PDA

View Full Version : Goede vangst!



Bigfoot414
22 januari 2005, 17:50
Ik ben blij!

Gisteren ff op mn ouwe stageadres geweest, waar ik intussen goede vrienden heb gemaakt met die mensen daar.

Nu is het zo dat een van de eigenaren mij al lang geleden een ouwe Ibanez strat had laten zien op zolder, best mooi dingetje maar een beetje erg stoffig.
Gisteren kwam het weer ter sprake, en hij ging hem dus ff van zolder af halen. De koffer zat onder het stof en muizenguano, maar ik heb em toch maar meegenomen.

Het is een Vintage White stratje, uit 1975. Gisteren ff nieuwe EB Slinkys erop gezet en ff gespeeld.
Klinkt niet verkeerd, hoewel ik een Tele gewend ben. Maar ik heb em ook nog niet getest op een buizenamp, dus dat scheelt ook weer.
Voor die leeftijd (bijna 30 jaar) ziet ie er nog goed uit, nagenoeg geen fretsijtage. Alleen wat butjses en krasjes.

Ik liep al lang met het idee rond om een basgitaartje aan te schaffen om 'mee aan te klooien'. Donderdag in de gitaarshop een Richwood P-bass getest. Leuk ding voor die prijs (E150).
Vandaag kon ik me niet bedwingen. En mn pinpas was al door de gleuf gehaald voor ik er erg in had.

Dus ik heb in twee dagen 2 gitaren erbij. :-D :-D

Mijn weekend kan niet meer stuk :D

wietse
22 januari 2005, 17:57
heel mooi !, die oude ibbies zijn vaak erg goed , zolang hun eigen naam er maar opstaat en niet custom e.d daar zat echte rotzooi tussen.
zomaar gekregen ? , mazzelaar !

foto's????!!!!