PDA

View Full Version : DIEZEL-set bijna compleet, juist de cab ontbreekt



Angel
21 januari 2005, 16:56
Ik ben nu ook een gelukkige eigenaar van een Diezel VH4 enkel moet de cab nog komen maar daar zal ik nog even voor moeten sparen!

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/DSCN0723.jpg

charlie45
21 januari 2005, 17:11
mooi, mooi..

maar waarom heb je twee (bijna) identieke gitaren?

robzilla
21 januari 2005, 17:16
mooi hoor! is dat een Marshall 1936? Wat vind je er van?

Angel
21 januari 2005, 17:26
mooi, mooi..

maar waarom heb je twee (bijna) identieke gitaren?

De linkse is een '94 Mc Carty, met Mc Carty-pu's
De rechts is een '02 Custom 22, met custom-pu's en tremelo.

Ze zijn niet echt te vergelijken, niet qua speelstijl en niet qua klank

Angel
21 januari 2005, 17:27
mooi hoor! is dat een Marshall 1936? Wat vind je er van?

Hey,
ik vind hem niet slecht, een 2x12" Diezel zou beter zijn, maar daar is het geld momenteel niet voor :lol:

BramVersteeg
21 januari 2005, 18:14
Ik ben nu ook een gelukkige eigenaar van een Diezel VH4 enkel moet de cab nog komen maar daar zal ik nog even voor moeten sparen!

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/DSCN0723.jpg

NICE 8-) ! Hoe meer Diezel hoe beter. Kunnen we een offensief tegen de ENGL bezitters beginnen :razz: 8) .
Ik heb zelf een VHT met P-50's onder m'n Herbert hangen en dat klinkt erg goed!

Angel
21 januari 2005, 18:31
Ik ben nu ook een gelukkige eigenaar van een Diezel VH4 enkel moet de cab nog komen maar daar zal ik nog even voor moeten sparen!

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/DSCN0723.jpg

NICE 8-) ! Hoe meer Diezel hoe beter. Kunnen we een offensief tegen de ENGL bezitters beginnen :razz: 8) .
Ik heb zelf een VHT met P-50's onder m'n Herbert hangen en dat klinkt erg goed!

Wat zou het verschil, in klank, zijn tussen een Diezel-cab en een VHT-cab?

Negative K3 fan
21 januari 2005, 19:19
die rechter prs heeft wel een interessante tekening in het hout moet ik zeggen!

BLOK182
21 januari 2005, 19:25
Ah cool kerel je hebt toch een Diezel gekocht, wist het wel :-D Die VH4 vind ik ook nog steeds te gek, klinkt heerlijk icm met een PRS! Succes met je cabquest!

BramVersteeg
22 januari 2005, 11:37
Ik ben nu ook een gelukkige eigenaar van een Diezel VH4 enkel moet de cab nog komen maar daar zal ik nog even voor moeten sparen!

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/DSCN0723.jpg

NICE 8-) ! Hoe meer Diezel hoe beter. Kunnen we een offensief tegen de ENGL bezitters beginnen :razz: 8) .
Ik heb zelf een VHT met P-50's onder m'n Herbert hangen en dat klinkt erg goed!

Wat zou het verschil, in klank, zijn tussen een Diezel-cab en een VHT-cab?

Dat ligt aan de speakers. Ik vond een VHT met P-50's iig beter klinken dan een Diezel met V-30's maar dat is natuurkijk smaakgebonden.

Squier4ever
22 januari 2005, 15:50
OP ebay.de staat een Diezel VH-4 top te koop voor 1500 € ofzo
wel een ouder model, met blauwe frontplate

nette set trouwens

BLOK182
22 januari 2005, 21:56
OP ebay.de staat een Diezel VH-4 top te koop voor 1500 € ofzo
wel een ouder model, met blauwe frontplate

nette set trouwens
Oei! Powerball kopen, iemand? :-D

AART
22 januari 2005, 23:50
OP ebay.de staat een Diezel VH-4 top te koop voor 1500 € ofzo
wel een ouder model, met blauwe frontplate

nette set trouwens
Oei! Powerball kopen, iemand? :-D

5 euro?

