PDA

View Full Version : prijs van PRS'en



Traai
24 januari 2005, 13:37
ik had vanmorgen al een nieuwe topic geopend maar ik zie dat ie weg is.

Anyway, het ging erover of iemand mij wat kon bijbrengen hoeveel een goedkope PRS kost, hoeft geen SE te zijn. Want er zijn hier een aantal mensen met een PRS, toon me jullie foto's en prijs, zou cool zijn

Thanks

Anders Destium
24 januari 2005, 13:46
er staan er een aantal op www.gitaarmarkt.nl

nieuw:
www.musik-produktiv.de
www.purpleguitars.nl

R. Flagg
24 januari 2005, 14:01
Vreemd dat ie weg is, dus nogmaals mijn antwoord.

Ik heb van de zomer 2004 een prs gekocht van iemand van het forum www.birdsandmoons.com maar een forum waar ook veel wordt aangeboden is www.thegearpage.net. Hier zitten volgens mij allemaal liefhebbers met te veel geld, en een zeer groot gat in hun hand wat vaak resulteert in mooie aanbiedingen. Het zijn ook zeer relaxede mensen zover mijn ervaring rijkt. Vaak zie je hier dan ook mooie prs worden aangeboden voor rond de 1500 dollar wat neerkomt met shipping en belasting op minder dan 1650 euro zeker met de huidige koersen is het erg aantrekkelijk om wat te kopen in de usa.

Voor mijn gitaar was ik ongeveer 1650 euro kwijt en naar mijn idee een koopje.
Pica mogen jullie knippen en plakken ik weet namelijk niet hoeveel mensen breedband hebben en btw ik ben te lui om te verkleinen.
home.quicknet.nl/qn/prive/souguir/prs.jpg

Een leuke goedkope prs is de soapbar SE. Ik heb daarnaast de SE tremonti en santana geprobeerd en hoewel ik dit hele leuke gitaren vond is er zeker in deze prijsklasse genoeg leuks te krijgen wat misschien wel beter dan deze 2 modellen is.

Anders Destium
24 januari 2005, 14:13
Die fora zijn inderdaad de moeite waard, al heb ik steeds geen geld als daar weer wat moois wordt aangeboden :-(

P****Fred
24 januari 2005, 14:55
ik heb mijn McCarty nieuw gekocht bij www.wildwoodguitars.com

2299 $ excl belasting --> was toen 2300 € (incl. verzending belasting etc.)
is nog steeds veel geld, maar het is een 10-top en hij heeft bird inlays, wat de prijs omhoogduwt

heb geen idee wat hij hier ongeveer zou gekost hebben, maar het zal iig heel wat meer zijn...

bij willcuttguitars.com en magdonmusic.com kan je ook PRSi hierheen halen aan goeie prijzen...

SilverFoo
24 januari 2005, 15:53
Als je het prs model mooi vind, maar het is je te duur, kijk dan eens naar de london city hurrica (meen ik) of vintage vrs gitaren.... ook heel grappig voor mensen met een beperkt budget (hoewel de london city nog wel bijna 800 euro kost).

Anders Destium
24 januari 2005, 16:05
De goedkopere Deans zijn ook erg de moeite waard als je budget niet al te groot is en je wilt een goede en mooie gitaar!

Random_hero
24 januari 2005, 16:11
De goedkopere Deans zijn ook erg de moeite waard als je budget niet al te groot is en je wilt een goede en mooie gitaar!
+1

Traai
24 januari 2005, 17:38
ja maar het is niet iets voor meteen denk ik ... het is gewoon een plan op langdurige schaal dat ik nu ff aant uitrekenen ben.

Mss zijn die Dean's wel goed maar ik wil gewoon in mn leven zeker es een PRS bezitten (ook graag een flying v, een hollowbody en mss een gretsch :))

Traai
24 januari 2005, 17:38
ja maar het is niet iets voor meteen denk ik ... het is gewoon een plan op langdurige schaal dat ik nu ff aant uitrekenen ben.

Mss zijn die Dean's wel goed maar ik wil gewoon in mn leven zeker es een PRS bezitten (ook graag een flying v, een hollowbody en mss een gretsch :))