PDA

View Full Version : Wie geeft me een TIP betreffende schouderband..?



superindo
24 januari 2005, 16:23
Goedemiddag mede gitaristen..

IK heb een vraag, misschien een hele stomme.., maar het zit zo. Ik speel al jaren op een akoestische gitaar maar deze heeft 2 "aansluitingen" voor de schouderband dus zonder problemen om te doen. Nu heb ik een Fender Akoustische gitaar op de kop weten te tikken echter die heeft maar 1 aansluitpunt voor de schouderband..... hoe zet ik nu de schouderband vast......?

Gr,

Azrael
24 januari 2005, 16:29
Met een schoenveter om de band en om je nek (JE GITAARNEK VOOR DE SLIMMERDS HIER!). Works fine here...... :-D

superindo
24 januari 2005, 16:32
?? ja en waar zet je die schoenveter aan vast dan..?

Bluesbreaker
24 januari 2005, 16:36
?? ja en waar zet je die schoenveter aan vast dan..?

Aan je schoen :???: :roll:

superindo
24 januari 2005, 16:53
ah goeie tip dank je ha ha.... kom op nou ff serieus...

Javaca
24 januari 2005, 16:54
Aan het uiteinde van je gitaarband natuurlijk.

http://i.b5z.net/i/u/1530927/i/Martin_Marquis_Guitar_Strap.jpg

Azrael
24 januari 2005, 17:00
ah goeie tip dank je ha ha.... kom op nou ff serieus...

:roll: Wakker worden! :roll:

superindo
24 januari 2005, 17:08
ah ok, en dan dus op de e.e.a manier vastzetten..?

superindo
24 januari 2005, 17:15
ha ha Azrael, maandagmiddag, zwaar weekend achter de rug ha ha dan krijg je dat he.. maar goed thanks! maar zit dat niet in de weg trouwens dan, lijkt me nou niet errug prettig spelen maar ja ik ga wel wat proberen..

Azrael
24 januari 2005, 17:17
ha ha Azrael, maandagmiddag, zwaar weekend achter de rug ha ha dan krijg je dat he.. maar goed thanks! maar zit dat niet in de weg trouwens dan, lijkt me nou niet errug prettig spelen maar ja ik ga wel wat proberen..

Nee , je hebt er geen last van. Een akoestische gitaar is echter toch vooral bedoeld om zittend te spelen als je het mij vraagt. Speelt ook gewoon lekkerder.

superindo
24 januari 2005, 17:23