BramVersteeg
22 januari 2005, 23:53
Als die VH-4 voor 1500 weggaat wil ik m ook wel. Hij zal nog wel een stapje hoger eindigen neem ik aan :wink:

Punt
23 januari 2005, 02:26
Het is niet mijn stijl, maar ik vind het wel een mooie set.
Ook de gitaren.

Angel
23 januari 2005, 09:38
OP ebay.de staat een Diezel VH-4 top te koop voor 1500 € ofzo
wel een ouder model, met blauwe frontplate

nette set trouwens

Zou hem niet kopen, zijn één van de eerste die op de markt verschenen en daar is nogal wat werk aan als je die op punt zou willen stellen, tenzij de eigenaar dat nu al gedaan heeft.

marc_o
24 januari 2005, 14:30
Op punt willen stellen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?



Ontzettend goeie set heb je daar. Was erg onder de indruk van kanaal 1 t/m 3, persoonlijk vind ik kanaal 4 er niet zo bijpassen, maar......wat goed genoeg is voor Tool.......

Angel
24 januari 2005, 16:50
Op punt willen stellen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

midi-switcher(€175) moet vervangen worden want deze werkt niet met de tegenwoordige midi-controllers en nog wat andere componenten die nu echt wel stukken beter zijn en waardoor de versterker beter klinkt!



Ontzettend goeie set heb je daar. Was erg onder de indruk van kanaal 1 t/m 3, persoonlijk vind ik kanaal 4 er niet zo bijpassen, maar......wat goed genoeg is voor Tool.......

ik vind kanaal 4 er wel goed bij passen, maar is niet echt de opvolger van kanaal 3. Hij is goed voor het britse geluid (Europe, ...)

Angel
24 januari 2005, 16:50
Op punt willen stellen? Wat moet ik me daarbij voorstellen?

midi-switcher(€175) moet vervangen worden want deze werkt niet met de tegenwoordige midi-controllers en nog wat andere componenten die nu echt wel stukken beter zijn en waardoor de versterker beter klinkt!



Ontzettend goeie set heb je daar. Was erg onder de indruk van kanaal 1 t/m 3, persoonlijk vind ik kanaal 4 er niet zo bijpassen, maar......wat goed genoeg is voor Tool.......

ik vind kanaal 4 er wel goed bij passen, maar is niet echt de opvolger van kanaal 3. Hij is goed voor het britse geluid (Europe, ...)

Monty
25 januari 2005, 00:28
Hey gefeli met je nieuwe amp en welkom bij 't Diezel cluppie. Er staat momenteel een Diezel 4x12 op ebay.de dus die zou ik ff checken. Heb je 'm nieuw gekocht of 2ehands?

Angel
25 januari 2005, 08:15
Hey gefeli met je nieuwe amp en welkom bij 't Diezel cluppie. Er staat momenteel een Diezel 4x12 op ebay.de dus die zou ik ff checken. Heb je 'm nieuw gekocht of 2ehands?

Hey, ik heb hem nieuw gekocht. De verdeler woont hier bij de deur en heb heel goede voorwaarden gekregen en een flightcase :lol:

Ik ga ebay.de effe checken, wie weet

Angel
25 januari 2005, 08:15
Hey gefeli met je nieuwe amp en welkom bij 't Diezel cluppie. Er staat momenteel een Diezel 4x12 op ebay.de dus die zou ik ff checken. Heb je 'm nieuw gekocht of 2ehands?

