PDA

View Full Version : Marshall JMP 1987 van 1976?



Angel
25 januari 2005, 08:20
Kan iemand me een idee geven van de prijs van een Marshall JMP 1987 van 1976 en waar ik moet op letten als ik deze zou inruilen?

Thx

Mr.Bluesbreaker
25 januari 2005, 19:07
Ik zou toch zweren dat ik hier een mooi verhaaltje had neergezet :???:
Waar is dat nu weer heen? Wtf?

mmrizio
25 januari 2005, 19:29
In hetzelfde topic in Moderne versterkers. Topicstarter probeert het hier nu nog maar een keertje. Misschien krijgt hij er hier meer voor....

Dus de moderators hoeven zich ook niet te vervelen.

Maurice

Angel
26 januari 2005, 08:32
In hetzelfde topic in Moderne versterkers. Topicstarter probeert het hier nu nog maar een keertje. Misschien krijgt hij er hier meer voor....

Dus de moderators hoeven zich ook niet te vervelen.

Maurice

:lol: zoals jij het hier vertelt wil ik mijn marshall verkopen, maar ik wil er net één gaan kopen, dus :seriousf:

Bluesbreaker
26 januari 2005, 08:44
Waar slaat deze zin dan op?


waar ik moet op letten als ik deze zou inruilen?

heavy-metal-thunder
9 februari 2005, 13:08
Ik heb er tot vorige week één gehad, maar heb hem omgeruild voor een gitaar. Buiten de transfo was hij origineel en in mooie en goede staat.

Richtprijs :
- ik had een koper voor 625. Dus prijzen tussen 550 en 650.

Waar je moet op letten:
- geen gekraak van de pots
- enorm veel power en een ongelofelijke dynamiek;
- geen geruis;
- qua klank : met een strat moet het richting Hendrix klinken en met een Les Paul moet er Led Zeppelin uit rollen.

Waar je verder moet op letten :
- als de prijs boven de 600 is moet hij origineel of bijna volledig origineel zijn. Een exemplaar waar (onomkeerbare) modificaties zijn op losgelaten, moet de prijs gedrukt worden. Als er een mastervolume van gemaakt is, mogen er geen gaten geboord zijn.

Veel succes