PDA

View Full Version : effectloop op een Marshall Guv'nor



guvnor
24 juni 2002, 13:19
Ik heb een oude Marshall Guv'nor (overdrive pedaal), die zwarte met rode strepen. Deze beschikt over een effectloop, maar hoe moet ik dat zien? De effectloop op mijn amp heeft een send en return, maar deze heeft maar 1 jack. Ik durf niet te veel te experimenteren, bang dat ik de boel opblaas...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: guvnor op 2002-06-24 13:20 ]</font>

guvnor
27 juni 2002, 20:05
Is er dan iemand die weet waar ik een handleiding hiervoor kan vinden?

Dionyios
27 juni 2002, 21:31
Probeer eens een mailtje te sturen naar Marshall...

plusminus
28 juni 2002, 00:22
Ik heb dit pedaal ook
gebruik het niet veel ,maar volgens mij is het geen effect loop ,maar je kan er bijvoorbeeld een stemapparaat op gooien ,wel is het dan zo dat je je pedaal continue aan moet hebben staan als je geluid wil hebben. je kan hem ook gebruiken om clean in een andere versterker te gaan dan wanneer je je guvnor aan hebt.

guvnor
28 juni 2002, 08:55
Op 2002-06-28 00:22, schreef plusminus:
Ik heb dit pedaal ook
gebruik het niet veel ,maar volgens mij is het geen effect loop ,maar je kan er bijvoorbeeld een stemapparaat op gooien ,wel is het dan zo dat je je pedaal continue aan moet hebben staan als je geluid wil hebben. je kan hem ook gebruiken om clean in een andere versterker te gaan dan wanneer je je guvnor aan hebt.


OK THNX! Ga wel effe wat uitproberen.