PDA

View Full Version : Gitarist Aangeboden - (Skate) Punk - Arnhem - Doetinchem



AART
23 januari 2005, 20:16
Jaja,

De zoveelste.

Ik ben 16 jaar, speel al heel wat jaartjes gitaar, ben een strakke rythmgitarist. Invloeden: Pennywise, Bad Religion, Green Day, Metallica etc. etc.
Heb je nog een gitarist nodig of zoek je als zanger of drummer een gitarist en nog wat mensen om een band te beginnen, pm of mail.

Zal wel weer niks uithalen
:lol:

AART
20 februari 2005, 21:53
dammit, ik vind echt geen drol hier in de omgeving :-(

JeStO
22 februari 2005, 18:30
eeejz aart ik speel ook gitaar ( hier heb je natuurlijk geen flikker aan). maar ik zag dat jij ook in didam woonde. (dus zeg niet dat er geen flikker te doen is in de omgeving). Mijn naam is Jesse Mom en ben 14 jaar. ik ben net zelf een band begonnen en helaas, aan gitaristen hebben we cker geen gebrek ( we hebben er maar leifst 3) maar ik wil toch eens weten wie je nou eigenlijk bent. meschien ken ik je wel van gezicht ( want zo groot is didam nou ook weer niet)
stuur ff een mailtje naar momjeese@hotmail.com

oke thnx

JeStO

AART
2 juli 2005, 10:50
BUMP.

Zoek nog steeds.

wiltin
20 juli 2005, 16:38
Hmmm als je het niet erg vind om in een beginners band te stappen..
Muzieksteil..alla HIM, Nightwish etc...dus meer de Metal /Powermetal richting op.. is de band van mn dochter mischien wel wat.. leeftijden varieeren van 14 tot 17 jaar .... zal haar eens vragen daar zij op zoek zijn naar een nieuwe gitarist

AART
18 augustus 2005, 11:39
mwa, dat is net ierts te metal voor mij.
Naja, verder zoeken dan maar. :(

Embryoyo
24 augustus 2005, 19:03
mwa, dat is net ierts te metal voor mij.ierts? :???: :-? :sneaky:

Jax
24 augustus 2005, 19:15
mwa, dat is net ierts te metal voor mij.ierts? :???: :-? :sneaky:

Embryoyo? :???: :-? :sneaky:

-> :wink:

Embryoyo
24 augustus 2005, 22:18
http://www.bizarreleprous.cz/rompeprop_embryoyo.mp3

8) 8-) :cool:

AART
25 september 2005, 19:37
hmm, herrie, heb al band btw.

Fluffy
26 september 2005, 08:41
eeejz aart ik speel ook gitaar ( hier heb je natuurlijk geen flikker aan). maar ik zag dat jij ook in didam woonde. (dus zeg niet dat er geen flikker te doen is in de omgeving). Mijn naam is Jesse Mom en ben 14 jaar. ik ben net zelf een band begonnen en helaas, aan gitaristen hebben we cker geen gebrek ( we hebben er maar leifst 3) maar ik wil toch eens weten wie je nou eigenlijk bent. meschien ken ik je wel van gezicht ( want zo groot is didam nou ook weer niet)
stuur ff een mailtje naar momjeese@hotmail.com

oke thnx

JeStO

brpoertje van robin ? zag jullie vorig jaar paranoid spelen

wardt
8 oktober 2005, 01:58
Hey lennart :) jij hier? :)

AART
15 oktober 2005, 23:49
jep, ik hier....


ben onderhand dikke gearslut geworden hier...

AART
7 november 2005, 18:55
btw, heb alk wat waar ik mee aan het beginnen ben maar extra band is altijd welkom.

iemand ideen?