PDA

View Full Version : mijn beginners gitaar



elie
23 januari 2005, 12:57
ik heb mijn eerste gitaar gekocht vrijdag de Ibanez IJv50 Jam pack van 175 EUR
alles wat ik nodig had zat erin een tuner, zak, plectrums en natuurlijk een gitaar ik wou al lang een nieuwe gitaar kopen sinds ik zes maanden geleden een egmond kocht op een rommelmarkt voor 16 EUR ik weet dat de ibanez V50 niet direct een gitaar is waarvan je moet verwachten dat ze even goed is als fender ofzo

nu vrag ik mij af of dit een goed e gitaar is om mee te beginnen aangezien ik maar een 200 EUR zuurverdiend spaargeld had en absoluut geen tweedehandse wou

Azrael
23 januari 2005, 13:05
Grappig......eerst kopen dan vragen... :razz:

elie
23 januari 2005, 13:10
ja ik ben wat impulsief maar hij klonk zo mooig en ik dacht als ik het vraag op de site zullen ze me zeggen dat ik beter een gitaar kopen kopen van 350 EUR en dat vindt ik teveel om te beginnen

Azrael
23 januari 2005, 13:41
ja ik ben wat impulsief maar hij klonk zo mooig en ik dacht als ik het vraag op de site zullen ze me zeggen dat ik beter een gitaar kopen kopen van 350 EUR en dat vindt ik teveel om te beginnen

Dus waarom dan je vraag? Gewoon spelen op dat ding en niet lullen! :-D

Tsumi
11 februari 2005, 21:00
Op zich wil ik de vraag van ellie herhalen, want ik wil namelijk mijn gitaarspel weer oppakken, ik heb ongeveer 1 jaar klassieke gitaarles gehad tot ik 10 was ofzo, nu ben ik 20, en wil ik weer gaan beginnen met gitaarspelen.
Een aantal vrienden van me zijn net begonnen met een band, en het lijkt me leuk om mee te kunnen doen als ik het weer een beetje onder de knie krijg.

Ik wil graag een electrische-akoustische(?) gitaar, ik weet niet of dat in het jargon zo heet, maar ik bedoel een akoustische gitaar met daarin een aansluiting vor een versterker.

Mijn vraag:
Wat is een goede startersgitaar? Mijn budget is ongeveer 250 euro.

Ik het al gehoord van starterskits met versterkers en een tas enzo in een pakket, maar in een versterker ben ik voorlopig nog niet geinterreseerd.
Alsvast bedankt voor jullie reacties