PDA

View Full Version : Gitarist zoekt band ongeving Eindhoven



Ray-tje
25 juni 2002, 22:03
Hoi,

Ik ben een gitarist van 23 jaar oud, die op zoek is naar een leuke band. Weet jij misschien iets???

Ray-tje

knoop
3 juli 2002, 21:58
Betreft: The Continentals zijn opzoek naar een gitarist en een geluidstechnicus!!

Beste Ray-tje,

Deze zomer hopen The Continentals weer te touren door landen van Europa. Dit is een gospelformatie. Continental Sound is nog opzoek naar een gitarist en een geluidstechnicus voor een tour met koor en een big-band. De periode dat je van huis bent, is van 22 juli t/m 21 augustus. De eerste week wordt het hele programma ingestudeerd met de big-band en het koor. Daarna volgt de tour van zo'n 3 weken door landen van Noord-Europa. De leeftijd van de tourleden is tussen de 16 en 35 jaar. Ben je geïnteresseerd om te touren deze zomer als gitarist en sta je achter de principes van het christelijk geloof, laat me het dan weten.

Ik hoop van je te horen.


Met vriendelijke groeten,

Johan Westdijk
(deze zomer drummer van The Continentals)


P.S. Kijk ook eens op
http://www.continentals.de/
http://www.continentalart.org/

Ray-tje
4 juli 2002, 12:26
Hoi,

Bedankt voor het aanbod, maar ik sta niet achter het christelijke geloof. Dus ik doe niet mee.

Ray-tje

Raffel
4 juli 2002, 14:33
wehehe. Wat is je stijl? Want ik kan nog iemand gebruiken voor een project misschien...

savecracker85
4 juli 2002, 20:37
staat er nog n beetje christelijk prijsje tegen over :wink:

Ray-tje
5 juli 2002, 18:17
Hoi Raffel,

Nou ik speel graag blues. Ik luister veel naar John Mayall + Jimi, enzo. Maar goede stonerock zoals Kyuss gaat er soms ook wel in. Dat snelle werk daar houd ik niet zo van, ik houd meer van goede gitaar rifs met heel erg veel gevoel.

Ray-tje

Ray-tje
5 juli 2002, 18:19
oeps hou is natuurlijk zonder d ???!!! (detail)

satellite
11 december 2006, 12:46
Hoi,

Ik ben een gitarist van 23 jaar oud, die op zoek is naar een leuke band. Weet jij misschien iets???

Ray-tje
hallo gitarist,als je nog intresse hebt in een band kun je mij bellen op
0641974177 voor meer informatie.gr richard

sjinnerpien
18 maart 2007, 20:30
Gitarist gezocht!!!

All-round coverband Hully zoekt een nieuwe gitarist.

Hully is een goed lopende, ambitieuze coverband
uit Heesch. Ons repertoire is zeer uiteenlopend
(van jaren ’70 muziek tot de hits uit de huidige top).
Hully beschikt over een eigen repetitieruimte en
eigen materiaal incl. PA-set.

Voor informatie:
Sander v/d Helm
0412-454132
info@hully.nl
of kijk op www.hully.nl