Hey, ik heb hem nieuw gekocht. De verdeler woont hier bij de deur en heb heel goede voorwaarden gekregen en een flightcase :lol:

Ik ga ebay.de effe checken, wie weet

marc_o
25 januari 2005, 09:37
Wat ga jij blij zijn met een goeie speaker zeg! Hang daar een goeie V-30 kast onder zoals mijn 212 van Rivera of één of andere ubersized cab, die veel druk aankan, dan raak je die Marshall alleen nog aan om 'm weg te brengen. Mooie gitaren trouwens. Vooral die McCarthy.

Raffel
25 januari 2005, 12:10
vette set in zijn totaliteit!

Laat dat offensief maar komen!

Angel
25 januari 2005, 16:58
Wat ga jij blij zijn met een goeie speaker zeg! Hang daar een goeie V-30 kast onder zoals mijn 212 van Rivera of één of andere ubersized cab, die veel druk aankan, dan raak je die Marshall alleen nog aan om 'm weg te brengen. Mooie gitaren trouwens. Vooral die McCarthy.

Hey,
ik heb hier nog een V-30 kast (4x12") staan, maar ik vind die onhandig.
Kan jij me zeggen wat een goede 212(met v30) kost, bv Rivera :wink:

marc_o
25 januari 2005, 17:31
Ik heb voor die van mij 2dehands schandelijk weinig betaald, als in € 200,- maar daar vind je ze doorgaans niet voor. Als ze al 2e hands te koop staan, zoals laatst op marktplaats voor 450 per stuk, zijn ze binnen een dag weg, dus het is meer een kwestie van ertegenaan lopen.

Op marktplaats staan wel 2 mooie 212 te koop met V-30's, te weten een Brunetti en een Mesa rectifier 212. Snel kijken, ze staan voor 450 per stuk.


succes

NeeraDJ
25 januari 2005, 17:39
Die van de Brunetti vertrouw ik niet, hij had eerst in zijn advertentie staan dat er Jensens in zaten, en hij had me gemaild met een ruilvoorstel voor zijn kast. Vlak daarna zag ik opeens "Celestion" staan. Anywho, het is een 100W kast dus V30s kunnen er niet inzitten (die zijn 60 of 70W p.s.)

Die Mesa voor 450-gast heb ik gemaild, en die heeft overigens ook geen V30s maar Ruby speakers. De oude V30s heeft die dude niet meer, en er zijn bar weinig mensen die van Ruby speakers gehoord hebben, dus misschien kun je ze testen. Er staat wel een Mesa 2x12 voor 550 euro met originele V30s, dus wellicht kun je de prijs drukken door te zeggen dat de Mesa (met Ruby's) voor 450 gaat.

AART
25 januari 2005, 19:01
misschien een vht 2x12 fat bottom, zullen zo rond de 600 kosten bij beyers denk ik

Angel
25 januari 2005, 20:11
misschien een vht 2x12 fat bottom, zullen zo rond de 600 kosten bij beyers denk ik

wou net even gaan kijken, maar de site ligt plat, zal voor morgen of deze week zijn

AART
25 januari 2005, 20:20
er staat alleen een prijs voor de 4 x 12,

je zal dus ff moeten mailen.

Monty
25 januari 2005, 21:20
Hey waarom niet gewoon een Diezel 2x12 om de set compleet te maken? Ik heb een frontloaded met V30's en die bevalt meer dan goed.

Flatcat
26 januari 2005, 00:24
Die van de Brunetti vertrouw ik niet, hij had eerst in zijn advertentie staan dat er Jensens in zaten, en hij had me gemaild met een ruilvoorstel voor zijn kast. Vlak daarna zag ik opeens "Celestion" staan. Anywho, het is een 100W kast dus V30s kunnen er niet inzitten (die zijn 60 of 70W p.s.)

Die Mesa voor 450-gast heb ik gemaild, en die heeft overigens ook geen V30s maar Ruby speakers. De oude V30s heeft die dude niet meer, en er zijn bar weinig mensen die van Ruby speakers gehoord hebben, dus misschien kun je ze testen. Er staat wel een Mesa 2x12 voor 550 euro met originele V30s, dus wellicht kun je de prijs drukken door te zeggen dat de Mesa (met Ruby's) voor 450 gaat.

