreep was. De Bigsby kon ook in de fabriek gemonteerd worden en die aanpassig is op modellen tussen 1958 en 1964 meestal zichtbaar door een plaatje met de tekst 'Custom Made' ovder de gaten van het 'stop-bar' staartstuk".

Dat gaat is idd wel een beetje minder...

Bluesbreaker
28 januari 2005, 13:01
http://www.pwogs.com/ES345/46.jpg

Binnenin dus ook nog flink beschadigd....

bert k
28 januari 2005, 14:24
Hij heeft in het centrale blok zitten hakken, de boer. (Sorry nou beledig ik alle boeren op het forum :-D )

Iets anders, dit zie je niet vaak. Zie ik nou laminaat achterblad?

ToTaL FaKe
28 januari 2005, 15:50
1 ding weet ik wel.. hij kan niet mooi iets uitzagen........................

als je zoiets doet, doe je het tog met zo'n speciale boor, of ben ik nou gek.. :???: en maak er een mooi kapje omheen.. maar nee hoor... HAKKE VOOR JE LEVEN!!!!!!!!!!!! .. :-D

Bluesbreaker
28 januari 2005, 15:59
Zoiets doe je ook niet met een speciale boor, dat doe je helemaal niet...

ToTaL FaKe
28 januari 2005, 16:08
neej ok :wink: maar als je het zo graag wil, doe het dan NETJES

Bluesbreaker
28 januari 2005, 16:09
eeh, waarom zou je het willen?

Rizzle
28 januari 2005, 16:29
Geen wonder dat ze de helft van z'n vraagprijs bieden... :roll:

wietse
28 januari 2005, 17:03
Zie ik nou laminaat achterblad?

zie je goed , is bij semi's heel gewoon ook de duurdere hebben het zoals je ziet.

krizz
28 januari 2005, 20:12
Zoiets doe je ook niet met een speciale boor, dat doe je helemaal niet...
Ik denk dat ie een bijl gebruikt heeft.

Bins
28 januari 2005, 22:47
Het zou nog mooier zijn als er nog een gat zat... voor de EMG batterij :)

bert k
30 januari 2005, 12:55
Ja, maar dan had ie er ook meteen een Floyd Rose in moeten prakken. :-D

iwan
31 januari 2005, 12:56
We spreken 1965... De eigenaar is het zat dat zijn twee jaar oude gitaar al voor de 38ste keer doodvalt omdat die klerejack steeds losgaat. Wat te doen... weer 3 uur pielen? Of de zaag erin? Hey, het is mijn gitaar en het is niet dat het een onbetaalbare classic is, toch? Zagerdezagerdezaag.... plaatje erop. Niemand die het ziet, niemand die het hoort. Case closed. De eigenaar heeft nog dertig jaar speelplezier totdat verregaande arthritis het spelen onmogelijk maakt. Eens per twee weken de jackplug aandraaien, een karweitje van 5 seconden.

2005. De desbetreffende gitaar komt net van zolder en wordt wordt door de eigenaar of diens erfgenaam verpatst voor een leuk prijsje. De handelaar zet hem op Ebay. Schreeuwende puristen: het arme gitaartje, en dat doe je toch niet met een onbetaalbare klassieker???

Het zou zo'n verhaal kunnen zijn toch? Plaatje erop en je hebt weer dertig jaar speelplezier. 10.000 dollar krijg je er nooit meer voor, maar het is een uitstekende gebruikswagen....

Zeg nou zelf, een vergelijkbare doe-het-zelf modificatie op je nieuwe 2005 Gibson custom, ligt iemand daar wakker van? Geen handvol, maar een landvol.... tot over 45 jaar iemand roept dat het heiligschennis is.

Iwan

frekie
31 januari 2005, 13:38
Zo is dat, als je nog nooit een gitaar kapot hebt "gekustomijsd" heb je niet geleefd ahw :-D
Ik heb ooit een Fenix (Young Chang) tele body helemaal afgeschuurd, bleek ±3 mm plastic onder het dunne laklaagje te zitten, de schuurmachine erop, mijn hele kamertje onder het plastic stof :oops: Kwam er uiteindelijk een triplex laagje tevoorschijn met daaronder 4 balkjes vaag hout in de lengterichting verlijmd. Kortom hoe verniel je een gitaar maar leerzaam was het wel :-D

bert k
31 januari 2005, 13:58
Zeg nou zelf, een vergelijkbare doe-het-zelf modificatie op je nieuwe 2005 Gibson custom, ligt iemand daar wakker van? Geen handvol, maar een landvol.... tot over 45 jaar iemand roept dat het heiligschennis is.

Iwan
Gelul zeg. Bij een gloednieuwe gitaar is het net zo hufterig. En dat het 1965 is boeit niet, en dat het zijn eigendom is boeit nog veel minder. Koop dan een brakke Koreaan als het je allemaal niet uitmaakt.