PDA

View Full Version : Welke Ibanez voor 400 euro???



FerdiV
23 januari 2005, 22:34
Ik ben nog een beginner, maar ik wil meteen een redelijke gitaar kopen. Mijn budget is 400 euro en wil graag een Ibanez.

Maar er zijn zoveel series dat ik er gek van wordt, wat is de beste Ibanez voor 400 euro?

FerdiV

Orpheo
23 januari 2005, 22:38
wat voor stijl wil je spelen??
wat zijn (ongeveer) je favo bands??
wil je met of zonder trem??
weet je al ongeveer wat voor sound je wilt??


:wink:

FerdiV
23 januari 2005, 22:38
Sorry voor de dubbele post, maar de series die mij wel wat lijken zijn:

SZ
SA/GSA
S
RG/GRG/GRX
EDR

Dus nu is de vraag, wat is de beste Ibanez voor 400 euro uit een van deze series? :P

FerdiV

Kasper
23 januari 2005, 22:40
Ik ben nog een beginner, maar ik wil meteen een redelijke gitaar kopen. Mijn budget is 400 euro en wil graag een Ibanez.

Maar er zijn zoveel series dat ik er gek van wordt, wat is de beste Ibanez voor 400 euro?

FerdiV

Waarom een Ibanez als je zelfs niet weet welke? Raar om zo op zoek te gaan naar een gitaar. Er zijn andere merken met dezelfde eigenschappen als die van Ibanez.

Verder zou je er misschien goed aan doen om wat meer info te geven wat je nodig hebt, of graag zou willen spelen van muziek. Heb je een floyd rose nodig? Of liever een vaste brug?
Indien je beginner bent is een trem waarschijnlijk niet aan te raden.

FerdiV
23 januari 2005, 22:43
wat voor stijl wil je spelen??
wat zijn (ongeveer) je favo bands??
wil je met of zonder trem??
weet je al ongeveer wat voor sound je wilt??


:wink:

Ik wil graag Punk-Rock/Rock spelen, mijn favoriete bands zijn: Yellowcard, Jimmy Eat World, Green Day, Blink 182, Franz Ferdinand, Good Charlotte, The Hives, Joe Satriani, The Killers, Story of the Year en Sugarcult (ik luister nog al veel muziek).

Met of zonder trem? Zou ik niet weten :D Doe maar wel.

FerdiV

FerdiV
23 januari 2005, 22:45