Die Brunetti zal wel Jenssen zijn, is standaard. V30 erin doen ze enkel op bestelling en duurt soms wel een maandje of twee (verlof zat er tussen bij mij)

Flatcat
26 januari 2005, 00:25
Die van de Brunetti vertrouw ik niet, hij had eerst in zijn advertentie staan dat er Jensens in zaten, en hij had me gemaild met een ruilvoorstel voor zijn kast. Vlak daarna zag ik opeens "Celestion" staan. Anywho, het is een 100W kast dus V30s kunnen er niet inzitten (die zijn 60 of 70W p.s.)

Die Mesa voor 450-gast heb ik gemaild, en die heeft overigens ook geen V30s maar Ruby speakers. De oude V30s heeft die dude niet meer, en er zijn bar weinig mensen die van Ruby speakers gehoord hebben, dus misschien kun je ze testen. Er staat wel een Mesa 2x12 voor 550 euro met originele V30s, dus wellicht kun je de prijs drukken door te zeggen dat de Mesa (met Ruby's) voor 450 gaat.

Die Brunetti zal wel Jenssen zijn, is standaard. V30 erin doen ze enkel op bestelling en duurt soms wel een maandje of twee (verlof zat er tussen bij mij)

Angel
26 januari 2005, 14:34
er staat alleen een prijs voor de 4 x 12,

je zal dus ff moeten mailen.

mail is verstuurd, nu nog effe wachten

AART
26 januari 2005, 15:57
er staat alleen een prijs voor de 4 x 12,

je zal dus ff moeten mailen.

mail is verstuurd, nu nog effe wachten

laat je het ff weten als je antwoord hebt?

ik ben zelf ookw el geinteresseerd namelijk, zoek nog een leuke cab voor de 5150.

Angel
27 januari 2005, 12:33
er staat alleen een prijs voor de 4 x 12,

je zal dus ff moeten mailen.

mail is verstuurd, nu nog effe wachten

laat je het ff weten als je antwoord hebt?

ik ben zelf ookw el geinteresseerd namelijk, zoek nog een leuke cab voor de 5150.

Duurt het normaal lang vooraleer je een mail terug krijgt?

Angel
27 januari 2005, 19:26
er staat alleen een prijs voor de 4 x 12,

je zal dus ff moeten mailen.

mail is verstuurd, nu nog effe wachten

laat je het ff weten als je antwoord hebt?

ik ben zelf ookw el geinteresseerd namelijk, zoek nog een leuke cab voor de 5150.

heb net bericht gehad, 1088 euro, open or closed, is zelfs duurder dan een 2x12" Diezel-cab

marc_o
27 januari 2005, 20:52
voor een 212???????


holy fuck, wat een bedrag!

AART
27 januari 2005, 21:24
dan is de 4x12 goedkoper :o


799 stond ie laatst.... :o

marc_o
27 januari 2005, 21:31
Uiteindelijk blijft het een houten kist met een paar kwaliteits-speakers, en een beetje prijsverschil kan ik wel mee leven, maar dit is geen enkele 212 echt waard! Waar hebben we het over zeg!

BramVersteeg
27 januari 2005, 23:18
dan is de 4x12 goedkoper :o


799 stond ie laatst.... :o

Dat was toen ze tegen 43% korting weggingen. 1088 lijkt me erg hoog. Bij jukebox staat een angled 4x12 voor 1100 dacht ik.

Angel
28 januari 2005, 06:58
dan is de 4x12 goedkoper :o


799 stond ie laatst.... :o

Dat was toen ze tegen 43% korting weggingen. 1088 lijkt me erg hoog. Bij jukebox staat een angled 4x12 voor 1100 dacht ik.

