PDA

View Full Version : Laatste creatie, instrumentale slowblues



stimmt
22 januari 2005, 22:22
Ik zou graag een reactie hebben op mijn meest recente nummer:

http://www.geocities.com/stabdogg/track3.mp3
Rechter muisknop, save as

Ik speel nu 2 maanden elektrisch (2.5 jaar akkoestisch)
Laat wat horen bitte

Azrael
22 januari 2005, 22:26
Klinkt als een Ibanez met chorus en delay?

Ik vind je spel erg mooi! Zo zou ik ook willen kunnen spelen.....beetje Vai achtig...

Deze gaat mijn iPod op 8-)

The_RockeR13
22 januari 2005, 22:26
kan hem niet downloaden

stimmt
22 januari 2005, 23:04
bedankt azrael voor je reactie.
het is een strat door mijn marshall tsl 122 en dan een ingebouwd effect op de boss br-864, en dat is idd een chorus + korte delay

De site is nu ff niet beschikbaar nee (kutgeocities) maar dat zal binnen een uur verhlopen zijn

Jax
23 januari 2005, 07:16
Hee Stimmt,

Lekker nummer joh! Ik vind het alleen een beetje jammer da de backing bestaat uit twee afwisselende akkoorden (dat heb ik toch goed gehoord?) Het klinkt allemaal wel erg goed, maar het had van mij iets gevarieerder mogen zijn.

En trouwens, hoe krijg je die een beetje ruwe sound ongeveer tussen 1:36 en 1:54?

stimmt
23 januari 2005, 14:36
thanx jax, de backingi bestaat idd grotendeels uit 2 akkoorden, maar ik vind deze combinatie altijd relaxed :)

die ruwe sound, tja, dat is zo'n ingebouwd effect op de boss br-864. 'Claplead' heet ie. Dat effect gebruik ik over alle solo's in dit nummer hoor, alleen het stuk waar jij het over hebt is gewoon aardig snel gespeeld

Jax
23 januari 2005, 17:49
Dat effect gebruik ik over alle solo's in dit nummer hoor, alleen het stuk waar jij het over hebt is gewoon aardig snel gespeeld


Ja, ik zat al te twijfelen of ik het ook in de rest hoorde, maar ik dacht dat de rest een stuk milder klonk, maar waarschijnlijk was dit dan gewoon de manier waarop je het speelde, dat het een lekkere edgy sound gaf.

stimmt
23 januari 2005, 19:37
stimmt :P