PDA

View Full Version : Zoiets als deze Jackson.



BartL
21 januari 2005, 19:58
http://www.geocities.com/metlguitarplayer/guitars.jpg

BartL
21 januari 2005, 19:58
Zie rechts, een jackson limited edition 1988. Ik heb op deze gitaar gespeeld...en dat beviel me eigenlijk wel :o

Nu vroeg ik me af; wat zijn goede gitaren, met ongeveer zo een neck EN een floyd (oid) die van goede kwaliteit zijn, maar niet al te veel kosten. Iemand misschien enig idee? Ik heb veel gelezen over dinky's en Kelly's...maar heb echt geen idee wat voor kwaliteit het is en aan welke 2dehands prijzen ik dan moet denken. Als ik er eentje koop (ALS), gebruik ik hem denk ik voor stukjes Van Halen enzo...dat begin ik opeens best leuk te vinden :)

Moest dus wel eentje zijn die een beetje goed is af te stellen.

(Die 1988 kostte ooit 5000 gulden nieuw...zoveel ga ik dus sowieso niet uitgeven.)

Cubensis
21 januari 2005, 20:00
Charvel ...
een model 3 ofzo (ongeveer vergelijkbaar met dat, ook met floyd) is iets van 250-300 2e hands wel te vinden als ze aangeboden worden


http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=33469
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=35139

vulvasonic
21 januari 2005, 20:14
Zoiets is goed en goedkoop. Zeker als je die van mij wil overkopen, want ik moet 'm helaas weg doen.

http://www.fretsguitarcentre.co.uk/media/RG570EX.gif

Maiden Michiel
21 januari 2005, 21:29
Waarom doe je hem weg dan?>

Anders Destium
21 januari 2005, 21:32
Omdat hij stinkt (JK :D )

Die RG570EXen zijn erg fijne gitaren!

Dit zou een optie kunnen zijn
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=35682


Maar deze is helemaal de bom lijkt me als je zoiets zoekt, hij heeft alleen geen floyd :

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=35578

En deze natuurlijk 8-)

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=35667

BLOK182
21 januari 2005, 22:15
Charvel Model 4-5-6 moet je hebben!

vulvasonic
21 januari 2005, 22:45
Waarom doe je hem weg dan?>

Omdat ik kort geleden een Gibson heb gekocht waar ik helemaal geen geld voor had. Ik moet daarom o.a. deze gitaar verkopen. Nou heb ik genoeg gitaren om eventueel te verkopen, maar deze gitaar ligt te verstoffen.
Ik heb 'm drie jaar terug gekocht omdat ik op dat moment van plan was een bandje te beginnen met 3 gitaristen waarbij we flink gebruik zouden maken van een tremolo. Dat bandje is er nooit van gekomen.
En voor het andere werk speel ik liever op een gitaar met een dikke hals en dikkere snaren. Die gitaar past gewoon voor geen meter bij wat ik doe.

Desalniettemin vind ik het jammer dat ik 'm weg moet doen, want ik vind het echt een bloedmooie gitaar om te zien. Ik speel er alleen nooit op.

BartL
22 januari 2005, 17:56
Die charvell 475 dlx...is dat iets? :-?

Ik heb echt de balle verstand van die gitaren...

En die Ibanez RG570 van Vulvasonic?

BartL
26 januari 2005, 23:08
http://www.netzmarkt.de/thomann/smb_suche.html?sn=27c4ae1db78adedd6e220dc180399629&FOLLOW=1&SUCHBEGRIFF=ibanez+rg1570&HERSTELLER=&PREIS1=&PREIS2=&ABTEILUNG=&iwid=1&SUCHBEGRIFF=rg1570
Wat is het verschil tussen deze gitaren? :-? Wat is nou de echte opvolger van de RG570?

Diedo
26 januari 2005, 23:15
het enige verschil is de kleur. het zijn allemaal de opvolgers van de RG570. Ik speel naar volle tevredenheid op een RG570. lekkere hals, maar mag van mij misschien wel ietsje minder breed. verder is de hals heerlijk plat. trem blijft ook goed gestemd. als ik jou was zou ik zeker eens informeren naar die RG van de vulvasonic.

