PDA

View Full Version : prijs van PRS'en



Traai
24 januari 2005, 10:18
Hoi Guys,

ik zie op de familiefoto's dat er wel wat gitaristen hier zijn die een PRS bezitten. Ik ben echt verliefd op deze gitaren maar aangezien ik student ben heb ik echt het geld niet om zo'n eente kopen nu.

Anyway, mn vraag was eigenlijk voor hoeveel kan ik een PRS kopen, geen SE edition ... welk zijn de goedkoopste en wat is de prijs daar ongeveer voor?

Foto's altijd welkom ...

Groeten en bedankt

TMKXL
24 januari 2005, 10:21
Je kan beter tweedehands gaan zoeken. Ze kosten nieuw meestal rond de 2700 Euro.

Traai
24 januari 2005, 10:22
Je kan beter tweedehands gaan zoeken. Ze kosten nieuw meestal rond de 2700 Euro.

ook de CE ??? Ik dacht dat die iets goedkoper waren ...

R. Flagg
24 januari 2005, 10:31
Ik heb de mijne in de zomer van 2004 gekocht via het forum www.birdsandmoons.com maar je zou ook kunnen kijken op www.thegearpage.net. Je vind daar regelmatig prs'en voor rond de 1500 dollar ruwweg zou je kunnen stellen dat als je hem dan naar nl laat verschepen je iets minder dan 1650 euro kwijt bent, zeker met de huidige koers zal de prijs meevallen.

Ook kan je via ebay.com wel het een en ander vinden maar ik vind de communicatie via een forum wat prettiger omdat je meestal ook van andere reacties leest over de betreffende gitaar.

Hier een foto btw
home.quicknet.nl/qn/prive/souguir/prs.jpg

Traai
24 januari 2005, 10:36
En welkeen is dat van jou? Hoeveel heb jij betaald als ik vragen mag ???

Ik woon in België maar dat maakt niet zoveel uit zeker qua verzendingskosten?

Naja, het is zeker niet voor direct ... maarik wil in mn leven gewoon zeker es een PRS bezitten liefst een singlecut maar een andere zou ook goed zijn. En ook heel graag een Gibson, maybe Flying V,vind die wel cool hangen :)