Hier de mail:
Hello,

teh Price of the Bogner 2x12“ Cabinet (closed or open) is 1088 euro

with best regards

pol
28 januari 2005, 09:08
Dat moet wel een vergissing zijn, toen ik een paar maanden geleden prijs vroeg voor een Bogner Ubercab kwam die 923 bij Leo Caerts in Leuven.

NeeraDJ
28 januari 2005, 09:12
Dan heb je die Bogners zelfs in Nederland goedkoper: http://www.americanguitarstore.com/products.asp?id=4

Josdevos
28 januari 2005, 09:25
Bij Caerts in Leuven moet je +-800 euro rekenen voor de oversized 2x12 met V30s, de 4x12 moet nu 1100 euro kosten. Prijzen zijn gestegen. Laagste prijs die ik ooit gekregen heb is 1030 voor een 4x12...

Erg mooie cab de 2x12 oversized.
Bestaat wel enkel met vintage doek, maar is wel erg classy imho...

http://users.pandora.be/josdevos/Gear/therig.jpg

pol
28 januari 2005, 09:28
en dat terwijl de dollar zo laag staat. Normaal zouden die cabs toch een stuk moeten zakken in prijs.

Josdevos
28 januari 2005, 09:36
Tja denk dat het vooral te maken heeft met alle dealers gelijke kansen te geven...

pol
28 januari 2005, 09:54
ja, wat Leo Caerts deed was niet echt pluis nee.

Orpheo
1 november 2005, 00:36
ik geef deze even een bumpje

@ topicstarter:nu, bijna een jaar later, hoe bevalt ie nu? nog steeds dik tevreden over? en welke cab heb je er nu onder hangen?? hoe is ieder kanaal qua sound en voicing? is ie makkelijk in gebruik, qua kanaalswitchen?

Orpheo
1 november 2005, 11:37
bump

Angel
1 november 2005, 11:47
ik geef deze even een bumpje

@ topicstarter:nu, bijna een jaar later, hoe bevalt ie nu? nog steeds dik tevreden over? en welke cab heb je er nu onder hangen?? hoe is ieder kanaal qua sound en voicing? is ie makkelijk in gebruik, qua kanaalswitchen?

Nog steeds tevreden, heb er nog een VoodooLab GCX op hangen met een aantal andere overdrive/distortion pedalen en dat alles bevalt me heel erg.
Er hangt nog steeds die 2x12" onder.
Alles makkelijk midicontroleerbaar en via de importeur snel te herstellen mocht er iets mis mee zijn.

Orpheo
1 november 2005, 11:59
ik geef deze even een bumpje

@ topicstarter:nu, bijna een jaar later, hoe bevalt ie nu? nog steeds dik tevreden over? en welke cab heb je er nu onder hangen?? hoe is ieder kanaal qua sound en voicing? is ie makkelijk in gebruik, qua kanaalswitchen?

Nog steeds tevreden, heb er nog een VoodooLab GCX op hangen met een aantal andere overdrive/distortion pedalen en dat alles bevalt me heel erg.
Er hangt nog steeds die 2x12" onder.
Alles makkelijk midicontroleerbaar en via de importeur snel te herstellen mocht er iets mis mee zijn.

wellicht heel domme vraag, maar OD/dist. pedalen, zijn die NODIG erop?? en kan je van kanaal switchen zonder t floorboard?

Angel
1 november 2005, 12:05
ik geef deze even een bumpje

@ topicstarter:nu, bijna een jaar later, hoe bevalt ie nu? nog steeds dik tevreden over? en welke cab heb je er nu onder hangen?? hoe is ieder kanaal qua sound en voicing? is ie makkelijk in gebruik, qua kanaalswitchen?

Nog steeds tevreden, heb er nog een VoodooLab GCX op hangen met een aantal andere overdrive/distortion pedalen en dat alles bevalt me heel erg.
Er hangt nog steeds die 2x12" onder.
Alles makkelijk midicontroleerbaar en via de importeur snel te herstellen mocht er iets mis mee zijn.

wellicht heel domme vraag, maar OD/dist. pedalen, zijn die NODIG erop?? en kan je van kanaal switchen zonder t floorboard?