Orpheo
26 januari 2005, 23:25
of gewoon op zoek naar een charvel....??

ideetje?

imo zijn de model 5/6 en de 650/750 stukken beter dan die ibanezzen (iig, even goed, als neit beter) en ze hebben meer " karakter" dan die ibanezzen....




(dont get me wrong...ibanezzen zijn goed...maar ik vind charvels beter/mooier :wink: )

BartL
26 januari 2005, 23:51
...en 2 keer zo duur?

Ik ga morgen een RG570 testen. Kan ik misschien (met een beetje mazzel) voor rond de 300 euro mee krijgen, maar dat weet ik nog allemaal niet zeker :) Misschien 350, misschien vraagt hij nog wel meer.

BartL
26 januari 2005, 23:54
het enige verschil is de kleur. het zijn allemaal de opvolgers van de RG570.
Maar dat verschil in kleur kost toch geen 230 euro? :-?

vulvasonic
27 januari 2005, 00:13
Dat is idd een belachelijk prijsverschil. Ik heb zelf ook zo'n belachelijk prijsverschil gehad met mijn RG570EX tov de RG570, maar tussen die twee gitaren zat een groter verschil. Niet in kwaliteit overigens, naar ik mag aannemen, maar wel in extra's zoals; een parelmoeren binding om de hals en sharktooth inlays en toch ook de (schitterende) kleur, want die was alleen voor de EX te krijgen.

Maw, je betaalt voor het uiterlijk, niets meer en niets minder.

renier
27 januari 2005, 12:35
wat jij zoekt is inderdaad een ouder model charvel/jackson, ofwel een Ibanez RG. beide zijn erg goede gitaren, alhoewel ik wat ibanez betreft de oudere exemplaren fijner vind.

puntje bij de meeste superstrats is wel dat de elementen over het algemeen eigen fabrikaat zijn, en meestal een baggergeluid geven. het strekt dus wel tot de aanbeveling die te wisselen

BartL
27 januari 2005, 16:15
Ik heb thomann eens een mailtje gestuurd...in m'n beste duits :o
Ben benieuwd.

Cubensis
27 januari 2005, 16:34
ze spreken daar gewoon engels hoor :D

BartL
27 januari 2005, 18:23
Net Getest. Erg leuk gitaartje en speelt best lekker. Floyd ontstemt absoluut niet. Actie is een beetje hoger dan mijn Fender, dat is wel jammer. Ik ga er dus nog zwaar over nadenken. Zijn vraagprijs is 400 euro. Ik heb hem al gezegd dat ik hem voor die prijs niet hoef :)

*PIeker*

gibls6
28 januari 2005, 18:56
Zoiets is goed en goedkoop. Zeker als je die van mij wil overkopen, want ik moet 'm helaas weg doen.

http://www.fretsguitarcentre.co.uk/media/RG570EX.gif

en wat vraag je ervoor?????????????

BartL
4 april 2005, 02:09
Wat is nou eigenlijk een nette/normale2dehands prijs voor een (respectievelijk) Model 4, 5 en 6? Vind ik niet echt.

BartL
4 april 2005, 02:36
blubbel

MegaDrive
4 april 2005, 09:59
Ik heb een tijdje geleden mijn Ibanez Petrucci signature geruild tegen een Charvel 550XL. Qua waarde was dat voor mij misschien niet zo'n geweldige deal, maar ik heb nu wel een veeel betere gitaar, terwijl die Ibanez toch wel in de hogere regionen van RG's zit. Damn, die Charvel is echt superdegelijk in alles en dat voel je meteen als je hem in je handen hebt. Er werd in eerste instantie 600 euro voor gevraagd, maar ik heb ze met effen finishes al een stuk goedkoper langs zien komen. Ik wist het wel als ik jou was!

ToTaL FaKe
4 april 2005, 12:53
misschien is een peavey wolfgang wat voor je? :-D

check me sig

BartL
4 april 2005, 13:13
Jah...wat voor hals heeft zo een Wolfgang nou eigenlijk? Is dat ook zo een platte plank of issie boller? Ik ben nu dus rond aan het kijken naar een platte, ongelakte hals :)

Snuiter
4 april 2005, 13:43
Heartfield, Ibanez RG o.i.d.

