PDA

View Full Version : Jackson RR3



Fatal Fairytale
22 januari 2005, 18:43
Ik zit erover te denken om mijn Epi explorer goth(met sd pearly gates bij de brug en benen topkam) te vervangen voor een jackson rr3..
dit omdat ik de hals van de epi niet echt bepaald fijn vind(te dik)

is dit een beetje een slimme ruil??

Cubensis
22 januari 2005, 18:45
als je de RR-3 lekkerder vind spelen en als t niet zo'n Bolt-on japanner is :)
gewoon doen wat je zelf t best vind

Swan
22 januari 2005, 18:56
gewoon op spelen....als je em fijner vind spelen is t n goeie ruil...
zowiezo vind ik de kwaliteit van de RR3 hoger dan epiphones

Fatal Fairytale
22 januari 2005, 19:09
als je de RR-3 lekkerder vind spelen en als t niet zo'n Bolt-on japanner is :)
gewoon doen wat je zelf t best vind

ik heb hier een dinky(bolt on japanner) en daar is niks mis mee, dus waarom zou er met een bolton jap rr3 iets mis zijn?

Swan
22 januari 2005, 19:26
cubje heeft iets tegen bolt on jacksons

Cubensis
22 januari 2005, 19:36
heb er niets tegen hoor...heb geen ervaring met de RR-3, wel met andere bolt on japanse jacksons en denk niet dat t een verbetering ofzo zal zijn voor 'm, maar omdat ie t vanwege de neck wil kan t wel ok zijn..

Fatal Fairytale
22 januari 2005, 19:38
heb er niets tegen hoor...heb geen ervaring met de RR-3, wel met andere bolt on japanse jacksons en denk niet dat t een verbetering ofzo zal zijn voor 'm, maar omdat ie t vanwege de neck wil kan t wel ok zijn..

daar gaat het ook puur om, de humbuckers en brug kunnen altijd nog vervangen worden mog het niet bevallen...en een alder body, 22 frets bolt-on hals met sharkfins en duncan designed elementen klinken niet heel slecht

Swan
22 januari 2005, 19:56
heb er niets tegen hoor...heb geen ervaring met de RR-3, wel met andere bolt on japanse jacksons en denk niet dat t een verbetering ofzo zal zijn voor 'm, maar omdat ie t vanwege de neck wil kan t wel ok zijn..

met welke dan wel?

Cubensis
22 januari 2005, 21:03
kelly

Swan
22 januari 2005, 21:29
dus omdat je n paar keer op die kelly van ben?? hebt gespeeld moet je in elk topic over Jackson afgeven over "'bolt on japanners"' ? (oh wacht ook op bolt on USAs)

Cubensis
22 januari 2005, 21:31
neehoor, ik zei alleen dat ik niet zeker weet of de RR3 een bolt on is...ben gewoon niet zo gek van de prijs kwaliteitverhouding...t zijn geen slechte gitaartjes verder ofzo...
denk alleen dat ie er qua kwaliteit niet superveel op vooruitgaat en dat ie er een bolt on versie van een neck through model voor terugkrijgt, maar als hij t een goeie gitaar vind, want zoals ik al zei heb ik geen ervaring met de RR-3, moet ie het doen, zeker als ie het model neck heeft wat hij zoekt...

pol
25 januari 2005, 11:06
de rr3 is een prima gitaar in die prijsklasse vind ik. de hals is nogal aan de platte kant, heel anders als die epiphone dus.

.ChiefRebelAngel.
25 januari 2005, 11:17
goede gitaar :wink:

Lacrymosa
25 januari 2005, 11:17
Er is helemaal nix mis met de jap series van Jackson, zijn echt goeie gitaren, alleen de brug wil bij extreem gebruik het wel is laten afweten, maar dat wordt alleen door alle ibz freaks geroepen en anders kan je die altijd nog vervangen door een Schaller, maar ik verwacht dat dat niet nodig zal zijn

Je zou wel kunnen kijken voor een RR5, die is wel duurder, maar heeft een tun-o-matic brug en is neck trough
en die Pinstripes zijn echt uber geil