PDA

View Full Version : Groove Factory, wtf @ Stagg??



Reel Big Fish
25 januari 2005, 18:04
Poe-poe

Reel Big Fish
25 januari 2005, 18:05
www.groove-factory.nl

^^ die site, check alles wat ze daar verkopen, zou de baas van Stagg ze af en toe gratis bier geven ofzo??

AART
25 januari 2005, 20:11
trieste zooi daar.....

Jax
26 januari 2005, 18:29
HAHAHAHA, schitterend.

"Alles wat u zoekt hebben wij in ons assortiment." Ehm.... iets anders dan stagg?

amon
26 januari 2005, 18:47
Jezus, op marktplaats loopt ook zo'n gek rond, elke dag nieuwe advertenties met dezelfde gitaren van het merk (jawel...) Stagg!

Hole!

Svenson
27 januari 2005, 07:44
Kijk es wat ik heb gevonden:
http://www.groove-factory.nl/catalog/product_info.php?products_id=1120&osCsid=4a4c352990b459fc9406d59bc6a87e53

Nog steeds rotzooi, maar geen Stagg!!

Kasper
28 januari 2005, 11:48
Piens is ook goed in zo'n dingen.

Melden ze met veel toeters en bellen aan dat het grote uitverkoop van hun gitaren is, allemaal aan spotprijs... En dan kom je binnen en merk je dat ze een batch van 400 Stagg gitaren hebben aangekocht :evil:

Javaca
28 januari 2005, 16:43
Ze hebben wel krulsnoeren :D

Lemmie
2 februari 2005, 15:55
Wel de prijs speelt ook een rol.......
Mits enig gesleutel valt er meestal toch wel een acceptabel instapmodel van te maken.
Ik heb b.v. twee jaar geleden een 5 snaar bas gekocht van Stagg.
Omdat ik niet zeker was dat het concept 5 snaar mij wel zou liggen, wou er dus niet te veel geld aan spenderen.
Ik heb het instrument inmiddels een drietal maal bijgesteld en ik ben er nog altijd tevreden over. (de prijs in acht genomen.... )
Ik speel al dertig jaar basguitaar en heb destijds een Fender precision weggedaan omdat er geen mogelijkheden op waren en een
Fender Jazz-bas omdat hij te zwaar was vor de lange optredens van toen.
Ik ben inmiddels zover dat ik waarschijnlijk een Yamaha ga kopen die vier keer, of meer, zoveel kost. ( Fender bassen probeer ik steeds, en leg ze steeds weer terug.)
De Stagg speelt ondertussen verdomd soepel en is vederlicht.....zodat ik hem toch maar als reserve ga houden.
Zo zie je maar.

de wachter
5 februari 2005, 19:06
Als ge in belgie woont zijdde het al gewoon da ge in elke muziekwinkel omringd zijt door stagg.

Lemmie
7 februari 2005, 10:30
Heb ze in Duitsland ook al tegengekomen.