ToTaL FaKe
4 april 2005, 13:46
Jah...wat voor hals heeft zo een Wolfgang nou eigenlijk? Is dat ook zo een platte plank of issie boller? Ik ben nu dus rond aan het kijken naar een platte, ongelakte hals :)

nou hij is niet plat, maar ook niet egt bol. hij zit er tussen in, maar snel is hij wel. Ook is hij ongelakt :)

BartL
4 april 2005, 14:21
...maar k wil een platte :razz:

Dan valt Wolfie vooralsnog dus af.

BartL
4 april 2005, 14:34
...maar k wil een platte :razz:

Dan valt Wolfie vooralsnog dus af.
Ik heb naar een verkoper op MP gemaild met de vraag uit welke serie deze gitaar komt. Hij zegt dat het een "Art serie Model 4" is...ik heb er geen bal verstand van, jullie?:razz: Oftewel: Klopt dat?
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/2/40687.jpg
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/3/40687.jpg

Ibanez RuleZ
4 april 2005, 15:34
nou, t is volgens mij een gewone model 4. ziet er wel netjes uit trouwens.

Harrald

BartL
4 april 2005, 16:01
Hmmmm...dus een model 4, klinkt leuk.

Wat is een normale 2dehands prijs?

Wormaap
4 april 2005, 16:32
Da's inderdaad een doodnormale Model 4.
Een normale 2ehands prijs zou een euro of 350-400 zijn schat ik zo. Voor mijn Model 6 heb ik 650 betaald inclusief koffer, maar dat bleek achteraf iets aan de hoge kant te zijn (600 is gebruikelijker) maar hij is elke cent waard :P
De elementen op een 4/6 zijn trouwens best wel ok, alleen de brug is behoorlijk slecht, maar je kan er zonder enige mods een OFR op leggen :)

BartL
6 april 2005, 02:46
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/2/43687.jpg

BartL
6 april 2005, 02:47
Is dit nou een RG570 of 370 :???:
Als ik naar de elementen kijk, moet het de 570 zijn...maar waar kan ik het nog aan zien?

Vampire
6 april 2005, 11:30
Is dit een beetje een redelijke gitaar?


http://www.muziekhandeljoosten.nl/contents/media/l_dxmg.jpg


Ik ben ook op zoek naar een Ibanez of een Jackson (liefst een Jackson) en ik kan deze gitaar voor een redelijk mooie prijs kopen. Is dit het waard? Ik heb iets gelezen op internet van een gebruiker die vond dat hij niet mooi helder was, door de 2 humbuckers, hoewel ik dat nu op mijn Yamaha ook heb en ik niet echt dat probleem ken... :???:

Ibanez RuleZ
6 april 2005, 12:55
bullshit verhaal, die gitaar is niets mis mee. Ik ben zelf bevooroordeeld, maar ibanez gitaren liggen minder lekker in de hand dan jacksons en voelen fragieler aan. Deze gitaar is denk ik een dxmg, http://www.jacksonguitars.com/gear/gear.php?op=3&partno=DXMG_Dinky. prima gitaartje. het leuke ten opzichte van ibanez is dat hij van alder (elzen) is, wat vind ik zelf, mooier klinkt dan het standaard basswood (lindehout) van Ibanez, klinkt voller. is wel wat zwaarder, maar dat komt te toon zwaar ten goede.

elementen is niets mis mee, EMG HZs zijn zeker kwalitatief gezien prima dingen, veel beter dan die stock rotzooi uit de gemiddelde gitaar in de klasse, zeker dan die van Ibanez.

wat moet ie kosten als ik vragen mag?

Harrald

Vampire
6 april 2005, 13:24
Nou, ik heb een bod van 325 euro gedaan, aangezien hij nieuw 538,- euro is. Die gast woont in nunspeet en ik ook, maar nu kreeg ik net weer een aanbod van een Jackson Dinky DX10 reversed head.

Die is geloof ik heel ietsje slechter, maar wel weer 50 euro goedkoper (als ik die ander al kan krijgen voor 325 dan...)
http://images.speurders.nl/images/66/6628/6628080_1.jpg


Nog meer feedback Ibanez RuleZ? Enig idee waar ik het beste voor kan gaan? Je hulp was al fantastisch.