Neen, maar ik speel in een coverband en zag dan de noodzaak erwel voor in om een paar extra klanken te voorzien. Ik ben nogal een purist op dat vlak.
Je kan van kanaal wisselen door:
a) de knoppen op de head te gebruiken;
b) een speciaal Diezel-switcher aan te schaffen;
c) een midicontroller aan te schaffen

Orpheo
1 november 2005, 13:16
ik geef deze even een bumpje

@ topicstarter:nu, bijna een jaar later, hoe bevalt ie nu? nog steeds dik tevreden over? en welke cab heb je er nu onder hangen?? hoe is ieder kanaal qua sound en voicing? is ie makkelijk in gebruik, qua kanaalswitchen?

Nog steeds tevreden, heb er nog een VoodooLab GCX op hangen met een aantal andere overdrive/distortion pedalen en dat alles bevalt me heel erg.
Er hangt nog steeds die 2x12" onder.
Alles makkelijk midicontroleerbaar en via de importeur snel te herstellen mocht er iets mis mee zijn.

wellicht heel domme vraag, maar OD/dist. pedalen, zijn die NODIG erop?? en kan je van kanaal switchen zonder t floorboard?

Neen, maar ik speel in een coverband en zag dan de noodzaak erwel voor in om een paar extra klanken te voorzien. Ik ben nogal een purist op dat vlak.
Je kan van kanaal wisselen door:
a) de knoppen op de head te gebruiken;
b) een speciaal Diezel-switcher aan te schaffen;
c) een midicontroller aan te schaffen

okayy. thnx. tja, ik zit eraan te denken om de VH4 aan te schaffen, na een half jaar sparen :P gitaren hoef ik toch neit meer, ik ben vorozien, al klinkt dat heel raar :D .

die switcher, die krijg je er dus niet bij?? je betaald 3300 euro, en geen pedaal.... krenten.

ik las ook zoiets dat je per kanaal stompboxes kunt aansluiten oid? heb je daar iets van meegekregen? en dat dat in te stellen is in de amp, dat dus stompbox x voor kanaal 1 werkt, en stompbox y voor kanaal 3 oid.

Orpheo
1 november 2005, 13:16
ik geef deze even een bumpje

@ topicstarter:nu, bijna een jaar later, hoe bevalt ie nu? nog steeds dik tevreden over? en welke cab heb je er nu onder hangen?? hoe is ieder kanaal qua sound en voicing? is ie makkelijk in gebruik, qua kanaalswitchen?

Nog steeds tevreden, heb er nog een VoodooLab GCX op hangen met een aantal andere overdrive/distortion pedalen en dat alles bevalt me heel erg.
Er hangt nog steeds die 2x12" onder.
Alles makkelijk midicontroleerbaar en via de importeur snel te herstellen mocht er iets mis mee zijn.

wellicht heel domme vraag, maar OD/dist. pedalen, zijn die NODIG erop?? en kan je van kanaal switchen zonder t floorboard?

Neen, maar ik speel in een coverband en zag dan de noodzaak erwel voor in om een paar extra klanken te voorzien. Ik ben nogal een purist op dat vlak.
Je kan van kanaal wisselen door:
a) de knoppen op de head te gebruiken;
b) een speciaal Diezel-switcher aan te schaffen;
c) een midicontroller aan te schaffen

okayy. thnx. tja, ik zit eraan te denken om de VH4 aan te schaffen, na een half jaar sparen :P gitaren hoef ik toch neit meer, ik ben vorozien, al klinkt dat heel raar :D .

die switcher, die krijg je er dus niet bij?? je betaald 3300 euro, en geen pedaal.... krenten.

ik las ook zoiets dat je per kanaal stompboxes kunt aansluiten oid? heb je daar iets van meegekregen? en dat dat in te stellen is in de amp, dat dus stompbox x voor kanaal 1 werkt, en stompbox y voor kanaal 3 oid.

