PDA

View Full Version : London of Soundcity gezocht



Marc Oblivian
24 januari 2005, 14:32
Hoi,

Beetje raar topic wellicht, maar de andere gitarist in onze band zoekt een London of Soundcity top.
Het hoeft geen mooie top te zijn, maar hij moet wel technisch in orde zijn ivm optredens
Als jullie wat weten te staan, dan hoor ik het graag!

Marc

matto
24 januari 2005, 15:35
volgens mij staat er een bij guitar center in wierden. (www.guitar.nl) :P

Jeroenvanhulsteijn
24 januari 2005, 15:40
www.tools4tones.nl heeft een DEA250 staan geloof ik.

AutoStatic
24 januari 2005, 16:39
Hou er wel rekening mee dat dit twee best wel verschillende versterkers zijn. En die bij Tools 4 Tones is een van de laatste series, zou ik zelf geen €400,- voor neerleggen.

andy
25 januari 2005, 10:16
Hoi,

Beetje raar topic wellicht, maar de andere gitarist in onze band zoekt een London of Soundcity top.
Het hoeft geen mooie top te zijn, maar hij moet wel technisch in orde zijn ivm optredens
Als jullie wat weten te staan, dan hoor ik het graag!

Marc

Er is een groot verschil tussen London City en Sound City, vergis je niet.
Een London City kun je nog wel eens goedkoop op de kop tikken. Sound City, waarschijnlijk niet. Dat is de direkte voorloper van Hiwatt en een echte klassieker.

Succes er mee.

Marc Oblivian
25 januari 2005, 10:20
Senks!! :)
Heb al wat opties lopen...effe afspraakjes maken en dan gaan we maar wat testen lijkt me (oordopperts mee) :-D

Marc Oblivian
25 januari 2005, 10:21
Senks!! :)
Heb al wat opties lopen...effe afspraakjes maken en dan gaan we maar wat testen lijkt me (oordopperts mee) :-D

1959SLP
1 februari 2005, 06:21
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=46656&item=3779350371&rd=1

hoeft ie niet lang over na te denken lijkt mij :wink: Wat betreft die oordopperts, dat valt wel mee. Het is een gewone cleane eindversterker. Pedaaltje ertussen en aan em. Ook op zachtere volumes blijft ie goed klinken. Beste is natuurlijk een 4* 12" eronder.

btw, ik hou de mijnes toch maar 8-) , ze worden zeldzaam.

Nielsje
1 februari 2005, 11:21
Big one zwolle heeft ee nzwarte voor 500 (!!!) euri staan
Soundhouse Hoogeveen een groene voor 350 dacht ik, maar die ziet er ook strak uit.

Nu we hier toch mee bezig zijn..weet iemand nog een LC (groen) 4 x 12?

Marc Oblivian
1 februari 2005, 12:39
Senks guys!
We hebben er zaterdag 1 op de kop weten te tikken.
Een London city 100 watter. Zwart...helaas niet groen dus.
Er staat SEA 100 op (geen DEA dus) en iets van Superamplifier ofzo.
Logo is eraf. Zitten wel vrijwel ongebruikte buisjes in.
In de oefenruimte op 4 in het 2-kanaal (sensitive/meer volume dan het eerste kanaal) geprobeerd met een LP en een Boss SD-1 pedaal (en een 4x12 cab). ROCK 'N ROLL!!!!!!!!
Per kanaal overigens een bass/bright switch.
Kostte 150 Euro :-D

ieme
15 februari 2005, 23:52
wil ie em ook kwijt?

:lol:

ieme

Marc Oblivian
16 februari 2005, 09:44
Nope...
Hij staat nu btw bij de versterkerdoctor....had een beetje raar piepend geluid...effe checke dus... :)
Hij is sowieso van de band (met z'n 3-en betaald), maar in gebruik bij de andere gitarist, dus niet mijn call :)
Er stond er nog 1 in IJmuiden te koop geloof ik (helemaal nagekeken en goede/nieuwe buizen, maar wel 250 E)...mail naar rijs006@wxs.nl (ik ken hem verder niet hoor...)

Marc Oblivian
16 februari 2005, 09:44
Nope...
Hij staat nu btw bij de versterkerdoctor....had een beetje raar piepend geluid...effe checke dus... :)
Hij is sowieso van de band (met z'n 3-en betaald), maar in gebruik bij de andere gitarist, dus niet mijn call :)
Er stond er nog 1 in IJmuiden te koop geloof ik (helemaal nagekeken en goede/nieuwe buizen, maar wel 250 E)...mail naar rijs006@wxs.nl (ik ken hem verder niet hoor...)

taylor
16 februari 2005, 11:23
die prijzen van london city worden ook steeds gekker op ebay duitsland stond er laast 1 op voor 505 euro met nog 1 dag te gaan ofzo.

zag er wel goed uit, maar 505 euro!

ik heb vroeger iets van 3 gehad, 1 heb ik zelfs(kwaad) in 1 container geflikkerd bij ons oefenhok toen der tijd,ding bleef maar opblaze :)

ik kocht ze toen voor 100 gulden ofzo,heb nog steeds een dea 120

ieme
16 februari 2005, 15:29
Er stond er nog 1 in IJmuiden te koop geloof ik (helemaal nagekeken en goede/nieuwe buizen, maar wel 250 E)...mail naar rijs006@wxs.nl (ik ken hem verder niet hoor...)

Ja die heb ik gemailt, hij beweert dat het een Soundcity is:

"Er staat op SAE100 Amplifier. Het is geen london city."

Maar volgens mij ook geen soundcity, een powercity zou nog kunnen...
hij vraagt 250 euro en dan zit er een zelfbouw behuizing omheen...

doen?

Marc Oblivian
16 februari 2005, 16:16
Haha...als het echt een Soundcity is wel ja. :-D
Die jongen verkoopt trwns ook lefthandgitaren en wat aanverwante artikelen, dus wellicht heeft hij er wel verstand van...
Maar goed...ook als het geen Soundcity is, lijkt het me een redelijke prijs (zeker als je de prijzen van sommige andere Londoncities enz ziet).
Lijkt me dat je het wel kan doen. :)
Ohja: hij is niet van hemzelf, maar verkoopt hem voor iemand anders...
Altijd leuk...een ragversterker

Marc Oblivian
16 februari 2005, 16:21
Haha...als het echt een Soundcity is wel ja. :-D
Die jongen verkoopt trwns ook lefthandgitaren en wat aanverwante artikelen, dus wellicht heeft hij er wel verstand van...
Maar goed...ook als het geen Soundcity is, lijkt het me een redelijke prijs (zeker als je de prijzen van sommige andere Londoncities enz ziet).
Lijkt me dat je het wel kan doen. :)
Ohja: hij is niet van hemzelf, maar verkoopt hem voor iemand anders...
Altijd leuk...een ragversterker

Marc Oblivian
17 februari 2005, 10:55
Je kan altijd effe kijken toch?
Tis niet duur lijkt mij en als ie verder goed is....

Marc Oblivian
17 februari 2005, 10:56
Je kan altijd effe kijken toch?
Tis niet duur lijkt mij en als ie verder goed is....

Marc Oblivian
17 februari 2005, 10:57
Ja....da's leuk...nu staan ze er allemaal...fijn zo, dat forum :-?

AutoStatic
17 februari 2005, 21:46
Niet doen, veel te duur. Ga dan voor een originele.