BartL
6 april 2005, 13:34
http://static.marktplaats.nl/fotos/muziek/elektrgitaren/2/43687.jpg
Verkoopster weet ook niet welke het is... de 370 of de 570 :cry:

WheeEEelp! :-D

Vampire
6 april 2005, 13:41
klopt, daar had ik ook al op gereageerd :)

BartL
6 april 2005, 13:59
Lol...wisten we het nou maar :)


Edit: 't is een RG370. Nieuwprijs inclusief Cube 30 ligt onder de 750 euro. Kan dus geen RG570 zijn :cry:


En we zoeken weer lekker verder :razz:

Ibanez RuleZ
6 april 2005, 14:39
de dx10 is ietsje minder van kwaliteit dan de dkmg, verschil zit m voornamelijk in de hardware en dan wel de elementen. de duncan designed zijn gewoon minder dan de EMGs en naar ik weet is de bouwkwaliteit van de dkmg gewoon wat beter, zeg maar de lijn kwalitatief boven de dx serie. vergelijk ibanez rg320 met rg420.

beide gitaren zijn trouwens wel japans, wat een voordeel is boven de goedkopere (koreaanse) ibanezzen

dus wmb neem die dkmg

Harrald

Vampire
6 april 2005, 15:42
Het zijn een DX10 en een DXMG, niet een DKMG, maar anyway, ik zal proberen die DXMG te bemachtigen, vanwege de betere elementen.

Vampire
6 april 2005, 15:57
Lol...wisten we het nou maar :)


Edit: 't is een RG370. Nieuwprijs inclusief Cube 30 ligt onder de 750 euro. Kan dus geen RG570 zijn :cry:


En we zoeken weer lekker verder :razz:

Succes!

Ik denk dat ik toch maar een van die Jacksons ga kopen :)

Ibanez RuleZ
6 april 2005, 16:27
volgens mij is het wel een dkmg, de dxmg heeft een archtop, deze niet

Harrald

Ic3gl0vE
6 april 2005, 16:57
ik heb een ADX10D (dx10d met andere elementen) en dat is een erg fijne gitaar hoor. Speelt fijn, balans is goed, klinkt lekker, ziet er mooi uit :)
Ik heb alleen wel een blokje hout achter de trem laten zetten, omdat ik stemmen met de floyd gewoon irritant vond. De floyd is trouwens wel stevig en als 'ie eenmaal gestemd was werd 'ie ook echt niet meer vals. Nu heb ik dus een gitaar met half-vaste brug (ik kan nog wel diven) die nooit ontstemt :)

Vampire
6 april 2005, 17:29
@ IbaneZ RuleZ: Zou kunnen hoor, dan heeft die gast het gewoon verkeerd. Bedankt voor je pm nog trouwens.

@ Ic3gl0vE:
Bedankt voor de informatie. Ik dacht al wel dat die Jackson's wel een goede tremolo hadden.

Handig hoor, dit forum met zoveel mensen die kennis van zaken hebben :)

Vampire
6 april 2005, 17:30
@ IbaneZ RuleZ: Zou kunnen hoor, dan heeft die gast het gewoon verkeerd. Bedankt voor je pm nog trouwens.

@ Ic3gl0vE:
Bedankt voor de informatie. Ik dacht al wel dat die Jackson's wel een goede tremolo hadden.

Handig hoor, dit forum met zoveel mensen die kennis van zaken hebben :)

Vampire
6 april 2005, 17:31
@ IbaneZ RuleZ: Zou kunnen hoor, dan heeft die gast het gewoon verkeerd. Bedankt voor je pm nog trouwens.

@ Ic3gl0vE:
Bedankt voor de informatie. Ik dacht al wel dat die Jackson's wel een goede tremolo hadden.

Handig hoor, dit forum met zoveel mensen die kennis van zaken hebben :)

Vampire
6 april 2005, 17:33
@ IbaneZ RuleZ: Zou kunnen hoor, dan heeft die gast het gewoon verkeerd. Bedankt voor je pm nog trouwens.

@ Ic3gl0vE:
Bedankt voor de informatie. Ik dacht al wel dat die Jackson's wel een goede tremolo hadden.