Angel
1 november 2005, 13:50
okayy. thnx. tja, ik zit eraan te denken om de VH4 aan te schaffen, na een half jaar sparen :P gitaren hoef ik toch neit meer, ik ben vorozien, al klinkt dat heel raar :D .

die switcher, die krijg je er dus niet bij?? je betaald 3300 euro, en geen pedaal.... krenten.

Neen, je krijgt er geen switcher bij, deze moet je apart kopen, maar je kan beter een midicontroller aanschaffen want die is goedkoper dan de switcher en je moet er nog ééntje kunnen vinden. Ik heb de allereerste commerciële die Peter Diezel gemaakt.

Je wil zeker een VH4 Stereo aangezien die prijs, niet? De mono is wel een stukje goedkoper, net geen 3000 als ik me niet vergis.


ik las ook zoiets dat je per kanaal stompboxes kunt aansluiten oid? heb je daar iets van meegekregen? en dat dat in te stellen is in de amp, dat dus stompbox x voor kanaal 1 werkt, en stompbox y voor kanaal 3 oid.

Je kan per kanaal er pedalen ophangen, je hebt per kanaal een send en return achter op de top.

Heb je hem al getest? Indien je niet te ver uit de buurt woont, mag je gerust eens langskomen.

Squier4ever
1 november 2005, 14:43
Orpheo, jij bent de laatste tijd ook een GASSER aant worden ofniet :-D :-D

Orpheo
1 november 2005, 16:49
Orpheo, jij bent de laatste tijd ook een GASSER aant worden ofniet :-D :-D

moah, valt mee. ik snap dat t op veel mensen overkomt dat ik raar/zwaar gas op van alles, maar er zit wel logica achter. ik heb mn jcm 800, singlechannel, maar ik word er strontziek van om IEDERE keer, voor ieder andere song (nou ja, nie helemaal, maar wel voor iedere stijl) de amp opnieuw in te moeten stellen; andere input, andere toneknoppen aandraaien, etc etc. ik word daar een beetje kriegel van. ik kijk dus een beetje rond naar een andere amp, die alles in een heeft, eigenlijk. dat ik met een druk op de footswitch/midiboard een ander " ding" heb, zeg maar. en ik wil een top, en geen 19'' rack. kweenie waarom. qua gitaren gas ik niet. totaal niet. ik heb mn gitaartje gevonden, ik hoef niet meer. ja, EEN nieuwe les paul, maar op dat ding gas ik al eeuwen ghehe.

@ angel; dank je, ik woon in den haag, en ik weet niet waar jij woont...anders zou ik graag een keer langskomen :)

overigens, bij Feedback rotterdam staat een vh4. of t de stereo is weet ik niet. kijk ik donderdag naar, want; dan ga ik m daar testen.

of t diezel wordt, of een ander merk staat niet eens vast. ik kijk naar van alles; soldano, diezel, vht, koch...de eisen/wensen staan al kant en klaar opgesteld, nu nog de juiste amp vinden. en heel raar; de eisen zijn sinds vorig jaar niet veranderd; alleen keuze van merk (ja, ik heb t een jaar geleden opgeschreven om te kijken of t zou veranderen; niet dus :) )

Orpheo
1 november 2005, 16:50
Orpheo, jij bent de laatste tijd ook een GASSER aant worden ofniet :-D :-D

moah, valt mee. ik snap dat t op veel mensen overkomt dat ik raar/zwaar gas op van alles, maar er zit wel logica achter. ik heb mn jcm 800, singlechannel, maar ik word er strontziek van om IEDERE keer, voor ieder andere song (nou ja, nie helemaal, maar wel voor iedere stijl) de amp opnieuw in te moeten stellen; andere input, andere toneknoppen aandraaien, etc etc. ik word daar een beetje kriegel van. ik kijk dus een beetje rond naar een andere amp, die alles in een heeft, eigenlijk. dat ik met een druk op de footswitch/midiboard een ander " ding" heb, zeg maar. en ik wil een top, en geen 19'' rack. kweenie waarom. qua gitaren gas ik niet. totaal niet. ik heb mn gitaartje gevonden, ik hoef niet meer. ja, EEN nieuwe les paul, maar op dat ding gas ik al eeuwen ghehe.

