PDA

View Full Version : Alweer een lovetone!



BramVersteeg
26 januari 2005, 13:41
test

BramVersteeg
26 januari 2005, 13:41
Hoei,
vandaag op ebay.co.uk gewonnen! Een originele LoveTone Ring Stinger aka brullende bak vol smerige gitaargeluiden! Ik ben bezig met de betaling maar zodra hij binnen is zal ik wat foto's posten en als het lukt wat sounds. Me = happy man! 8-) :-D
kan ie vriendjes worden met m'n LoveTone Wobulator en hopelijk kan ik ooit het topics over triootjes nog eens omhoog halen!

BramVersteeg
26 januari 2005, 15:45
?? waar zijn de posts?

robzilla
26 januari 2005, 15:57
?? waar zijn de posts?

dunno, de hele thread was ook verdwenen. naja, nog maar een keer dan.

ik zei dat ik dat ik je een bitchje vond omdat je nu 2 lovetone's hebt. :D Er staat een fuzzprobe te koop op de HC forums, de user die hem verkoopt is stompboxx geloof ik.

Naja, veel plezier ermee! Ik wil ze wel ff horen op de meeting natuurlijk :)

groovyB3
26 januari 2005, 16:22
Sean maakt echt geweldige pedalen. Ik wil nog steeds een keer een originele Lovetone booster hebben.

jero
26 januari 2005, 16:26
Sean maakt echt geweldige pedalen. Ik wil nog steeds een keer een originele Lovetone booster hebben.

Sean = lovepedal toch??

robzilla
26 januari 2005, 17:23
Sean maakt echt geweldige pedalen. Ik wil nog steeds een keer een originele Lovetone booster hebben.

Sean = lovepedal toch??

geloof het wel.

BramVersteeg
26 januari 2005, 23:46
Sean maakt echt geweldige pedalen. Ik wil nog steeds een keer een originele Lovetone booster hebben.

Ja, ik heb alleen de Wobulator in het echt gehoord en die is geweldig. De inspiratie die je uit een trem kunt halen............... :wink:
En welke bedoen je met een booster? De brown sourse?

BramVersteeg
26 januari 2005, 23:48
?? waar zijn de posts?

dunno, de hele thread was ook verdwenen. naja, nog maar een keer dan.

ik zei dat ik dat ik je een bitchje vond omdat je nu 2 lovetone's hebt. :D Er staat een fuzzprobe te koop op de HC forums, de user die hem verkoopt is stompboxx geloof ik.

Naja, veel plezier ermee! Ik wil ze wel ff horen op de meeting natuurlijk :)

Hey, dank je voor de tip over die Fuzz. Ik ga eens checken......