Handig hoor, dit forum met zoveel mensen die kennis van zaken hebben :)

ShaQ
6 april 2005, 17:59
volgens mij is het wel een dkmg, de dxmg heeft een archtop, deze niet

Harrald

NEE

De dkmg heeft een archtop, de dxmg niet.

ShaQ
6 april 2005, 18:03
Nou, ik heb een bod van 325 euro gedaan, aangezien hij nieuw 538,- euro is. Die gast woont in nunspeet en ik ook, maar nu kreeg ik net weer een aanbod van een Jackson Dinky DX10 reversed head.

Die is geloof ik heel ietsje slechter, maar wel weer 50 euro goedkoper (als ik die ander al kan krijgen voor 325 dan...)
http://images.speurders.nl/images/66/6628/6628080_1.jpg


Nog meer feedback Ibanez RuleZ? Enig idee waar ik het beste voor kan gaan? Je hulp was al fantastisch.

Vampire de DX series zijn de el cheapo gitaren van jackson, gewoon van kutkwaliteit. Die DXMG is een prima gitaar. GEWOON DOEN.

ShaQ
6 april 2005, 18:06
Ohja ff over de brug. Als het goed is zit er in die DXMG een JT580LP ik misbruik nu al 2 jaar een JT580LP en dat ding is zo stemvast als stemvork je kan er aan trekken rukken je kan em in je vriendin der kut stoppen maar hij blijft gestemd 8-)

Swan
6 april 2005, 18:09
DX10 is idd duidelijk minder.....DXMG is erg goed

Vampire
6 april 2005, 18:09
Sorry voor al de dubbelposts van eerder, ik heb een manier waarmee ik altijd kan controleren of de post er nou wel of niet staat, ookal krijg ik een error, maar die manier werkt nu niet kennelijk, excuus.

@ Shaq: Thx, ookal vind ik die laatste opmerking een beetje onnodig maar goed :-(

Ic3gl0vE
6 april 2005, 18:21
Ohja ff over de brug. Als het goed is zit er in die DXMG een JT580LP ik misbruik nu al 2 jaar een JT580LP en dat ding is zo stemvast als stemvork je kan er aan trekken rukken je kan em in je vriendin der kut stoppen maar hij blijft gestemd 8-)

die trem zit ook in mijn gitaar. mijn gitaar is niet van kutkwaliteit

Ibanez RuleZ
6 april 2005, 19:06
de dx10 is geen kutkwaliteit inderdaad, de JS serie is niet zo best, de dx is een slag beter... zelfde hardware kwa trem als de mg en professional serie, wat gewoon prima gitaren zijn, de dxmg is alleen een slagje beter.

over die achtop, my bad, ik zat inderdaad fout daarmee :), ShaQ had gelijk.

Harrald

ShaQ
6 april 2005, 19:09
Ohja ff over de brug. Als het goed is zit er in die DXMG een JT580LP ik misbruik nu al 2 jaar een JT580LP en dat ding is zo stemvast als stemvork je kan er aan trekken rukken je kan em in je vriendin der kut stoppen maar hij blijft gestemd 8-)

die trem zit ook in mijn gitaar. mijn gitaar is niet van kutkwaliteit

Hij had het over een DX10 toch? Ik weet het niet zeker maar er werd een gedeelte in India vervaardigd en die dingen waren echt slecht.. misschien heb jij dan de goede fase van de X10 series. Ik ben ook best wel verbaasd dat er op jouw x serie een jt580lp zit aangezien dit de duurste '' import '' brug is. Wel cool 8-)

Swan
6 april 2005, 19:09
misschien is de hardware wel t zelfde maar de gehele feel en afwerking is stukken minder...heb ooit zon RR-DX10 (ofzo...) gehad...was niet veel soeps

ShaQ
6 april 2005, 19:13
misschien is de hardware wel t zelfde maar de gehele feel en afwerking is stukken minder...heb ooit zon RR-DX10 (ofzo...) gehad...was niet veel soeps

Inderdaad ik had het niet beter kunnen verwoorden :) [/google]

Ibanez RuleZ
6 april 2005, 19:30
tja, dat mag ook wel, die DX is ook gewoon wat goedkoper. Maar tegenwoordig worden alle "imports" gewoon in Japan gemaakt, en dat komt volgens mij de kwaliteit wel ten goede

harrald

Swan
6 april 2005, 19:46
das waar, die RR van mij kwam uit Korea

Vampire
6 april 2005, 22:52
Dus samengevat:

Ik kan beter de DXMG kopen, die iets duurder is, dan de DX10, right? Ookal zijn ze vrij overeenkomstig (humbuckers verschillen wel).