@ angel; dank je, ik woon in den haag, en ik weet niet waar jij woont...anders zou ik graag een keer langskomen :)

overigens, bij Feedback rotterdam staat een vh4. of t de stereo is weet ik niet. kijk ik donderdag naar, want; dan ga ik m daar testen.

of t diezel wordt, of een ander merk staat niet eens vast. ik kijk naar van alles; soldano, diezel, vht, koch...de eisen/wensen staan al kant en klaar opgesteld, nu nog de juiste amp vinden. en heel raar; de eisen zijn sinds vorig jaar niet veranderd; alleen keuze van merk (ja, ik heb t een jaar geleden opgeschreven om te kijken of t zou veranderen; niet dus :) )

Orpheo
1 november 2005, 16:50
Orpheo, jij bent de laatste tijd ook een GASSER aant worden ofniet :-D :-D

moah, valt mee. ik snap dat t op veel mensen overkomt dat ik raar/zwaar gas op van alles, maar er zit wel logica achter. ik heb mn jcm 800, singlechannel, maar ik word er strontziek van om IEDERE keer, voor ieder andere song (nou ja, nie helemaal, maar wel voor iedere stijl) de amp opnieuw in te moeten stellen; andere input, andere toneknoppen aandraaien, etc etc. ik word daar een beetje kriegel van. ik kijk dus een beetje rond naar een andere amp, die alles in een heeft, eigenlijk. dat ik met een druk op de footswitch/midiboard een ander " ding" heb, zeg maar. en ik wil een top, en geen 19'' rack. kweenie waarom. qua gitaren gas ik niet. totaal niet. ik heb mn gitaartje gevonden, ik hoef niet meer. ja, EEN nieuwe les paul, maar op dat ding gas ik al eeuwen ghehe.

@ angel; dank je, ik woon in den haag, en ik weet niet waar jij woont...anders zou ik graag een keer langskomen :)

overigens, bij Feedback rotterdam staat een vh4. of t de stereo is weet ik niet. kijk ik donderdag naar, want; dan ga ik m daar testen.

of t diezel wordt, of een ander merk staat niet eens vast. ik kijk naar van alles; soldano, diezel, vht, koch...de eisen/wensen staan al kant en klaar opgesteld, nu nog de juiste amp vinden. en heel raar; de eisen zijn sinds vorig jaar niet veranderd; alleen keuze van merk (ja, ik heb t een jaar geleden opgeschreven om te kijken of t zou veranderen; niet dus :) )

Negative K3 fan
1 november 2005, 17:13
ontkenningsfase :)

Orpheo
1 november 2005, 17:20
@ negk3fan:

screw you: wat weet jij daar nou van....of je herkent t gewoon zelf te sterk :D

Negative K3 fan
1 november 2005, 17:23
ik ben op dit moment heeelemaal gas vrij and you know it!

Orpheo
1 november 2005, 17:48
ik ben op dit moment heeelemaal gas vrij and you know it!

en jij weet ook hoe t precies zit met mijn wens voor een nieuwe amp. en zullen we verder hierover ophouden, en verder praten over de VH4??

ieme
3 november 2005, 22:12
ik ben op dit moment heeelemaal gas vrij and you know it!

platzak bedoel je

Negative K3 fan
3 november 2005, 22:33
haha nee, juist niet... nog nooit zoveel geld op mn rekening gehad :)