PDA

View Full Version : Randall rg75g2



Reel Big Fish
26 januari 2005, 18:00
De Randall rg75g2 ... heeft iemand er ervaring mee??

De mzzls! :)

AART
26 januari 2005, 19:49
leuke versterer voor de prijs, zeker geschikt voor zwaardere muziek(metal, punk)
clean is wel te pruimen maar crunch is matig. test gewoon eens uit zou ik zeggen, ik was positief verrast.

Reel Big Fish
26 januari 2005, 20:42
Wat zou ik er 2ehands voor moeten geven (met footswitch)??

Ik vind hem trouwens wel relaxed klinken: http://www.randallamplifiers.com/products/amps/combos/rg75g2.asp

Mzzls!

Reel Big Fish
26 januari 2005, 21:18
ps. hoeveel kost het ding nieuw?? :roll:

AART
26 januari 2005, 21:37
ik dacht nieuw zo rond de 400, maar dat zou je even moeten opzoeken: www.feedback.nl
www.thomann.de
www.musik-produktiv.de
www.musicstore.de

zelf even wat uitzoeken kan ook he :wink:

tweedehands is 250 wel mooi.

Fumi SG
26 januari 2005, 23:45
Idd wel een leuk versterkertje :razz: ..... ik heb hem zelf ook al een paar keer langs zien komen en er zelfs al over nagedacht!! Die demos klinken ook wel goed, crunch idd iets minder, maar toch wel lekker.

heej AART als zoiets voor 250 euro verkocht word lijkt het mij een goede deal!!....niet??

Ik moet binnenkort toch eens een aantal winkels langs!!

Reel Big Fish
27 januari 2005, 08:05
k heb er nu eentje aangeboden gekregen voor 200 euries, maar ik kan ook een peavey bandit voor 100 euries kopen...

dilemma :roll:

deedee
27 januari 2005, 20:55
internet samples klinken wel vet.
maar verder geen ervaring mee.
kan alleen geen prijzen vinden en ook niet waar ze verkocht worden. het zoeken op deze site heeft ook niet veel effect.
weet iemand waar ik op zo'n ding kan spelen en ze ze ook verkopen in haarlem of amsterdam ofzo in die buurt???????????
moet ook effe m'n peavey 15 watt ding vervangen :-D :razz: :lol:

deedee
27 januari 2005, 20:55
internet samples klinken wel vet.
maar verder geen ervaring mee.
kan alleen geen prijzen vinden en ook niet waar ze verkocht worden. het zoeken op deze site heeft ook niet veel effect.
weet iemand waar ik op zo'n ding kan spelen en ze ze ook verkopen in haarlem of amsterdam ofzo in die buurt???????????
moet ook effe m'n peavey 15 watt ding vervangen :-D :razz: :lol:

AART
27 januari 2005, 21:10
Idd wel een leuk versterkertje :razz: ..... ik heb hem zelf ook al een paar keer langs zien komen en er zelfs al over nagedacht!! Die demos klinken ook wel goed, crunch idd iets minder, maar toch wel lekker.

heej AART als zoiets voor 250 euro verkocht word lijkt het mij een goede deal!!....niet??

Ik moet binnenkort toch eens een aantal winkels langs!!

zeker goede amp voor jouw stijl, zeker ff testen

AART
27 januari 2005, 21:11
k heb er nu eentje aangeboden gekregen voor 200 euries, maar ik kan ook een peavey bandit voor 100 euries kopen...

dilemma :roll:

testen, de bandit is veelzijdiger maar de randall is minder schel...

Fumi SG
28 januari 2005, 16:36
@ AART

heej jij zegt zeker jouw stijl :wink: .... ik denk dat je dan van metal uitgaat of niet?? Maar ik heb liever een amp met hele vette crunch/rock sound want voor de metalsound heb ik m'n Boss MT-2!!.... het allerliefst natuurlijk eentje die alles kan :razz: heb je nog suggesties, 2e hands, tussen de €250,- en €300,-??