PDA

View Full Version : bela fleck (and the flecktones)



Negative K3 fan
25 januari 2005, 19:35
ik weet niet wat het is,, een hele tijd tewrug stuurde eren vriend me het nummer 'sinister minister' over msn en die was wel ernstig lijp, vanaf 2 weken geleden heb ioik best wel wat bela fleck gedownload. Het is instrumentale, virtuoze jazz/country muziek met onder andere een basvirtuoos en veel banjo.

wie vindt het nog meer lijp of weet er meer over te vertellen?

The Mule
26 januari 2005, 11:03
Volkomen originele, virtuose fusion in de beste betekenis van het woord.
Folk met rap met jazz met funk met rock met soul met country met klassiek met... :o

Ik heb de 'Live at the Quick' DVD en 'Little Worlds', een 3CD studio album waarop echt alle grenzen worden overschreden.
De basvirtuoos is trouwens de welbekende Victor Wooten, en de banjo is een electrische banjo.

Negative K3 fan
27 januari 2005, 10:03
die victor wooten heeft wel een interessante toon, erg hi-fi. uit wat voor bezetting bestaat deze band eigenlijk?

Mithrandir
27 januari 2005, 10:47
http://www.flecktones.com/welcome.asp

Fuhgawz
27 januari 2005, 12:49
Wow, dat MP3tje op de site klinkt wel erg vet!

Set Wenker
28 januari 2005, 18:24
Ik heb het ook even op kazaa opgezocht, omdat de combinatie Banjo met Jazz/Funk etc. wel interessant klonk.

Klinkt allemaal zeer gaaf. Vooral dat nummer Sinister Minister is cool. Ongelovelijke baspartijtjes allemaal. Die banjo is ook goed, maar daar moet je van houden. (En dat doe ik 8-) ) Ben wel benieuwd naar de DVD van die gasten.