BartL
25 april 2005, 00:54
Zo, nu ik weer eventjes.

Volgende week waarschijnlijk ff naar Utrecht om een RG750 uit te proberen. Waarschijnlijk neem ik hem dan ook wel mee. Tsja, als ik dan toch daarben... :-? Maargoed, is nog even op voorbehoud.

Wat mag zo een gitaar (incl. koffer) ongeveer kosten? De verkoper had een vraagprijs van 450 euro, maar vertelde dat er nog wel wat vanaf kon.

BartL
25 april 2005, 00:54
Zo, nu ik weer eventjes.

Volgende week waarschijnlijk ff naar Utrecht om een RG750 uit te proberen. Waarschijnlijk neem ik hem dan ook wel mee. Tsja, als ik dan toch daarben... :-? Maargoed, is nog even op voorbehoud.

Wat mag zo een gitaar (incl. koffer) ongeveer kosten? De verkoper had een vraagprijs van 450 euro, maar vertelde dat er nog wel wat vanaf kon.

Is de 7xx serie veel beter dan de 5xx serie?

BartL
25 april 2005, 00:55
Zo, nu ik weer eventjes.

Volgende week waarschijnlijk ff naar Utrecht om een RG750 uit te proberen. Waarschijnlijk neem ik hem dan ook wel mee. Tsja, als ik dan toch daarben... :-? Maargoed, is nog even op voorbehoud.

Wat mag zo een gitaar (incl. koffer) ongeveer kosten? De verkoper had een vraagprijs van 450 euro, maar vertelde dat er nog wel wat vanaf kon.

Is de 7xx serie veel beter dan de 5xx serie?

Maniaaaak!!
25 april 2005, 09:25
Zo, nu ik weer eventjes.

Volgende week waarschijnlijk ff naar Utrecht om een RG750 uit te proberen. Waarschijnlijk neem ik hem dan ook wel mee. Tsja, als ik dan toch daarben... :-? Maargoed, is nog even op voorbehoud.

Wat mag zo een gitaar (incl. koffer) ongeveer kosten? De verkoper had een vraagprijs van 450 euro, maar vertelde dat er nog wel wat vanaf kon.

Is de 7xx serie veel beter dan de 5xx serie?

Hmmm niet persé beter gewoon anders, inde basis zijn die gitaren min of meer hetzelfde. Ik geloof dat de 7 serie geen slagplaat heeft, een palissander toets, vaak hebben ze een sharktooth inlay en de pickups zijn net ff anders dan op de 5 series. Ligt er ook aan uit welk jaar ie komt. de RG's uit begin jaren 90 waren een stuk beter dan hun latere broeders.

PeteRS
25 april 2005, 12:46
*Kuch.* IkhebnogeenRG550uitbeginjarenPMmemaar.*Kuch.*

Anders Destium
25 april 2005, 13:32
400 euro is een mooie prijs voor een 7-serie in goede staat (ze hebben overigens wel een slagplaat). Met een 5-serie ga je ook nooit de boot in!

amon
25 april 2005, 16:49
Zoals in de PM, ik heb de 270 gehad en nu dus 750, das een wereld van verschil. Een maat van me heeft een 570 en daarop heb ik ook eventjes gespeeld. Het geluid verschilt wel: andere elementen en andere Floyd dacht ik, maar dat weet ik niet zeker meer. Verder ongeveer hetzelfde. Op wat details na: mijn 750 heeft binding om headstock, die 570 niet...

BartL
26 april 2005, 19:06
Is er overigens nog een groot verschil tussen Ibanezzen geproduceerd in Japan en 'n ander land? (Wat kwaliteit betreft).

BartL
29 april 2005, 11:09
[druppel op een gloeiede plaat mode]Ik ben nu weer zwaar in de onderhandelingen voor een Charvel Model 4 :-D [/druppel op een gloeiende plaat mode]